6 GÜN SONRA
"Herkese günaydınlaaar!" Lisa neşeyle şakıyarak etrafında döndüğünde, eğitmen arkadaşları ona gülüp karşılık verdi. "Günaydın." Yeri sırıtıp Lisa'nın yanına geldiğinde omzuyla hafifçe omzunu dürtmüştü arkadaşının. "Hayırdır, çok neşelisin?" Lisa omuz silkti ve Yeri ile birlikte yürürken arkadaşlarına aldığı kahveleri ikram etti sırasıyla.
"Bilmiyor musun beni, bazen sebepsiz yere neşeleniyorum işte." Yeri onun bu haline tekrar güldü. Tam bir çatlak olsada seviyordu Lisa'yı. "Ah, bugün üç saatlik dersim var." diye mırıldandı Yeri saatine bakıp ve iç çekti. Lisa ikramlarını bitirdiğinde kolunu arkadaşının omzuna attı ve cevap verdi. "Benim dersim iki saat." ondan erken çıkacağı için sırıttı.
İkisi birlikte sınıflarına girmeden biraz takılmak için her zamanki köşelerine çekildiler ve karşılıklı oturdular. "Buraya bir yıl önce kaydolan bir çocuk var ve normalde dersleri bugün, yani pazartesi oluyor ama arada sırada geliyor derslere. Uzun zamandır da görmedim, acaba gelecek mi?"
Yeri'nin mırıldanarak konuşması Lisa'yı bakındığı telefonundan kaldırırken, genç kızın kaşları hayretle havalandı ve bir anda üstündeki bu şaşkınlığı atıp sinsice gülmeye başladı. "Hayırdır Kim Yerim, yoksa öğrencilerinden birine mi aşık oldun?" Yeri onun dalgasına göz devirip, "Gülmesene ya!" diye azarlarken iflah olmaz Lisa, bu söz ile birlikte daha çok gülmeye başladı ve Yeri'nin somurtmasına neden oldu.
"Tamam tamam, anlat bakalım. Kim bu şanslı kişi?" dalgayı bırakıp sorduğunda, Yeri dirseğini dizine ve yumruk yaptığı elini de çenesine yasladı. "O kadar uzun zaman oldu ki, adını hatırlamıyorum düşün!" kaşlarını çattı Lisa. "Neden bunca zamandır gelmemezlik yapsın ki?" oldukça garipsediği bu durum karşısında Yeri omuz silkti. "Bilmiyorum ki.." sonra, aklına bir şey gelmiş gibi aydınlandı yüzü ve duruşunu bozup sırtını dikleştirdi. "Ah, aslında kayıtları araştırıp ismini öğrenebilirim!" Lisa gülüp arkadaşıyla beşlik çaktı. "İyi fikir kızım!"
Dersleri birazdan başlayacağı için bu eylemi dersten sonra yapmaya karar veren Yeri, Lisa ile biraz daha sohbet etmeye devam ederken aniden çalan alarm sesi Lisa'nın telefonundan geliyordu. "Şu alarmı kurmaya gerek var mı cidden?" diyerek yüzünü buruşturan Yeri'ye kıkırdadı genç kız. "Bazen saati fark etmeyip dersi kaçırıyorum, ne yapayım?" bu çalan ilk alarmdı ve öğrencilerin sınıfa girme saatiydi, dans eğitmenleri ise aradan on dakika sonra sınıfa giriyor ve ders başlıyordu. "Neyse ki hala zamanımız var." gülümsedi.
Elinde tuttuğu kartonu dudakları arasına götürdüğünde içinin boş olduğunu gören Lisa'nın yüzü düştü ve, "Ah, Tanrım.." diye mırıldandı. Yeri'ye döndü. "Kahvem bitmiş, neden fazladan almadım ki?" Yeri dudağını büzüp konuştu. "Git al, daha sekiz dakika var."
"Sen de gelsene?" Lisa ellerini çenesinin altında birleştirip gözlerini büyülttüğünde, "Lütfen, lütfen, lütfen.." demeye başladı incelttiği sesiyle. Arkadaşı onu bomboş ve beni yordun diyen bakışlarıyla seyrederken onun bu şirin hallerine daha fazla dayanamadığı için, "Yah, tamam!" deyip kabul etmiş ve Lisa, "Yes!" diyerek yumruğunu havada sallamıştı. "Hadi, gidelim." yerinden isteksizce kaldırdığı arkadaşıyla beraber dışarı çıktıklarında soğuk hava cılız bedenlerini hafifçe titretti. "Soğukmuş." diye mırıldandı Lisa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
faint star's hopes † jenmin ✓
FanfictionBÖLÜM GELMEYECEKTİR, HATIRA KALMASI AÇISINDAN YAYINDA. ACEMİLİKLER VE MANTIK HATASI İÇEREBİLİR. jenmin, liskook, yoonrosé, vsoo ❝Seni yaratan Tanrı, Dünya'yı yaratmış olmalı. Şayet ben ömrümde böylesine duru bir güzelliğe rastlamadım. Ben, sende bü...