üç kuruşa beş köfte yok diye bir laf var bilir misiniz sdlgdşfghdlfh
haftalardır bölüm attığım yok. okunma sayısı artıp duruyor ama oy ve yorumda tık yOK??????????????????????
70 oy ve 100 yorum :))))))))))))))))))))
İyi oku(m)alar ❥
ϟ
Sadece ikisinin varlığıyla dolan sinema salonunda kahkahalarının içtenlikle yükselişine şahit oldu dili olmayan her nesne. Jimin üçüncü sırada ortadaki koltukta oturuyor, kucağındaki Jennie'nin teninde elini dinlendiriyor ve ara sıra okşuyordu orayı. Önlerindeki koca ekranda Yoongi'nin Kore marşını seslendirdiği andan kesitler vardı, güldükleri kısım tam da buydu.
"Tanrım.. Nasıl delilerin eline düşmüşüm ben?" Genç adam kıkırdamasını durduramayarak sözlerini sarf ederken Jennie alayla başını sallayıp Jimin'in omzuna yaslanmıştı yerinde hafifçe kaykılarak. "İçlerinde senin de pek akıllı olduğun söylenemez?" diye mırıltıyla konuştuğunda Jennie sonrasında, tek kaşını kaldıran Jimin'in yüz ifadesini görmese bile hayallerinin baş rolü olan adamın her mimiğini ezbere bildiğini kendine hatırlatıp yeniden gülmüştü.
"O nedenmiş?" genç kadın, gecikmeyen soruyla birlikte başını Jimin'in omzundan kaldırıp yanlamasına kucağında oturduğu bedenin üstünde fevri hareketlerle döndüğünde, genç adamın nefesini tuttuğunu fark etti. "Nedenini de sen bul? Her şeyi de ben mi izah edeyim yani.."
Jimin'in surat ifadesi bu sefer şaşkınlıkla kasılırken gözlerini kısarak bir müddet Jennie'nin ciddiliğini sorguladı ama gerçek şuydu ki ciddiydi. Arkada oynamaya devam eden görüntüleri belki de üçüncü izleyişleri olduğu için boşvererek sadece birbirlerine odaklandıklarında, "Sanırım şu an seni hormonlar kontrol ediyor?" diye şirince sordu kadına.
Ters tepki almaktan ölesiye korktuğundan ve Jennie'nin bakışları da sorusundan sonra hiç iç açıcı olmadığından şirinliğinin dozunu arttırıp sırıttığında, sonunda göz deviren genç kadına gülerek onu kollarıyla sarmaladı ve koltuktaki oturuşunu daha yayvan hale getirip rahat olmalarını sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
faint star's hopes † jenmin ✓
FanficBÖLÜM GELMEYECEKTİR, HATIRA KALMASI AÇISINDAN YAYINDA. ACEMİLİKLER VE MANTIK HATASI İÇEREBİLİR. jenmin, liskook, yoonrosé, vsoo ❝Seni yaratan Tanrı, Dünya'yı yaratmış olmalı. Şayet ben ömrümde böylesine duru bir güzelliğe rastlamadım. Ben, sende bü...