Tam olarak sniper jungoooo :D dots efsane bir dizidir aksini iddia eden diziden anlamıyordur syglr.
Ve bunlar hem korkutucu hem güzel tüylerim ürperdi abii...
♦
2 HAFTA SONRA...
Sevdiklerinin koynunda gözyaşlarını hatıra olarak bırakıp ayrıldıkları o gün görev gelip çattığında, şafak yolculuktaki askerleri selamlayıp parlak ışığını altın değerindeki kahramanların simasına vurmuştu. Ellerinde ağır veya hafif silahlar, komando bıçakları ve diğer tüm gerekli teçhizatlar varken aşmışlardı yolları. Helikopter onları güvenli alana bıraktığında kendilerini bekleyen mühimmat dolu zırhlı araçla karşılaşmışlardı.
İki haftayı ardlarında bırakırlarken durdurak bilmeyen genç askerlerin emrinde olduğu kişi ise Min Yoongi idi. Genç komutan, bu göreve beş kişi çıkması gereken timi yalnız bırakamamış, gönlünü rahat tutamamıştı. Tabii biraz da leş avına çıkmayı seven bir manyak olduğu gerçeği de işin içine giriyordu...
Kuzey Kore sınırından kaçmayı başaran elli kişilik bir sivil topluluğun yolunu teröristler kesmiş ve sınırdan bir hayli uzaktaki kamplarına sivilleri kaçırmışlardı. Yegâne amaçları dışında daha fazla insana zarar vermeyi emmelleyen bu teröristler, kaçırdıkları masum insanları gruplar haline bölerek civardaki kamplarına saklarken ise gece ziyaretine altı asker memnuniyetle gelmiş, her bir kampı ateşe verip sivilleri kurtarmışlardı.
Şimdi de tek bir kampta bulunan on iki kişiyi kurtarmak için bekliyorlardı. Paçası tutuşan hainler diğer bütün alanlarının yakılıp yıkıldığını öğrendiğinden beridir korunmayı fazlasıyla arttırmışlardı. Bu yüzden artık genç kahramanların daha dikkatli olma zamanıydı...
Etrafta nöbet tutan şerefsizleri uzaktan dürbünüyle izleyen Hoseok'un yanında Jungkook bulunuyor ve o da her zamanki gibi sniperıyla uzaktaki kampı gözetliyordu. "Birazdan ormanı karış karış aramaya başlarlar Komutanım." deyiverdi en genç olan ve Min Yoongi derin bir nefes alıp Park Jimin ile bakışmasının ardından keskin sesiyle konuştu. "Temkinli olmamız gerek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
faint star's hopes † jenmin ✓
FanficBÖLÜM GELMEYECEKTİR, HATIRA KALMASI AÇISINDAN YAYINDA. ACEMİLİKLER VE MANTIK HATASI İÇEREBİLİR. jenmin, liskook, yoonrosé, vsoo ❝Seni yaratan Tanrı, Dünya'yı yaratmış olmalı. Şayet ben ömrümde böylesine duru bir güzelliğe rastlamadım. Ben, sende bü...