NOT: Bölümlerde -düzenlenmemiş olduğu için- mantık hataları olabilir. Üşenmezsem eğer düzelteceğim inşallah..Gördüğünüz yerleri yazabilirsiniz :)
🌺
Bilişim odasındaki toplantı masasında, komutanın kalkmasıyla birlikte ayaklanan askerlerin başında bulunuyordu Park Jimin.
"Size Yoongi eşlik edecek gençler. Yoongi'den sonra emir komuta Jimin'de." dedi ve elini genç adamın omzuna yaslayıp sıktı Kim Seok Jin. "İçlerinde istihbarattan adamımız var. Size kendini belli edecektir. Ne yapın edin o uyuşturucuyu ele geçirin."
Hep bir ağızdan, "Emredersiniz komutanım!" diye bağırırlarken hazır ol'dalardı. Seok Jin'in, "Rahat." demesiyle toparlanırlarken Yarbayları çoktan çıkmıştı. Binbaşı Yoongi çatılı kaşlarını gevşetmeden timin yanına geldi. "Komutanınızı duydunuz. Tek bir pürüz olursa yakarım çıranızı."
"Anlaşıldı."
Binbaşı hepsinde tek tek gözlerini gezdirip, "Hazırlanın hadi." dedi. Yoongi'nin ardından timine dönen Jimin yerlerinde yayılarak oturan askerlerini görünce bağırdı. "Hop!" anında hizaya gelen askerlere, "Neyi bekliyorsunuz? Yürüyün gidin." deyivermiş, yanlarından geçerken, "Hem elli diye yüz barfiks çektir hem de yorulunca kız arkadaş!" diyen Hoseok ile başını iki yana sallamıştı. Arkadaşlar diye burada da gevşeklik yapmalarına müsamaha gösterecek değildi. Burası ciddiyet kelimesinin vücut bulmuş haliydi çünkü.
Onlarla birlikte arkadan yürüdüğünde, bilişim odasından çıkmışlar ve silah odasına gelmişlerdi. Herkes beline silahını yerleştirirken Jungkook ek olarak sniperını da almıştı. Kulaklarına iletişime geçmek için taktıkları küçük cihazdan sonra deri ceketine dinleme cihazlı telefonunu yerleştirdi Jimin. "Herkes hazır mı?" diye sordu teyit etmek için ve, "Hazırız." cevabıyla memnun bir gülümseme yüzüne yerleşti. "Güzel."
Dış alana çıktıklarında ikili araba halinde gittiler. Jimin tek iken arkasındaki arabada da diğer grup bulunuyordu. Yirmi dakikayı bulan yolculuğun ardından dikkat çekmemek amacıyla uzağa park ettikleri araçlardan inmişlerdi. Toplanıp bir çemberi oluşturdular ve Yoongi, kulağındaki cihazı düzeltti ve konuştu. "Jimin ve ben içeri gireceğiz. Namjoon ve Hoseok etrafı gözetleyecek. Taehyung, arabada kalıyorsun." başını sallamalarından sonra Jungkook'a dönmüştü. Hemen dikleşen genç çocuk komutanının vereceği emri dinlemeye başladı. "Jungkook sen de yüksek bir yer bul. Bir sakatlık olursa lazımsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
faint star's hopes † jenmin ✓
Hayran KurguBÖLÜM GELMEYECEKTİR, HATIRA KALMASI AÇISINDAN YAYINDA. ACEMİLİKLER VE MANTIK HATASI İÇEREBİLİR. jenmin, liskook, yoonrosé, vsoo ❝Seni yaratan Tanrı, Dünya'yı yaratmış olmalı. Şayet ben ömrümde böylesine duru bir güzelliğe rastlamadım. Ben, sende bü...