liskook
Bu bölüm üç çift birden sığdıracaktım ama sadece liskook oldu yani bayağı uzun olacaktı bir 5bin kelimeyi geçerdi ama kafamı veremiyorum bir türlü... Neyse, artık sonraki bölüme yoonrose & jenmin yazacağım ona göre şu an okuyup oylarsanız sevinirim.
umarım beğenir ve beni yine hayal kırıklığına uğratmazsınız duyuruyu gördükten sonra tıpış tıpış oy vermeye başlayanlar... Eğer aynı şekil devam ederse, bir müddet daha yerinde bırakacağım duyuruya göz atabilirsiniz.
80 OY - 200 YORUM
İyi Okumalar...
†
22. BÖLÜM
Sıradan olmayan bir günün tek sıradanlığı, Jungkook'un bağımlılığını devam ettirmesiydi. Hava almak için hastane koridorlarından uzaklaşıp dışarıya çıkmış ve banka oturmuşken deri ceketinin iç cebinden de hiçbir zaman eksik etmediği paketini çıkarmıştı aynı zamanda. Arkasına yaslanıp içmek üzere paketinden bir dal naneli sigara aldığında, esen rüzgar dolayısıyla bir eliyle ateşi koruyarak sigarasının ucunu çakmağıyla yakmıştı.
Paketi ve çakmağı yeniden cebine koyup başını geriye attığı esnada oturuşu biraz yayvanlaşmıştı şimdi. Çektiği dumanı, dudaklarının esaretinden kurtardığı sigaranın ardından dışarıya saldığında gökyüzündeydi bakışları, bulutların tam üzerinde...
Adem elmasının oynayışını sezdi genç çocuk, o baktığı bulutlar şekillenmeye başlayıp da Lisa'nın yüzünü andıran hale geldiğinde bu kez sigarayı değil de içini çekmişti özlemle. Her gün, saat fark etmeksizin özlüyordu onu. Yanındayken ki kalp atışlarını dahi özlüyordu, sevimli gülümsemesini ve ona nazaran tehlikeyi andıran gözlerini izlemeyi...
Lakin onu her an yanında bulabilmek imkansızdı. Çünkü asıl yanında olamayan kendisiydi. Ya karargah ya dağ bayır ya da hastane ziyaret eder olmuşlardı ufacık ömürlerinde. Direnişlerle dolu bir hayat yazmıştı Tanrı onların kaderlerine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
faint star's hopes † jenmin ✓
FanfictionBÖLÜM GELMEYECEKTİR, HATIRA KALMASI AÇISINDAN YAYINDA. ACEMİLİKLER VE MANTIK HATASI İÇEREBİLİR. jenmin, liskook, yoonrosé, vsoo ❝Seni yaratan Tanrı, Dünya'yı yaratmış olmalı. Şayet ben ömrümde böylesine duru bir güzelliğe rastlamadım. Ben, sende bü...