Tieň v spätnom zrkadle

223 9 0
                                    

Ľad a hmla pokrývala cesty. Zatiaľ čo jej syn, Jerry, bol zaneprázdnený čmáraním na zamrznutom okne, Sarah sa sústredila len na to, aby ho včas dostala do škôlky. Našťastie sa zdalo, že cesty sú dosť pokojné, a pred dosiahnutím prvého červeného svetla dokázala dobre jazdiť dobrých päť minút.

Keď čakala na príležitosť ísť, pozrela sa zrkadlom, aby videla, ako jej chlapec vytvára niečo, čo vyzeralo ako jeho pokus o dinosaura. Pramene jeho svetlých vlasov sa už znova pohybovali zo svojho miesta a ona si vzdychla a premýšľala, či mala toho rána stráviť nadčasom tým, že ho učeše. Tiež si všimla, že jeho pravá teniska bola nezaviazaná. Sarah otvorila ústa, aby to komentovala, predtým ako si všimla rozmazanie stojace za jej autom.

Sarah odvrátila zrak od Jerryho a naklonila zrkadlo, aby lepšie videla. Bola to postava v tom, čo vyzerala ako dlhá, tmavá bunda s kapucňou. Držali tiež nejaký zvláštny, ostrý nástroj. Nemohla rozoznať ich tvár, ale mala zlý pocit, že sa tá postava pozerala na ňu.

Svetlo sa zmenilo na zelené a ona odišla, pokúsila sa nechať postavu pozadu a zabudnúť na ňu. Keď sa však opatrne pozrela späť do zrkadla, všimla si, že nie sú len stále za jej autom, ale že sa priblížili. Mohla len rozoznať, ako bledá a kostnatá je táto postava, a keď sa pozrela bližšie, myslela si, že vidí dvojicu tmavých bezduchých očí.

Zrazu Jerry zakričal. Sarah sa zrýchlil tep srdca, keď začula panický výkrik svojho malého chlapca. Videl tiež tú postavu?

Nie. Postava bola pre neho neviditeľná.

Zrýchlujúce auto, ktoré sa vrhlo do ich jazdného pruhu, nebolo.

Creepypasty skDonde viven las historias. Descúbrelo ahora