Keď som bol malý, mal som veľa divných snov, ale najmä jeden si veľmi dobre pamätám. Nie som si úplne istý, či to bol sen alebo nie, zdalo sa to také skutočné. Nezdá sa teda, že každý sen je pre trojročného? Teraz viem, čo si myslíte, že si nemôžete spomenúť na nič predtým, ako ste mali tri roky, najmä nie na sny. Som tu, aby som vám povedal, že teória je lož. Akýkoľvek sen, ktorý nemôžete zaradiť do kategórie, nepamätáte si, kedy ste ho snívali, ale pamätajte si ho v detailoch, bol pravdepodobne vysnený alebo predstavený, keď ste boli trojročný alebo mladší. Chcem, aby ste vedeli, že tento príbeh je úplne pravdivý. To nie je vtip. Viem, že väčšina vecí je tu vytvorená alebo legenda, sa nedá dokázať, ale táto pasta sa skutočne stala.
Ako som už povedal, mal som asi tri roky, keď sa to stalo. Spomínam si, že som sa zobudil a uvedomil som si, že som vo sne, ale nič z toho som nedokázal urobiť. Videl som len dedinu, úplne čiernu a bielu. Domy boli také chatrče, ako tu asi bývali domorodí Američania. Obec bola plná čiernobielych lekárov. Druh lekárov, ktorí chodili okolo v čase buboniského moru. Bolo to desivé. Ako tri a bez predstavy o tom, čo bol ten bubonický mor, masky, ktoré vtedy nosili, viete si predstaviť, ako mi v mysli prechádza hrôza? Masky nosili malé deti a obchádzali sa v rúchu. Rovnako ako muži a ženy. Všetci chodili a mysleli si, že sú v poriadku, akoby nemali tušenie, že som tam. Neexistoval žiadny zvuk ... kým sa ten nevyskočil, ale k tomu sa dostaneme za minútu. Dedinčania nakupovali a iné veci. Jediná vec, na ktorú si spomínam, že mohli nakupovať, bol ovocný stojan. Alebo možno boli uprostred poľnohospodárskeho trhu. Neviem.
Nakoniec ma niekoľko z nich začalo všímať. Jeden sa na mňa pozrel a to začalo reťaz udalostí. Nepamätám si všetko, čo sa stalo, ale bolo to desivé. Posledné, čo si pamätám, bol muž, ktorý stál priamo predo mnou a smial sa. Tento zlý maniakálny smiech, ktorý bol najstrašidelnejším zvukom, ktorý počul tri roky. Potom som sa zobudil. Bolo to samozrejme ráno. Uprostred noci som sa nezobudil. Spomínam si, keď videl môj otec žehliť jeho šaty, moja mama niekde v miestnosti a môj pes, Nakita, bežiaci pod posteľ. Keďže som bol zvedavý batoľa, rozhodol som sa ju nasledovať. Samozrejme som nešiel pod posteľ, to bolo príliš desivé. Možno by som videl oči. Žiariace červené, traumatizujúce oči, ktoré sa mi nikdy nepodarí dostať z hlavy. Nasledoval rovnaký maniakálny smiech a ja Žľazový mor, bubonický mor, čierny mor po tomto bode si už nič nepamätám. Bolo to dosť zvláštne. Nezabudnem to. Nemyslím si, že budem niekedy schopný. Smiech, tvár a oči sú spálené v mojej pamäti, nikdy neopustiť. Nie som si istý, prečo si to tak jasne pamätám. Nikdy som si nebol schopný spomenúť na niečo také jasne, dokonca ani na to, čo som mal na večeru. Nikdy som nemal tak jasnú pamäť. Strašidelná vec je, že to bol sen, však? Sen, ktorý sa cítil až príliš skutočný. Keby to bol dokonca sen.
YOU ARE READING
Creepypasty sk
FanfictionTieto Creepypasty len prekladám. Vždy sa pokúsim tam dať meno toho kto ju napísal. VAROVANIE! Creepypasty môžu obsahovať: nadávky, násilie a krv. Boli ste varovaní.