Držiteľ Intuície

17 1 0
                                    

V ktoromkoľvek meste, v ktorejkoľvek krajine, choďte do akejkoľvek psychiatrickej liečebne alebo domu na pol cesty, do ktorého sa môžete dostať. Keď prídete na recepciu, požiadajte o návštevu niekoho, kto sa volá „Držiteľ Intuície". Recepčná sa postaví a dovedie k prázdnym bielym dverám, ale neotvorí ich. Nebudete ani vy môcť. Vráťte sa k stolu a počkajte, kým sa vráti aj recepčná. Zopakujte svoju požiadavku a ticho počkajte, kým recepčná uloví prívesok na kľúče zo stola.

Kľúčenka bude mať dvadsať kľúčov rôznych veľkostí, tvarov a farieb. Ak sa vrátite ku dverám, nebudete vedieť, ktorý kľúč použiť na ich otvorenie, a použitie nesprávneho kľúča zmrazí vaše telo pri dverách na večnosť. Vráťte sa k stolu a požiadajte o „posledný diel tejto hádanky". Recepčná vás požiada o predlaktie a rozreže jemnú líniu holiacim strojčekom od vnútorného lakťa po dlaň. Recepčná sa potom posadí a úplne ticho odpovie iba na jednu otázku: „Ako nájdem pravdu?"

On alebo ona bude odpovedať: „Aj keď je pravda nepolapiteľná, teraz vám ju pomôže nájsť," a zmizne.

Pozeráte sa na zárez a zistíte, že teraz svieti najbrilantnejšou bielou. Na prekvapenie vyhodíte kľúče a žiara zmizne. Pri opätovnom vyzdvihnutí kľúčov zistíte, že biela žiara sa vracia, len ak držíte správny kľúč. Ak dokážete udržať svoj pokoj aj po tomto, choďte ďalej a pomocou kľúča otvorte dvere. Prejdite dverami a ocitnete sa v kruhovej bielej miestnosti s dvadsiatimi ďalšími dverami. Namierte postupne na každú z dverí a pri nasmerovaní na správne dvere bude vaša rana žiariť rovnakou brilantnou bielou farbou. Vezmite tie dvere (ostatné vedú k priepasti k večnému pádu) a budete opäť pri stole, ale na recepcii namiesto recepčnej bude sedieť žena v červenom kabáte. Požiada vás o predlaktie a pošve jej index a prostredník pozdĺž rezu. Úplne sa uzdraví a ona rýchlo odíde k skrytým dverám a zmizne. NENASLEDUJTE ju, inak bude tvoje hľadanie zbytočné, pretože zomrieš nepredstaviteľne bolestivou smrťou.

Pri spätnom pohľade na stôl nájdete kúsok papiera, ktorý žena opustila. Zdvihnete ho a budete čítať: „Keď príde čas, budete znova nasmerovaní správnym smerom, ale iba raz".

Váš rez nachádzajúci cestu  je objekt 106 z 538. Môže vás nasmerovať správnou cestou, keď ho najviac potrebujete.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Creepypasty skWhere stories live. Discover now