Pred desiatimi rokmi hovorili, že nezostala žiadna nádej. Dochádzali zdroje, obyvateľstvo prudko stúpalo, rozširovala sa vojna a zločin; svet sa rozpadal. Do 50 rokov povedali, že nezostane nič. Boli sme odsúdení na zničenie a nič nás nemohlo zachrániť ... okrem nádeje. V našom poslednom úsilí o záchranu našej rasy sme našli riešenie.
Koncept, ktorý bol kedysi zosmiešňovaný, je teraz naša posledná šanca na prežitie: dvere. Dvere do iného sveta, do inej úrovne existencie, do inej úrovne bytia. Niektorí to nazývajú červia diera , iní portál, ale pre mňa a môj tím sú to jednoducho dvere. Dvere ponúkajú nové možnosti a cesty; tento vchod je naša cesta k spaseniu.
Expedícia začala takmer naraz. Svetu sa minul čas, a keď sme úspešne otvorili dvere, museli sme začať. Naším cieľom bolo nájsť nový a obývateľný svet. To, čo sme zistili, bolo viac ako dokonalé pre naše potreby. Za dverami sme našli svet veľmi odrážajúci náš vlastný. Bolo to väčšie, ako sme mohli kedy dúfať, a bolo k dispozícii množstvo zdrojov. Samozrejme, bol tu úlovok; bolo obývané. V malých vreckách po celom svete existoval inteligentný život. Tento svet bol dokonalý, akoby bol stvorený pre nás, ale už bol zabraný.
Nemali sme na výber, bol to nový svet alebo zničenie našej rasy. Tak sme prevzali kontrolu; odhalili sme sa jednej z mnohých civilizácií tohto nového sveta a predstavili sme sa ako bohovia. Boli primitívni a verili nám. Po celej planéte sme zasadili semená náboženstva, pomáhali sme stavať pamiatky a vymýšľali sme ľudí tohto nového sveta. Urobili sme z nich nenávisť, chamtivosť a žiarlivosť. Spravili sme ich odsúdenými na zničenie. Urobili sme ich ako my.
Teraz čakáme. Čakáme a sledujeme, ako sa tento svet ničí sám, rovnako ako sme sami seba zničili, a keď už nezostane nič, pohneme sa a vezmeme ho. Tento vzácny svet bol pomenovaný Zem a čoskoro bude náš.
YOU ARE READING
Creepypasty sk
FanfictionTieto Creepypasty len prekladám. Vždy sa pokúsim tam dať meno toho kto ju napísal. VAROVANIE! Creepypasty môžu obsahovať: nadávky, násilie a krv. Boli ste varovaní.