Mám posadnutosť dákeho typu. Väčšina ľudí sa snaží poprieť, že majú posadnutosť, ale úplne sa priznávam k svojej.
Nie je to jedna z bežných posadnutostí; jedna z každodenných nátlakov, ktoré všetci máme v nejakej podobe, napríklad čistenie všetkého alebo zabezpečenie, aby bol každý obraz rovný. Nie, nič také.
Viete, na mojej posadnutosti je neobvyklé, že moja nie je iracionálna alebo bezúčelná.
Nie, moja posadnutosť stojí hneď vedľa mojej základnej potreby prežiť. Mám posadnutosť zatváraním dverí.
Do toho.
Smejte sa.
Nemysleli by ste si, že zatvorenie dverí je také dôležité, že?
Nie, nemysleli by ste si.
Nakoniec čo najhoršie, sa môže stať? Stratíte trochu klimatizácie? Púšťate do vnútra chrobáka alebo dva? Však?
Zle.
Zamyslite sa nad tým, prečo sme vytvorili dvere. Zamyslite sa nad tým, prečo ich máme. Nie je to, aby veci držali vo vnútri, ani toľko, že by sa ich snažili udržať von.
Pre moju bezpečnosť a moje zdravie sa dvere nemusia zamknúť. Nie, táto časť nie je tak dôležitá. Ale všetky dvere, všetky dvere, všade, musia byť zatvorené. Musia byť zavreté kvôli tomu, čo sa ku mne snaží dostať. Čo sa snaží dostať dovnútra.
Prichádza cez najmenšiu trhlinu alebo najmenšiu chybu v tom, ako som ich zavrel. Za to kontrolujem a dvakrát kontrolujem. Je to len preto, aby ma udržali nažive.
Moja rodina to nikdy nechápe. Myslia si, že už som blázon. Ale viem, že je to všetko, čo potrebujú; neviditeľná hrôza, ktorá sa snaží prejsť dverami a dostať ma do blázinca. Takže im to nemôžem povedať. Ale viete, možno by blázinec nebol taký zlý. Stavím sa, že tam vždy zavreli dvere.
ALE NIE.
Nemôžem dať nikomu, najmenej zo všetkých mučiteľov, uspokojenie z toho, že som prehral. Pokiaľ som voľný, aj keď som jediný, kto to vie, stále mám šancu na víťazstvo. Takže budem mať ústa zavreté, aj keď mi nikto nebude veriť, keby som im to povedal.
Neveríš. Môžem to povedať.
Môžem vidieť, aby ste vedeli. Sedieť pri vašom počítači, usmievať sa a smiať sa, hovoriť si, že si nedovolíte, aby sa k vám dostali stránky plné hlúpych a strašidelných príbehov. Internet je také zábavné miesto. Ale to je skutočné. Každé slovo. A teraz ti poviem svoje malé tajomstvo. Keď čítate toto, som oslobodení. Aj keď tomu neveríte, toto to prenesie na vás.
Áno.
Teraz ma opúšťa. Už nikdy nebudem musieť počuť jeho nepretržité, posmievajúce sa poklepanie na moje starostlivo zatvorené dvere. Poklepaním, ktoré len ja počujem. Je preč od môjho života. Teraz teba trápi.
...
Počuješ to?
Áno.
Klope na tvoje dvere.
Viem, že ho počuješ.
...
Klop klop.
...
Vďaka bohu, že ste zavreli dvere.
Zatvoril si, však?
Všetky?
Dúfam, že ste to urobili.
Bavte sa s mojím malým priateľom.
A pamätajte.
Zatvorte dvere.
YOU ARE READING
Creepypasty sk
FanfictionTieto Creepypasty len prekladám. Vždy sa pokúsim tam dať meno toho kto ju napísal. VAROVANIE! Creepypasty môžu obsahovať: nadávky, násilie a krv. Boli ste varovaní.