Je to skutočne úžasné. Halloween, to je len myšlienka. Ľudia, z väčšej časti sme inteligentní tvorovia, ale zdá sa, že v tomto určitom období roka stratíme uvedenú inteligenciu; Túžime po strachu, strachu a strachu. Ja sám som bol jedným z týchto ľudí, až do toho Halloweenu pred tromi rokmi.
Teraz vyrastal som a hľadal som dačo a všetko, čo by ma vyděsilo. Pocit strachu ma zaujal, ten prúd krvi zo srdca do hlavy, zvuk krvi búšiaci do uší.
Zdá sa, že moja rodina veľa cestovala, keď na to myslím. Jedno mesto do druhého, štát do štátu. Stále neviem, prečo sme to urobili, neboli sme vojensky zapojení, môj otec nebol cestujúcim predavačom a nebol umelcom. Myslím, že moji rodičia jednoducho nechceli byť príliš dlho na jednom mieste, boli to slobodné duše, alebo som si myslel.
Halloween bol pre nás divný čas, môj otec bol rovnaký ako ja. Miloval strach, ešte viac ako ja, dokonca sa pokúsil byť na chvíľu odvážlivcom. Moja mama, teraz chápem, bola jedným z najšťastnejších ľudí, aké som kedy poznal, bola taká milá a nežná. Ale jednu noc v roku sa zmenila na tento bledý strašidelný obraz ženy, vyčerpaný všetkou farbou a životom. Vždy vyzerala vystrašená, neustále sa pozerala cez rameno, akoby ju niečo sledovalo. Bože chýba mi.
Od tej osudnej noci to vyzerá ako večnosť. Začalo to ako väčšina Halloweensov, môj otec ma informoval o všetkých strašidelných domoch, ktoré by sme navštívili, a moja matka bola jej zvyčajným bledým ja.
Ako sa ale deň vyvíjal, moja mama začala vyzerať stále horšie, akoby z nej vysával život. Jej lícne kosti boli zapadnuté ako u obete holokaustu, akoby sa jej kostra snažila vytrhnúť z pokožky, ktorá ju držala. Iba som to len pokrčil plecami. To bola moja prvá chyba.
Keď sme s otcom vstúpili do chladného jesenného vzduchu, cítil som, ako sa mi do tváre zakousol vietor a zafarbil ich do červena. Keď sme kráčali k autu, videl som, ako otec spadol na kolená; Rýchlo som bežal na jeho stranu. Jeho tvár bola tvárou mojej matky, bledej a medovej; chytil sa za jeho hruď a rozhliadal sa, prudko otočil hlavu.
Spýtal som sa ho, či je v poriadku. Zdalo sa, že ho to vrátilo do normálu, rýchlo odpovedal, že je v poriadku, a my sme museli ísť, takže sme nemuseli čakať v dlhej rade. Škoda, že sme sa nikdy nedostali do toho prekliateho strašidelného domu.
Keď sme jazdili, farba v tvári môjho otca sa vrátila, ale stále vyzeral vystrašene. Spýtal som sa, čo sa stalo, len odpovedal, že má pálenie záhy. Znova som bol bezstarostný ja a pokrčil plecami. Keď sme odbočili z hlavnej cesty na vedľajšiu cestu, ktorá mala podľa mňa znamenať, že nás vezme do strašidelného domu, cítil som, že my pomaly lezú zimomriavky po tele.
Neboli sme na ceste päť minút, kým som uvidel svetlomety. Bol to 18-kolesový bicykel pre nejaký miestny supermarket, ktorého meno sa mi stratilo. Teraz sa stalo veľa vecí naraz; pred vozíkom došlo niečo alebo niekto, kamión sa vrazil do nášho jazdného pruhu, môj otec sa otočil, ale my sme ho strihali a šli do špirály do lesa, ktorý obklopoval cestu.
Bolesť. To je všetko, čo ma napadlo po tom, čo sa tieto udalosti odohrali, a hlasné rachot výbuchu, podľa ktorého bol nákladný automobil, ktorý nás takmer zabil. Moja noha bola chytená pod zabudovaným prístrojovým panelom. Bol som schopný vytlačiť to, ale to len zosilnilo bolesť.
Predpokladal som, že mám zlomenú nohu alebo prinajmenšom veľkú zlomeninu. Pozoroval som svoje okolie. Auto bolo narazené do stromu, predná časť v podstate neexistovala. V diaľke sa kaskádoval dym a slabá žiara toho, čo bolo najpravdepodobnejšie horiace auto. Uprostred tohto tichého chaosu nebol môj otec nikde vidieť.
Keď som sa vytiahol z auta, všimol som si niečo. Cestu som nevidel, nebolo tam. Myslím, že to bolo, akoby na prvom mieste cesta vôbec nikdy neexistovala. Nepamätám si ani, ako som to zdôvodnil v hlave, ale znova, ako som to urobil všetko, pokrčil som plecami.
Keď som vyvalil na stranu môjho otca, videl som, že dvere boli roztrhané a hodené najmenej pätnásť yardov na bok vozidla. Bola však jasná cesta, ktorú v burinách načrtli krv a roztrhané kúsky oblečenia. Ťahal niekto môjho otca do bezpečia? Pamätám si, že som si to myslel; bola to jediná logická vec, pokiaľ sa sám nepritiahol, ale prečo by to urobil?
Sledoval som cestu,čo trvalo večne, niekoľkokrát som ju takmer stratila, akoby sa v určitom okamihu pokúsil chodiť, ale vzdal sa. Po tom, čo trvalo ako navždy, sa lesy otvorili. Tam predo mnou ležal cintorín, ale na tomto cintoríne bolo niečo iné, než aké som kedy videl. Cítil som, ako sa mi pod nohami dunie, ako by mŕtvi odolali zadržaniu pozemského väzenia, náhrobné kamene nemali mená, ale boli zabalené do reťazí.
Uprostred bola postava, bola oblečená v čiernej farbe, vedľa neho ležal môj otec.
Potom som na to zavolal, obrátil hlavu smerom ku mne. To, čo som videl, nemôžem opísať, pretože jeho vzhľad dlho nezostal rovnaký, jednu minútu to bola kostra. Ďalej to boli moji priatelia, potom moji príbuzní, potom vrčiaca šelma, ktorej meno neviem. Potom prehovoril, jeho hlas bol dutý, ale veliaci, dal mi pocit, že ho môžem označiť iba za beznádejnú.
Povedal mi, že moji rodičia sa dopustili veľkých zločinov. Keď som sa ho opýtal, čo urobil môj otec, povedal, že uzavrel dohodu, čo mu pomohlo podvádzať smrť a že od tej doby uteká.
Stál som tam a stále som premýšľal, či je to sen. Počul som od svojho otca zúfalý krik. Ticho. Môj otec nikde nebol videný, temná postava padla do zeme a spolu s ním išli moje zdravie a vedomie. Temnota ma prehltla.
Prebudil som sa na chodníku vedľa môjho domu. Moja matka bola preč, dom bol vyčistený a nikto si ma ani mojich rodičov nepamätá.
Teraz som tu v nemocnici s jediným človekom na svete, ktorého milujem, mojou drahou ženou, Rose. Dbajte na môj príbeh a vedzte, že nemôžete podvádzať smrť.
"Tak je zlato, je to hotové," povedala som upokojene Rose.
"Ďakujem, láska."
Klop, klop.
To musí byť lekár; Prešiel som ku dverám a v jeho čerstvo vyčistenej kostnej bielej bunde stál doktor, vyzerajúci veľmi podobne ako duch.
"Tom, viem, že časy boli pre teba a Rose ťažké, a za posledné roky mám pocit, že sme sa všetci stali dobrými priateľmi, takže ma to zabíja, aby som ti povedal ... Zdá sa, že rakovina je trvalá."
To slovo, trvalá, sa ozývalo v mojej mysli, rezonovalo cez to ako zvuk rozbitia skla.
"Rozumiem," povedal som späť.
"Chápem, že je to ťažké, dám vám trochu na diskusiu."
Obrátil som sa späť do miestnosti a začal som chodiť k jej posteli, keď som začul ďalšie zaklopanie. Vrátil som sa ku dverám a otvoril ich. Videl som muža priemernej výšky, sivého pruhovaného obleku a čiernej fedory, jeho oči boli ľadovo modré a ochladili ma na kost. S ostrým pohľadom sa na mňa pozrel do očí a povedal:
"Chceš spraviť dohodu?"
ESTÁS LEYENDO
Creepypasty sk
FanficTieto Creepypasty len prekladám. Vždy sa pokúsim tam dať meno toho kto ju napísal. VAROVANIE! Creepypasty môžu obsahovať: nadávky, násilie a krv. Boli ste varovaní.