Najprv história série:El Chavo del 8 je séria mexických komédií, ktorá si získala väčšiu popularitu v španielsky hovoriacej Amerike, ako aj v Španielsku, Brazílii, Spojených štátoch (iba v španielčine) a ďalších krajinách. Zameriava sa na dobrodružstvá a trápenia titulnej postavy, El Chavo - siroty, ktorú hrá tvorca šou, Roberto Gómez Bolaños, a ďalší obyvatelia fiktívneho bytového domu, alebo ako sa hovorí v španielčine, vecindad.
Teraz legenda: Videl už niekto epizódu, kde El Chavo del 8 predstieral, že ho zasiahlo auto? Pretože ak ste tak urobili alebo ak ste žili v čase vysielania, možno ste si všimli, že medzi touto a predchádzajúcou epizódou je obdobie štyroch mesiacov. Dobre, čo sa stalo v tomto období štyroch mesiacov? Roberto Gomez Bolaños zrejme natáčal to, čo malo byť sériovým finále El Chavo del 8, a je viac-menej ako táto skutočná epizóda.
Podľa niekoľkých bývalých vedúcich pracovníkov táto epizóda vyzerá takto: Kapitola začína charakteristickým úvodom série, ale zvuk je zastaraný. Keď sa vecindad objaví, nikto sa neobjaví. Brána sa otvára, akoby ktokoľvek vstúpil, ale nikto nevstúpi. Takto to pokračuje dve alebo tri minúty s touto zmenou snímok, a potom konečne uvidíte, ako El Chavo vstúpil a počul smiech (zábery sa prestali meniť po tomto). Je to v tej časti, kde El Chavo vychádza z vecindadu a vchádza do ulice.
V tom čase prišli Kiko a La Chilindrina. Kiko sa potom pýta La Chilindrina, kde je El Chavo (Kiko sa pýta svojim charakterovým hlasom, hoci jeho líce nie sú tak nahustené). La Chilindrina hovorí, že je na ulici s paradajkovou omáčkou. V okamihu, keď povie „ulica", budete počuť hrozný rev, ktorý sa neobjaví vo všetkých verziách pásky.
Po vyblednutí je scéna z epizódy, ktorá bola vysielaná (tá, v ktorej El Chavo predstiera, že sa zrazený), kde plačú postavy v vecindade. Zvuk je zastaraný a zdá sa, že vzlyky pochádzajú od oveľa väčšieho počtu ľudí. Len to, že existuje rezná scéna pre to, čo sa javí ako komerčná prestávka.
Potom nastane zmena v inom scenári: pred čiernym pozadím sú Doña Florinda, Don Ramon, profesor Jirafales, Kiko a La Chilindrina. Pred nimi sa zdá byť rakva s telom El Chavo, ale nie je vidieť. Obzvlášť týchto päť znakov je rozbitých. Doña Florinda vyzerá veľmi vystrašene a keď sa zdá, že práve jedná, jej zármutok sa zvýrazní ešte viac, keď sa fotoaparát priblíži na tvári asi päť až desať minút. Po tejto neuveriteľne dlhej scéne Kiko a La Chilindrina hovoria „Chavito" hlasom s zlomeným srdcom. Kiko v tomto okamihu nerobí svoj trik, čo vyvoláva otázky, či on a Doña Florinda skutočne konajú.
Po tejto scéne je snímka tela El Chavo.
Je tu viac ako kdekoľvek inde, čo vyvoláva otázky, pretože telo El Chavo je v skutočnosti vyššie ako Roberto Bolano. Oblek „El Chavo" je príliš malý a vidíte, že je tiež príliš tučný a jeho farba pleti je príliš tmavá. Obe jeho nohy sú zlomené a krvácajú. Čiapka, ktorá zakrýva jeho tvár a hlavu, je pokrytá krvou a jeho ruky sú skrútené a vychudnuté. Zdá sa, že jeho tela má všade mimoriadne čisté bodné rany. Táto scéna trvá 5 minút, potom sa hrá charakteristická koncová skladba hry El Chavo del 8.
Medzi časom, keď bola táto epizóda nakrútená a časom, keď sa Chespirito znova pripojil k svojmu tímu, uplynulo obdobie 4 mesiacov a existuje spor o to, kto „hral" telo. Bolo jasne preukázané, že to nebola figurína a že to nebol žiadny herec, ktorý sa objavil ako ďalší alebo dvaja pred alebo po tomto. Okrem toho Roberto Gomes Bolaños pred chvíľou povedal, že chce urobiť niečo, čo predtým nikto v televízii nevidel.
Pravda v televízii
Počas výletu do Peru v roku 2008 Roberto „Chespirito" Gomez skutočne naplánoval sériové finále El Chavo del Ocho, keď sa rovnomenný El Chavo obetoval, aby zachránil dieťa pred nárazom autom. Rozhodol sa, že to nebude, pretože jeho dcéra povedala, že to môže spôsobiť, že veľa detí bude depresívnych, a dokonca ich bude viesť k spáchaniu samovraždy.
DU LIEST GERADE
Creepypasty sk
FanfictionTieto Creepypasty len prekladám. Vždy sa pokúsim tam dať meno toho kto ju napísal. VAROVANIE! Creepypasty môžu obsahovať: nadávky, násilie a krv. Boli ste varovaní.