Blízko môjho domu sa nachádza hustý les a v strede tohto lesa stojí medzi stromami vysoká mobilná veža, ktorá sa týči nad akúkoľvek inú štruktúru. V súčasnosti nie je mobilná veža v roku 2015 ničím mimoriadnym, ale legenda, ktorá ju obklopuje, je ... prinajlepšom znepokojujúca. Vzhľadom na umiestnenie veže v lese je pre väčšinu ľudí dosť neprístupná; Dokonca aj tí, ktorí túto vec obsluhujú, sa s ich vybavením ťažko na ňu dostanú. Naše mesto ju nazýva veža smrti.
Veža bola najmodernejšou vecou, keď bola postavená, a nahradila staršiu vežu, ktorá bola menšia a blížila sa ku koncu svojho životného cyklu. Podľa legendy len dva dni po vybudovaní veže vyliezol mladý pár, ktorý bol zjavne pod vplyvom, na vrchol veže v nádeji, že pri západe nad mestom vyfotí západ slnka. Keď dosiahli vrchol antény, dievča sa náhle zachytilo na kábli a stratilo svoju rovnováhu, čo spôsobilo, že padla na zem; pri náraze bola zabitá. Muž, zdevastovaný, sa tiež zhodil, ale namiesto toho, aby okamžite zomrel ako jeho milenka, prežil dosť dlho na to, aby sa utopil vo vlastnej krvi. Zomreli v agónii a panike, nikdy nepovedali svoje posledné slová.
Od tej doby veža odmietla pracovať normálne a niekedy by sa nevysvetliteľne vysekávala, keď zapadá slnko. Ľudia hlásili slabé zvuky, ktoré sa podobali krikom pri volaní na ich telefóny, a dokonca by dostali texty od neznámych čísel so slovami „pomoc" a „pomôžte nám". Rôzni dopravcovia, ktorým veža slúžila, boli čoskoro informovaní o zvláštnych udalostiach a šli ich vyšetriť. Keď otvorili vysielač a prijímač na základni antény, rýchlo vymenili veľa serverov, prepínačov a iného zariadenia, ktoré ovládalo vežu. Jeden z technikov tvrdil, že na elektronike našli kvapôčky čerstvej krvi, ktoré boli utesnené vnútri pevného oceľového krytu, ktorý bol úplne vodotesný. To všetko sa stalo dobre po smrti páru a štruktúra a okolie boli dávno vyčistené zhora nadol. Mnohí predpokladali, že v blízkosti antény bolo pravdepodobne zabité zviera, alebo že technik túto celú vec vymyslel na pozornosť, ale iní mali podozrenie, že je niečo viac znepokojujúce. Napriek maximálnemu úsiliu poskytovateľa internetových služieb by veža nefungovala spoľahlivo.
Osobne som v nič z toho neveril, ale to, čo sa stalo včera, ma prinútilo trochu sa viac otvorene zaoberať celou vecou.
Išiel som na prechádzku a užívam si krásny západ slnka naposledy pred začiatkom zimy, keď som sa pozrel na údajnú vežu smrti. A to bolo, keď som videl siluetu človeka, sotva viditeľnú visiacu z jedného z vodorovných pruhov na anténnom zoskupení. Osoba sa očividne usilovala a jeho zovretie zlyhalo. V hrôze som sledoval, ako človek padol zo štruktúry, pravdepodobne stovky metrov, na zem. S panikou, zavolal som 911 a bežal smerom k veži, ale hlboko dole vedel, že ten, kto to bol pravdepodobne, už dávno zomrel. Trvalo mi takmer pol hodiny, kým som prišiel na základňu obrovskej štruktúry, a keď som prišiel, celá scéna bola bez poskvrny. Nebolo nájdené žiadne telo, žiadna krv, žiadne dôkazy o tom, že by tu niekto bol už roky. Pohotovostné služby dorazili o pár minút neskôr a všetko, čo našli, bolo ja, zmrazený v šoku. Snažil som sa im vysvetliť, čo som videl, ale pravdepodobne si mysleli, že som opitý alebo blázon, alebo pravdepodobne oboje. Raz kráčali okolo veže, nič nenašli a odišli.
V tú noc som sa začal uvoľňovať a predpokladal som, že to bola pravdepodobne len optická ilúzia, keď som dostal text od neznámeho čísla, všetko, čo hovorilo, bolo jedno slovo: „Pomoc".
YOU ARE READING
Creepypasty sk
FanfictionTieto Creepypasty len prekladám. Vždy sa pokúsim tam dať meno toho kto ju napísal. VAROVANIE! Creepypasty môžu obsahovať: nadávky, násilie a krv. Boli ste varovaní.