Otcov domov

345 8 0
                                    

Otvorí dvere.

"Ahoj sport, ako sa máš?"

Jeho oči sa posúvajú doľava a doprava, potom sa na chvíľu na svojho otca pozrie, potom zabliká očami a odvráti sa. Jeho otec to nechápe. Prečo sa zdá, že jeho syn je proti nemu stále taký nepriateľský? Snaží sa byť milým otcom, ale nie je s ním a jeho synom toľko spojení, ako keď bola jeho matka.

"Počúvaj sport, viem, že sa ti náš nový dom nepáči, ale no tak, potrebujem, aby si sa trochu rozjasnil."

Ignoruje svojho otca, dokonca ani neotočí hlavu. Jeho otec sa čuduje, prečo je také ťažké získať pozornosť od jeho syna. Zaujíma ho, či vyrastie ako jedno z tých emo detí, ktoré sú stále depresívne.

"Hej sport, čo chceš na večeru?"

Jeho syn sa naklonil k jednej strane a pokrútil hlavou.

"Nechceš večeru?"

Jeho syn tentokrát prikývne.

Ozve sa zaklopanie na dvere. Jeho syn zodvihne hlavu a rozoznávajúc, kto by to mohol byť.

"Dobre sport, nechaj ocka sa o to postarať."

Jeho syn kope a pokúša sa kričať, ale jeho otec mu už dal pásku na ústa. Jeho syn sa snaží dostať z jeho zovretých rúk, udrel hlavou o nos svojho otca, ale je to zbytočné, už ho núti do skrinky snažiac sa ho zviazať. Otec zatvorí skrinku, ako jeho syn je nútený počúvať kroky jeho otca, keď otvára dvere.

Otvorí dvere.

"Dobrý deň, hľadám svojho syna."

Creepypasty skTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang