Ľúbostné listy

26 1 0
                                    

Meredith bola na ceste ku skvelosti. Práve dokončila vysokú školu, mala pekný bytový dom v dobrom susedstve a robustnú prácu. Jej susedia ju srdečne pozdravili a cítila, že bola do oblasti prijatá pomerne rýchlo.

Jedného dňa, niekoľko mesiacov po nastúpení, pri kontrole pošty našla zložený kus papiera, ktorý tam niekto dal ručne. Rozložila ho a odhalila milostný list.

Milá Casey,

Všimol som si, aká si v poslednej dobe bola krásna, tvoja ohromujúca žiara rozjasňuje okolie. Dúfam, že sa s vami budem čoskoro opäť rozprávať.

S.A.

Meredith sa začervenala, hoci to bolo samozrejme určené pre niekoho iného, ​​napriek tomu to bolo lichotivé. A aj napriek tomu, že spisovateľ menom S.A., ktorý s najväčšou pravdepodobnosťou kandiduje na Secret Admirer(Tajný ctiteľ), nebol jedným slovom, stále to bolo milé gesto.

Pokúsila sa nájsť túto „Casey", ale bez úspechu. Zrejme utiekla pred rokmi s chlapcom. Ale Meredith ich pokračovala v čítaní, pretože neexistoval spôsob, ako nájsť túto Casey.

V nasledujúcich mesiacoch Meredith aj naďalej dostávala tieto milostné listy, spočiatku ju to príliš netrápilo, pretože sa zdalo, že ide iba o lásku šteňaťa, ale listy sa rýchlo zmenili ... posadnuto znejúc. Hovorí sa napríklad: „Jedného dňa budeš moja, bez ohľadu na všetko" po chvíli ju vystrašila.

Nakoniec prestala čítať zložené papiere a začala ich hádzať hneď, ako ich videla vo svojej poštovej schránke. A za pár týždňov sa prestali objavovať. Spokojná s tým, že sa jej posadnutý tajný obdivovateľ vzdal, znovu sa uvoľnila a upadla do prúdu vecí, aké boli predtým.

Jedného dňa však, keď Meredith vyšla von, aby si vyzdvihla poštu, bol kameň na zloženom papieri. Zdvihla ho a zvedavosť ju prekonala, aby si ho prečítala.

Milá Casey,

Prečo aj naďalej nečítaš moje listy, veľmi na nich pracujem a ty ich vyhodíš. Vyhodenie mojich priznaní lásky ma rozhnevá. Rozčuľovanie nie je dobrý nápad, Meredith, posledná osoba, ktorá ma rozčúlila, skončila veľmi, veľmi ... zle.

Meredith tam upustila list, dokonca ho ani nedokončila a vbehla dovnútra, obávajúc sa toho, čo vyzeralo ako hrozba. Všetci v okolí boli tak milí, ako vedela, a pokiaľ ide o Meredith, nepoškodili by ju. Spomienka jej pripomenula bývalého priateľa a aký posadnutý bol nad ňou. Zavolala ho a vypočúvala ho o tom. Neprijala žiadnu odpoveď, kým nepriznal, že tieto veci hovorí.

Nakoniec si vzdychol a ticho priznal, a Meredith, celkom sama so sebou spokojná, zavesila telefón, vrátila sa do svojej izby a pokojne spala.

Meredith sa zobudila, slnko žiarilo skoro v sobotu ráno a odrazilo sa od bielych stien, čo malo anjelský efekt. Posadila sa a dala si čas na roztiahnutie. Vyhodila nohy z postele a zasadila ich na podlahu. Popadla prázdny hrnček na kávu, ktorý pred niekoľkými dňami priniesla späť do svojej izby, a priniesla ho so sebou do kuchyne.

Akonáhle prešla okolo rohu do kuchyne, pustila hrnček na zem, ktorého črepiny sa rozleteli do okolia.

Do steny bol vytesaný milostný list, ona sa nedokázala prinútiť, aby si ho najprv prečítala, ale nakoniec ju zvedavosť priviedla k vzhľadu. Vyrezával sa plytko, ale k nej prišiel široký, milostný list bol vyrezávaný nie-kými klincami.

Keď čítala list, niektoré slová sa nezdali byť anglické a nakoniec bola S.A. nahradená Samuelom-Alexandrom, menom, ktoré sa v tejto oblasti bežne používa.

Samuel bol muž, ktorý žil v nasledujúcom meste, ktorý zmizol pred tromi rokmi po tom, ako ho jeho bývalá milenka podviedla, a nakoniec zmizla, ale pravdepodobne bola mŕtva.

Nebola ale žiadna zmienka, že Samuel že tu býval, aj keď robila prieskum domu.

Počula, ako za ňou padá noha na podlahu, a pomaly sa otočila, príliš sa nepohybovala, v strachu, že by šliapla na kúsok hrnčeka. Potom, čo si všimla, že tam nič nie je, otočila sa dozadu a priamo pred ňou bol chorý biely, štíhly muž v ničom okrem roztrhaných šortiek. Črepy hrnčeku sa pichali do jeho nôh, ale zjavne mu to nevadilo.

Meredith sa nadýchla, aby vydala výkrik, ale muž ju chytil a ovinul jej ruku okolo úst, otáčajúc ju tak, aby jej chrbát bol o jeho hruď. Bol chladný a voňal ako rybník. Meredith sa ho neodvážila pokúsiť uhryznúť, aby ho pustil, jeho zápach a teplota ju obávali, aby to urobila.

"Je to v poriadku Casey, Samuel je tu," povedal a húpal ju sem a tam. "Teraz môžeme byť konečne spolu."

Meredith vystrelila oči okolo seba a snažila sa dať zmysel všetkému, čo sa deje, ale predtým, ako sa mohla dokonca rozhodnúť, niečo jej sa dotklo jej krku a čoskoro to nasledovala bolesť.

Samuelove dlhé, čiastočne zlomené nechty mu prerezali krk, keď z neho vytekala krv, pritlačil jej hlavnú tepnu k jej mozgu, prepichol ju a krv striekala von.

Omotal si ruky okolo nej a  zase ju hojdal sem a tam.

Meredith nemohla kričať cez krv, ktorá jej upchávala pľúca, a svet rýchlo stmavol.

Potom sa Samuel naklonil a zašepkal: „Teraz môžeme byť spolu, Casey."

Creepypasty skUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum