Všetci sme práve skončili prácu z rôznych zamestnaní; call centrá, reštaurácie, kancelárie, jeden z nás dokonca pracoval pre RSPB, organizáciu na ochranu prírody. Všetci sme boli priateľmi už od strednej školy a vďaka týmto stretnutiam zostali naše putá rovnako silné ako vtedy.
V blízkosti nás bolo hniezdo vraných detí, ktoré neprestávajú kričať a vrčať pre ich mamu. Konverzáciu som obrátil na to, aké nepríjemné boli malé vtáky a konverzácia prirodzene pokročila k tomu, ako sme všetci nenávideli vrany. Netrvalo dlho a niektorí z nás hádzali kamene a vetvičky do hniezda, vrátane mňa, s cieľom zničiť ich.
Jediným, kto sa nepripojil, bol Gary, ktorý pracoval v RSPB. Nielenže sa hneval, ale aj mal strach.
"Nehádžte do hniezda!" začal úzkostlivo skúmať vzduch. „Hnev a pomsta materskej vrany toho konkrétneho druhu je niečo neuveriteľné!
„Bol tu chlap, ktorý mal v kôlni hniezdo Harpy Crows. Nevedel, aký hnevný bol ten vták a myslel si, že je škodcom, odložil jed zmiešaný s vtáčím zrnom. Vrany jedli mix a všetky okrem jedného z nich zomreli, ktorá prežila, ochorla a muž sa pokúsil dokončiť ju golfovým klubom.
„Konal úžasný boj a odzbrojilo ho, predtým ako mu poškriabal jeho tvár a hornú časť tela jeho drápmi. Ostré pazúry prerezali jeho kožu ako horúci nôž cez maslo. Vyzeralo to viac ľudsky ako vrana, s bledou kožou bez pierka, ťažkým obočím a plochými ústami, ktoré sa otvorili, aby odhalili sadu žiarivých zubatých zubov.
„Ten starý človek by prišiel o život tam a vtedy, keby nebolo suseda, ktorý počul rozruch a pomohol mu. mal veľké šťastie, najmä jeho prvá obeť. "
My ostatní sme prevrátili očami. Na strednej škole Gary vždy rozprával príbehy duchov a bral vážne veľa mestských legiend a konšpiračných teórií. Nikto z nás nevedel, či vrana Harpy bola skutočným druhom vtáka, ale všetci sme vedeli, aký tón hlasu použil Gary, keď sa chystal vysvetliť ďalší hlúpy príbeh.
„Gary," prerušil som ho skôr, ako dokázal povedať ďalšie slovo, „nikoho to nezaujíma."
A aby som prerušil svoju vetu, hodil som ešte jednu skalu do hniezda a zrazil ju zo stromu. Spadol, kričiace kurčatá a všetko, na zem s nepríjemnou krízou, hoci to nebol ten zvuk, ktorý ma prinútil trápiť sa. Keď sa vrany priblížili k zemi, očividne cítili smrť, ich výkriky sa zmenili z výkriku hladných vtákov na výkriky vystrašených detí. Vystrašené ... ľudské deti.
Smrť vtákov úplne zabila náladu nášho stretnutia. Teraz zaznel nepríjemný melancholický tón. Jediný, kto sa necítil vinný, bol Gary a bol vystrašený, oči stále prezerali oblohu. Všetci sme sa dohodli, že to zavoláme koncom dňa a zajtra sa stretneme.
Prechádzal som sa parkom sám, trápený a prenasledovaný zvukom týchto mladých vtákov. Nemohol som zastaviť tých pár sekúnd v opakovaní a prehrávaním v mojej hlave.
Začalo sa stmievať, keď som pokračoval v šľapaní po tráve a pod stromami. Počul som, ako sa za mnou vlajú. Keď som sa pozrel cez rameno, uvidel som čierneho vtáka posadeného na strom, celkom vysoko, ktorý ma jednoducho pozoroval.
Zachvel som sa a pokračoval. Vták si mohol jednoducho myslieť na svoje vlastné podnikanie, ale cítil som, že sa jeho oči priamo dotýkajú mňa, pozerá sa na mňa. Po Garyho maličkom príbehu som nepokoj nemohol dostať v horšom čase.
Znova som sa obzrel. Nepočul som, ako sa vták pohybuje, ale teraz sa posadil na strom bližšie ku mne a nižšie, bližšie k mojej úrovni. „Je to iba vták," pomyslel som si. "Aj keď na mňa útočí hnevom a pomstou, zvíťazím v boji."
Aj s tou mantrou v mojej hlave som sa stále viac vystrašoval a paranoidnoval. Vták bol po mne. Mantra zmizla. Myšlienka na to, čo by sa stalo, keby ma to zasiahlo, mi už neprišla do mysle, jednoducho že by sa nemala, nemohla!
Moje dýchanie bolo rozložené a ja som zrýchlil tempo. Musel som sa dostať domov. Bol by som tam v bezpečí. Cítil som pot na čele a stekal mi po chrbte. Nechcel som sa znova obzerať. Ja nie. Len som sa chcel dostať domov, zamknúť dvere a relaxovať v bezpečí môjho osobnej svätyne. Chcel som sa smiať z tohto hlúpeho malého kúzla vtáčieho strachu, ktoré ma chytilo.
Pozrel som sa cez rameno. Vrana bola posadená na vetvu priamo nad mojou hlavou, nad miestom, kde som stál pred niekoľkými sekundami. Teraz som to videl správne. Jeho telo a krídla boli potiahnuté perím tak čiernym, že sa naň pozeralo ako na vyzeranie z tvaru vyrezaného z nočnej oblohy bez hviezd. Ale jeho tvár bola ešte hroznejšia.
Jeho tvár bola ľudskou tvárou. Bol to Harpy Crow.
Stál som v pokoji a civel na Harpy Crow v rozpakoch, moje telo sa nepohybovalo, aj keď to môj mozog chcel. Vrana bola rovnako pokojná, takmer ako socha. Čím viac som sa pozrel na jeho tvár, tým viac to vyzeralo ako moja tvár, ale bledá. Jeho malé bledé oči nemajú akúkoľvek iskru života alebo duše, namiesto toho sú čierne ako oči bežnej vrany.
Vrana zlomila napätú patovú situáciu tým, že sa pohla vpred a otvorila ústa, čím vylúčila ostré rady zubov. Jeho ústa boli omnoho desivejšie a nebezpečnejšie, než by ktorýkoľvek z Garyho príbehov mohol dať náležitú spravodlivosť.
Otočil som sa a bežal. Musel som sa vrátiť domov. Musel som. Nos mi tiekol a srdce mi bilo tak rýchlo, že mi to spôsobovalo bolesť v hrudi, ale napriek tomu som šprintoval. Vyskočil som, až mi nohy protestovali, až som bol slabí v nohách.
Kľud ma naplnil, keď som konečne dosiahol svoje predné dvere. Vytiahol som kľúče, ale v zhone a nervoch som nemohol správne zasunúť ten správny kľúč do diery. Veľká časť mňa sa chcela pozerať za mnou tak, ako som to robil, ale moje odôvodnenie bolo našťastie dosť silné, aby ma zastavilo. Vedel som, že je hneď za mnou. Cítil som to.
Nakoniec som otvoril dvere, zaskrutkoval som ich dovnútra, zavrel a zamkol dvere a skočil som do môjho kresla. Niekoľko minút som sa nepohyboval, keď sa moje telo upokojilo. Pozrel som sa von z môjho obývacieho okna a hľadal som Harpyho vranu, o ktorej som vedel, že ma sleduje, ale nikde to nebolo vidieť. Možno to bolo ešte v parku. S úľavou som išiel na poschodie do svojej izby a zapol počítač.
Moja zvedavá strana ma neustále nabádala, aby som sa podrobnejšie zaoberal témou Harpy Crow, ale nemohol som. Začal som pracovať na malej horúčke, tak som otvoril okno dokorán a vrátil sa k prehľadávaniu webu. Teraz som potreboval rozptýlenie. Vysvetlenie môže počkať, kým som na to nebol pripravený. Možno by som sa zajtra spýtal Garyho, či vie niečo iné.
Nič sa nestalo do desiatej v noci. Myslel som, že som videl niečo z rohu oka, z okna v druhom poschodí. Príliš som sa bál, aby som sa pozrel a videl, držal som oči prilepené na obrazovku počítača, ale žiadne rozptyľovanie nemohlo odvrátiť moju myseľ od mojej vracajúcej sa paranoje. Prehltol som a zhromaždil všetku svoju odvahu, potom som sa otočil k oknu a zavrel ho jedným rýchlym, panickým pohybom.
Nič. Nebolo tam nič iné ako tma. V okne nie je nič viditeľné, iba odraz mojej izby, bezpečnosti a pohodlia. Povzdychol som si s úľavou, zavrel a zatiahol závesy. Potom som išiel spať.
Nasledujúce ráno som stiahol žalúzie a mimo môjho okna roztrúsených na rímse boli čierne pierka. Vrana bola včera večer pred mojím oknom!
Potom na mňa prišlo ešte znepokojivejšie odhalenie. Nebol to odraz mojej tváre, ktorý som včera videl v okne ...
KAMU SEDANG MEMBACA
Creepypasty sk
Fiksi PenggemarTieto Creepypasty len prekladám. Vždy sa pokúsim tam dať meno toho kto ju napísal. VAROVANIE! Creepypasty môžu obsahovať: nadávky, násilie a krv. Boli ste varovaní.