GLinux

64 2 0
                                    

Musím sa priznať, že som úplní hlupák. Páči sa mi kurva s rôznymi aplikáciami a operačnými systémami, takže som sa prirodzene naučil milovať Linux. Nemôžem vám povedať, koľko rôznych zariadení, dobrých aj zlých, som vyskúšal. Bola tu však jedna distribúcia Linuxu, na ktorú nezabudnem, a do dnešného dňa som šokovaný, znepokojený a zmätený z toho, ako existuje, a prečo by ju niekto chcel. Zoznámte sa s GLinuxom.

Prvýkrát som sa s tým stretol, keď som sa snažil nájsť nové distro na rôznych torrent stránkach. Narazil som na súbor, ktorý jednoducho uviedol „GLinux10.iso" (pravdepodobne najnovšie vydanie, 2010). Bol som zmätený, keď som si všimol, že ISO bola 6 GB. Väčšina distribúcií je menšia ako 1 GB. Nemyslel som na to nič. Naozaj som bol nadšený. Myslel som, že to bolo distro, o ktorom som počul, že obsahuje množstvo videohier a emulátorov / ROMov, a teda názov „GLinux".

G pre hry. Vyskočil som na disk CD a naštartoval počítač a nainštaloval ho. Stretol som sa s červeným logom s nízkym rozlíšením a rôznymi otázkami, ako je dátum, moja poloha atď. Dostal som sa k otázke s názvom „Obľúbená vojna", ktorá ma vyľakala. Nevedel som, čo mám robiť, tak som klikol na poslednú v Iraku. Počítač sa reštartoval a bol som uvítaný tým, čo môže byť najviac nechutné a znepokojujúce, čo som kedy videl.

Keď som sa prihlásil, uvítacie zvonenie znelo ako keby žena zakričala. OS vyzeral veľmi podobne ako staršie verzie Ubuntu, hoci písmo bolo v Comic Sans a všetky voliteľné tapety boli zbrane alebo jadrové výbuchy. Rozhodol som sa preskúmať OS a zobraziť predvolené aplikácie. Zdalo sa, že tam boli typické priečinky Obrázky / Videá / Stiahnuté súbory, FireFox, RythmBox a Vuze. Pri načítavaní FF som bol šokovaný, keď som si uvedomil, že aplikácia bola tematicky zameraná, a mal desiatky záložiek, čo viedlo k rôznym „šokovým stránkam", ako sú napríklad YNC, Rotten, SharonBoat a ďalšie.

Nič z toho som neurobil a myslel som si, že to bolo jednoducho zostavené .ISO toho, čo nejaký náhodný chlap používa. Pri sťahovaní skladby som otvoril Rhythmbox, aby som ju prehral, ​​a všimol som si výber stôp, ktoré už boli načítané s číselnými názvami. Zdá sa, že každá z nich bola nekvalitnou nahrávkou toho, čo sa zdalo byť výsluchom. Nepokúšal som sa ich všetkých počúvať, pretože niektorí boli o hodinu vyššie. Neskoršie piesne (6-10) ma vystrašili. Bolo to nič iné ako 10 minút, keď niekto kričal, zatiaľ čo bol zasiahnutý, znel ako niečo kovové.

Okamžite som vedel, že niečo sa chystá. Keď som sa pozrel do priečinkov, úprimne som cítil, ako moje srdce preskočí rytmus a moja duša sa rozbije. V priečinku s obrázkami boli HODINY fotografií mŕtvol, fotografií z miesta činu alebo fotografií z vojny. Priečinok s videami bol horší. Mal tucty videí o ľuďoch, ktorí stáli pred pozadím bielej látky, keď sa ruka objavuje zľava a strieľal ich do tváre. Keď som sa pozeral na miniatúry, všimol som si, že v pozadí bola hromada rozložených tiel, ktorá sa zväčšovala a zväčšovala. Ďalšie videá vyzerali, akoby sa natáčali špeciálne pre operačný systém, pričom jedným z nich je pohľad prvej osoby na niekoho, kto zapaľuje provizórne prístrešie pre bezdomovcov. Oficiálne som toho mal dosť. Bol to nejaký choré sračky a ja som to nemohol zobrať.

Rýchlo som klikol na pravú hornú časť obrazovky a počítač som vypol. Predtým, ako sa začal vypínať, sa objavilo vyskakovacie okno s obrázkom veselej tváre v štýle 90. rokov s nápisom „Nepáčilo sa ti to? Nie je veľa ľudí. No, aspoň máme ďalšiu IP adresa ĎALŠIEHO VENTILÁTORA GLINUX !!! "a počítač sa vypol. Uistil som sa, že operačný systém vypnem a fyzicky zničím DVD-R, na ktorom som to napálil.

Snažil som sa nájsť odpovede, ale bezvýsledne. Prúd bol preč a jediné miesto, kde som mohol nájsť stopy OS, bolo nájsť divné fóra v ruskom jazyku prostredníctvom služieb Google a Bing. Pracovnú plochu som potom najmenej týždeň nepoužíval. Chcel som zavolať políciu, ale ako to všetko vysvetľujete?

Pred týždňom som dostal v e-mailu list od niekoho v Oregone s očividne falošným menom a adresou. Pečiatkou bola žltá stuha, ktorá pripomínala padlého vojaka. Otvoril som ju a prečítal som si túto správu:

„Vážený (moje meno a adresa IP),

Ďakujeme, že ste vyskúšali najnovšie vydanie GLinux! Je škoda, že ste sa pokúsili odstrániť niektoré z úžasných vzdelávacích obsahov, ktoré sme na disku poskytli. Ak máte akékoľvek otázky, pripomienky alebo návrhy na budúce pridania do GLinuxu, kontaktujte (Meno odosielateľa) na (Jeho telefónne číslo)! "

Okamžite som schmatol telefón a zavolal som mu. Chcel som vedieť, čo by prinútilo niekoho prepustiť také choré, neskutočné veci. Keď som mu zavolal, dostal som správu hlasovej schránky, ktorá obsahovala toto:

„Hej! Dosiahli ste mobilný telefón (jeho meno). Zavolali ste mi, že ste súhlasili s účasťou na nadchádzajúcom filmovom festivale GLinux v severozápadnom Pacifiku. Tohtoročná akcia sa uskutoční dňa (dátum) v (motel v Portlande) , Oregon). Uveďte, prosím, aspoň dva rôzne videozáznamy. Nie sme zodpovední za žiadne právne alebo zdravotné problémy súvisiace s cestou. Ďakujeme za počúvanie a keď sa s vami môžem spojiť, čo spravím! "

Netreba dodávať, že som zmenil svoje telefónne číslo.

Creepypasty skWhere stories live. Discover now