NAJAVA
Ovo je samo najava za ovu priču.Napisana je davno pre tri decenije i nadam se da će vam se svideti.Malo vremena mi treba , ipak se moraju ispraviti gramatičke greške. Ljubim vas.
"Sunce je visoko sijalo na nebu.Njegova toplota je budila prirodu.Tek procvetale voćke su ispunjavale vazduh miomirisima koji su govorili da je u toku ponovno buđenje prirode.Tek razvijeno, mlado zlatno-zeleno lišće tiho je ćarlijalo na blagom povetarcu, ne osvrćući se na ogromnog konja i njegovog jahača, koji su remetili prirodni sklad. Na proplanku malenog brega stajao je impozantan stari hrast i širio svoje tek olistale grane na sve strane, poput gospodara nad dolinom. u jednom kutku doline, zaštićeno nalazilo se malo naselje.Upravo taj hrast i klupa u njegovom podnožju bili su cilj jahača.Sjahavši i sapevpši konja da mirno pase, jahač se grazioznim hodom uputi ka ivicu proplanka i uzvisine na kome je ogromni hrast govorio da je tu od davnina. Sigurno je bio star preko trista godina. Na strani do ivice uzvisine uklesana u stavlo nalazila se klupa.Prilazeći klupi, jahač skide teški šešir sa glave i protrese glavom puštajući da se po leđima prospe slap predivne i bujne plave kose.Sedajući na klupu, usmeri pogled svojih krupnih crnih očiju ka selu u dolini.Niz lice su joj se slivale suze. tuge, besa sreće...Ma celo njeno biće je podrhtavalo od raznih osećanja, besa, jeda , bola...ljubavi...ni sama nije znala više.Iiz njenih grudi ote se težak uzdah. Nijie osećala predivnu lepotu koja se nalazila oko nje. A priroda je bila ono što joj je uvek donosila mir i spokoj. U podnožju hrasta, u zaštiti njegove moćne krune, smestili su se bokori ljubičica, čiji miris namai devojku da se spusti na kolena i mladu travu...."
ovo je samo uvod...
YOU ARE READING
Uzalud bežiš od sudbine
Romancepriča o devojci, prinuđenoj da pobegne od prinudne udaje, zbog daljeg školovanja i potrage za nestalim bratom....Predivan cover uradila je naša divna VečitaKraljica Drame