- Suzana, izgledaš predivno.Ti si uvek melem za ove moje stare oči.Dobro došli!- uzviknu stariji gospodin , koji ih je čekao ispred ulaza u impozantnu građevinu gde ih je dovezao auto sa aerodroma.Bred je bio zapanjen sistemom ulaska u ovu zgradu.Pred njegovom ženom svi si se užurbavali i utrkivali da joj udovolje.Bila je kraljica ovog mesta.Polako je upoznavao jednu novu Suzanu, Suzanu koja je ovde bila u svom elementu.
- A taj mladić pored tebe, mora da je tvoj muž, jesam li u pravu?- upita pogledavši u Breda dobroćudno.Suzana se nasmeja, uhvati Breda za ruku i reče:
- Jeste Majk.Bred, ovo je Majk Dejvidson.Majk ovoje Bredli McArti, moj suprug - upozna ih.
Bred je pogleda, opet ga je povukla za nos.Ovo je stariji čovek a ona ga predstavila kao mladića.Majk i Bred se rukovaše.Majk odmeri Breda, nadvisivao ga je za čitavu glavu.
- Znači ovaj momak će me izazvati na dvoboj?Suzi, odustajem.Iako te zaista volim , ovaj grmalj je dovoljan razlog da te kao i do sada obožavam iz daleka - našali se on. Bred se naasmeja.
- Ne brinite, iako sam ogroman, veoma sam pitom.Naravno dok se neko ne usudi da dirne u moje - reče.
- Ako je tako, onda te primam za prijatelja. Ustvari, sada mi je pao kamen sa srca, Ova ždrebica ovde mi je mnogo muke zadala.Neukrotiva je strašno - prihvati Majk Bredovu upadicu.Ceo ovaj razgovor se odvijao dok su prilazili portirnici.Poslednje reči izazvaše smeh kod Suzane.
- Majk!Prekini.Moraš priznati da se ceo moj bunt isplatio.Mnoge tajne smo otkrili i misterije rešili.
- Da, u pravu si.Ali to ipak ne znači da za dobar deo ovih sedih ne treba da zahvalim tebi - reče on.
- A za ostatak, meni! - dobaci mlada crnka za pultom.
- Suzi, izgledaš divno.Vidi se da ti brak godi.Ja sam Konstanca Dejvidson, kći ovog ovde prisutnog Majkla Dejvidsona.Ti mora da si Bred McArti - pruži ruku Bredu.Suzana se izljubi sa njom.
- Koni, ti se ne menjaš! Uvek nasmejana - reče joj.
- Moram, inače bi ova zgrada umrla od ovih ozbiljnih faca - reče.
- Evo vaših propusnica!Srećan rad.
- Hvala Koni!- uzvrati Suzana.Pošto su se potpisali, njih troje nastaviše hodnikom.
- Brede, ovde ćeš videti mnogo što drugi ljudi i ne sanjaju da postoji.Zato ne treba ni da ti kažem da je sve ovo strogo poverljivo - obrati mu se.On je uhvati za ruku.
- Nema potrebe.Postoji mnogo toga što ti ne znaš o meni.Zato je bolje da Majk kaže o čemu se radi - na kraju predloži.Pogleda ga, bilo joj je jasno da je tačno da se ne poznaju najbolje.
- Potpuno si u pravu, Bred.Kao što pretpostavljaš Suzi, uspeli smo da utvrdimo šta si to pronašla.Bila si u pravu.Ono je kapsula i u njoj se nalazi živo biće.Uspeli smo da pogledamo unutra a da ne poremetimo unutrašnji sastav materije - obavesti ih.Suzana ubrza hod.
- Majk, reci kako izgleda? - upita.
-Ne, neću ti reći, to moraš sama da vidiš.Reći ću ti samo da je u pitanju hibernacija.Priključili smo se na njegov kompjuter ali ništa nismo razumeli.Jezik nam je poznat ali još nismo utvrdili koji je to jezik.Uđimo! - reče,stigli su do jednih vrata, uđoše unutra, gde se ponovi scena čestitanja i upoznavanja.Bred je sve više shvatao da njegovu ženu mnogo vole i poštuju.Suzana priđe pultu iza koga se u super izolovanoj prostoriji nalazila kapsula.Na monitorima se videla unutrašnjost kapsule. Suzana pogleda u prvi monitor.Unutrašnjost je podsećala na svemirske brodove koje su izrađivali ovde na Zemlji.
YOU ARE READING
Uzalud bežiš od sudbine
Romancepriča o devojci, prinuđenoj da pobegne od prinudne udaje, zbog daljeg školovanja i potrage za nestalim bratom....Predivan cover uradila je naša divna VečitaKraljica Drame