19.DEO

1.4K 62 12
                                    

- Brede, ustani, dragi!- začu se Suzanin glas u sobi.Bred skoči, drhtavim rukama upali svetlo.

- Suzi, je li počelo? - upita pomažući joj da ustane.

- Da, Brede!Dobijam bolove na 15.minuta.Pozovi doktorku Simons dok sam u kupatilu i pripremi kola - reče.On izađe.Uskoro su bili na putu ka bolnici, bolovi su joj se javljali na 4 minuta kada su stigli na ulaz. Doktorka Simons ih je čekala sa timom ispred.Bred je nervozno šetao po hodniku, uskoro su mu se pridružili i ostali koje je obavestila njegova majka. Pola sata po ulasku u salu za porođaje Suzana je rodila dečaka, teškog 4 kg i dugog 55 cm.Bred je sv srećan uleteo kod njih u sobu a zatim iostali. Posle čestitanja, ostali su otišli a Bred i Suzana su posmatrali bebu kako spava u krevetiću.

- Draga, hvala ti! - drhtavim glasom reče Bred.

- Na čemu? upita ga zbunjeno.

- Na divnom poklonu što si mi dala, na ljubavi koju mi pružaš, na drugoj šansi i povratku u moj život - objasni joj uz pogled prepun ljubavi.

-Ne, hvala tebi!Naučio si me da volim.Da žiivim, pokazao mi lepšu stranu života.Volim te Bredly McArti - reče mu i zagli ga. On je poljubi.

- I ja tebe, Suzana Džonson - McArti.Zauvek!

U toku sledeća dva dana porodila se i Snežana , rađajuđi predivnu devojčicu. Tetka je već izjavila da će je razmaziti, mali Boris je bio razočaran ali je prihvatio da ima brata od tetke.

Nakon izlaska Suzana je uživala u majčinstvu i ljubavi svog supruga, osim uspeha na poslovnom planu godine koje su dolazile donele su im još dva sina i ćerku, svi su bili srećni i zadovoljni a Suzana najviše. Njena majka i njen drugi otac su u kasnim godinama života otkrili da se ponovo može voleti i uživali su uz svoju decu i unuke. Tomas Džonson, je ostao sam, odbačen, pokušavao je da se vrati ali deca ga nisu prihvatala..prestao je da pije i kocka se. Sinovi su brinuli da ima sve ali ono što je najviše želeo , imao i izgubio nisu mogli da mu daju. Previše ih je povredio. Suzana je uživala u svojoj sreći. Oca je srela samo jednom nakon par godina. Pokušao je da joj se približi ali ga je odbila. Ne kad joj je trebao nije ga bilo sad joj ne treba.Na žalost po Tomasa, njegovo mesto u Suzaninom životu zauzeo je Majkl...

Tomas je kasno shvatio svoje greške i da je uzalud bežati od sudbine. Gledao je svoju decu kako su srećna i kako napreduju. I video gde je grešio ali bilo je kasno.Suzana je znala sve o svom ocu. Pratila ga je i brinula. Videla je njegovo kajane ali nije mogla, jednostavno nije mogla da mu oprosti. Veoma dobro je znala da ako bi ona oprostila i svi ostali bi.Ali jednostavno nije mogla..Jednostavno život je išao dalje...

KRAJ.

Uzalud bežiš od sudbineWhere stories live. Discover now