9.Deo

779 47 1
                                    


- Zaista si mu to rekla?!Ne mogu da verujem! - uzviknu Snežana sledećeg jutra dok su doručkovale.

Njih dve su ustale veoma rano, odmah posle muškaraca koji su svaki otišli u svoju kancelariju.Marijana, Samanta i Meri su još uvek spavale a i deca takođe.To im je dalo slobodu da mirno razgovaraju.Suzana i Snežana su se smejale.

- Da, zaista sam to rekla!A znaš šta će biti najveći štos?- reče Suzana.

- Ne, šta? - radoznalo će .

- To što će on biti prvi muškarac u mom životu - objasni joj.Snežana se zapanji.

- Hoćeš da kažeš da si ...Oh, Bože!Volela bih da mu vidim lice kada shvati!- Snežana nije mogla da se zaustavi a Suzana ju je pratila u veselom smehu. Nisu ni primetile Marijanu koja je ušla u trpezariju.

-O čemu vas dve tako slatko pričate da je to izazvalo takvu provalu smeha? - upita.

- Ah mama, mislim da ti ne bi razumela to - reče joj Suzana.Snežana ustade i donese lonče sa kafom.Marijana uze doručak.

- Kako to misliš ne bih razumela?- upita je.

- Majko, Suzana hoće da kaže da je u pitanju šala koju su izveli urođenici iz jednog plemena u Kongu.Njihove šale mogu da razumu samo oni koji su izvesno vreme proveli sa njima živeći - izvadi Snežana fleke.Marijana slegnu ramenima i upita Snežanu.

- Snežo, reci mi nešto o sebi.U proteklih nedelju dana bila si zauzeta a i ja angažovana oko organizacije festivala, tako da nisam mogla ni da popričam sa tobom - Snežana je pogleda.

- Pa ovako, rođena sam pre 26 godina u Rio de Žaneiru.Moji roditelji su se doselili pre 30 godina u Brazil iz jedne evropske zemlje - Jugoslavije.Tako da sam ja Brazilka Jugoslovenskog porekla.Vašeg sina sam upoznala pre 8 godina, kada sam počela da radim kao njegova sekretarica. Dve godine kasnije smo se uzeli i nakon devet meseci rodio se Boris.Jedinica sam, roditelji su mi živi i vratili su se u Jugoslaviju.Bert, ja i Boris idemo u junu da ih posetimo.A možda i oni dođu na Suzaninu svadbu - ispriča joj ukratko .Marijana se osmehnu i obrati Suzani:

- Suzi, jeste li ti i Bred razmišljali o datumu venčanja? - upita je.

- Ne majko, on treba da dođe danas popodne da se dogovorimo oko detalja.A mislim da će doći i Irina kod tebe.Što se tiče same organizacije, prijema i venčanja to prepuštam vama dvema.Samanta, Meri i Snežana su mi deveruše, a o ostalom brinite vi - obavesti je.

- A sada me izvinite, idem do kancelarije da završim neke poslove a posle da se spremim za doček Breda.

- Šta li mu sada spremaš? - vragolasto upita Snežana.Suzana joj isto tako odgovori:

- Videćeš.Sećaš li se moje garderobe sa prijema prilikom povratka iz džungle i završetka ekspedicije? - upita je ustajući, Snežana se nasmeja.

- Nadam se da ne boluje od srca! - reče i izazva provalu smeha kod Suzane.

Suzana je izašla i otišla u kancelariju.Snežana je ostala da objasni šta je mislila sa srčanim napadom. Do jedanaest sati je završila sve što je trebalo u kancelariji.Njena kompanija je funkcionisala savršeno.Njen tim saradnika je proučavao knjigovodstvene knjige firmi koje su vodili njena braća.Očeve poslove proveravao je Bert.Upravo se spremala da izađe kada Bert uđe.

- Oh Berte, ti si! -uzviknu iznenađeno.

- Suzi imaš li malo vremena? - upita je.

- Da imam, reci!- reće i vrati se u stolicu , Bert sede preko puta nje, uzdahnu i poče:

Uzalud bežiš od sudbineWhere stories live. Discover now