13.Deo

754 52 2
                                    


- Suzi, kada ste stigli~ - uzviknu iznenađeno Snežana kada je ugledala Suzanu  da izlazi iz kola.Boris, Dejvid i Bredli potrčaše joj u zagrljaj.Blistala je od sreće i to se videlo na njoj.Praćena decom prišla  je svojim snahama koje su sedele na terasi i pile kafu. Umorno se spusti na stolicu.

- Nožas kasno!Gde je mama? Šta ima novoga? - pita  ogledajući se.

- Pa ovaj...Znaš, Suzi ne znamo kako da ti kažemo! - snebivajući će se prva Samanta.Snežana je pogleda.

-Šta, kako da kažete? Šta se dovraga ovde događa? Snežo, gde je Bert i gde su ostali?upita oštro ih sve gledajući.

- Bert je u kancelariji, ostali su na poslu - odgovori joj Snežana.

- Dobro, kad od vas ne mogu ništa da saznam onda ću njega pitati - reče ustajući i uđe u kuću.Bert je razgovarao telefonom kad je ušla u kancelariju.Završi razgovor i pođe joj u susret.

- Suzi!Kada ste se vratili? Izgledaš predivno! - uzviknu Bert nasmejano.

- Hvala!Sinoć smo se vratili!Bred je otišao do kancelarije a ja sam došla da vas vidim, nedostajali smte mi.

- Ih baš nedostajali! Preteruješ! - uzviknu Bert nasmejano.

- Dobro malo preterujem! - prizna crveneći. Bert joj nasu liker koji je obožavala i sede da popričaju. Suzana je blistala.Ispi gutljaj pića i upita je:

- Kako  ti i Bred? Hoćeš li uspeti? - ona ga pogleda.

- Po ovom vremenu što smo proveli zajednog zaklela bih se da me voli a ako ne onda je nadobrom putu da  do toga dođe.Što se mene tiče, pa ništa se nije promenilo i dalje ga obožavamNadam se da te je bar malo moj odgovor umirio? - odgovori mu.

- Pa i to je nešto! Gde ste bili? - upita je i imala je utisak da  odlaže nešto.Kao da je to moguće.

U njegovoj - našoj  brvnari u okolini Kolorado Springsa ! Baš je bilodivno  ali Berte dosta o tome. Šta se ovde dešava? - najzad pređe na nono što je on očigledno želeo da odloži što može više.Na ovo njeno pitanje on ustade i poče da šeta.Zaustavi se ispred nje.

- Znaš  Suzi, za ovo nema  dva načina  da se kaže samo jedan - i dalje je okolišao.Očigledno mu nije bilo prijatno. Gledala ga je.Nije ga prepoznavala.

- Berte, onda mi samo reci! Znaš  da me ništa  neće pogoditi - pokuša da ga ohrabri.

- Pa ovako! Majka je uzela  stan u gradu.Ne želi da vidi oca više nikada. Kaže da nije htela da pravi probleme i skandal pred tvoju svadbu ali da joj je svega dosta.Trpela je Tomasa samo zbog nas. Ali sada kada je saznala da ima dva vanbračna sina i da je varao 25 godina unazad pukla je. Predala je  zahtev za razvod braka i to je sve. Oprosti  Suzi, ovo ipak nije  način  za početak novog života - najzad izgovori  ono što je morao. Ona ga je m irno slušala i samo klimala glavom. On je pogleda.

- I  Suzi šta kažeš na sve ovo? - smognu snage da je upita.

- Hmmm, teško da će ti se svideti onošto imam da kažem .

- Iskušaj me!Da čujem.A evo i ove dvojice! - uzviknu jer u tom trenutku uđoše  Stiven i Džef.Priđoše i  pozdraviše se sa Suzanom.Nakon što su se smestili upitaše  je:

- Pa Suzi, kako je u braqku? - ona uzdahnu.

- Odlično! Divno smo proveli proveli medeni mesec u planinamaKolorada.Sinoć smo se vratili i ludo sam zaljubljena i srećna.Ali kao što znate Tomas se pobrinuo  da mi jedan deo života zagorča - opisa im na brzinu sve.

- Da, Suzi, u pravu si.Nismo hteli  da te obavestimo ranije da  ti ne  bismo pokvarili medeni mesec  - rezignirano  će Stiven.

- Mada nam je iskreno nedostajala tvoja pomoć.Mi jednostavno ne znamo šta da preduzmemo! - prihvati Džef.Pogleda ih i progovori.

- Hvala vam na tome i baš kad ste ušli  htela sam da Bertu izložim svoj plan.Berte, pozovi i ostale da dođu - reče Bratu i on izađe da ih pozove a ona upita:

- Gde je Tomas i gde  su Ron i Džon? - Stiven se nakašlja a Džef odgovori:

- Tomas je otišao na jahanje  a ova dvojica  su na fakultetu, na Prinstonu.Dobili su stipendije za doktorate - u tom trenutku  uđe Bert u pratnji ostalih. Snežana, Samanta i Meri  su bile začuđene.Do sada one se nisu mešale  u odnose između njih.Suzana ustade i  poče:

- Kada sam jutros  zapravo danas  krenula ovamo  bila sam presretna.Razmišljala sam o tome da se šalim i opustim  u vašem društvu, da sa vama podelim svoju sreću.Umesto toga ja zatičem rasulo.opet je naš dični otac izveo moj život iz srećne orbite.Znate šta mi se mota po glavi.Ne znate.Dolazim u iskušenje da ga raskomadam.Da upravo to mi ali ja sam ipak civilizovano biće a ona znaju da se obuzdaju pa ću onda predložiti nešto drugo. Vas tri uključujem  iz prostog razloga jer ste i vi članovi  ove porodice i da, treba da učestvujete u odlukama.Da je Bred ovde i njega bih uključila - pričala je bez predaha, sve je u njoj kuvalo.Bilo je očigledno da joj je teško da se skoncentriše.Bila je srećna.Trgla se.

-Pa ovako, ja predlažem sledeće. Tomas ima svoje prihode i njega treba iseliti odavde.Ili ako želineki drugi grad, što se mene tiče može i drugi  kontinent. On nema više prava da živi ovde. Obrukao nas je sve.Majku da vratimo ovamo.Ona je ta koja zaslužuje da živi ovde do kraja života. Baš kao njegova gospodarica. Što se tiče Tomasa vi ako hoćete  možete da održavate kontakte sa njim ali ja sam završila sa njim.Upozorila sam ga, ali me nije poslušao. I šta kažete? - upita ih. Gledala ih je jednog po jednog i u njihovim očima je videla odobravanje.

- Pa sestro, slažem se satobom u potpunosti.Priznajem da sam i sam dolazio na tu ideju ali nisam imao hrabrosti da je  i iznesem na svetlo dana! - složi se Bert. Stiven ustade.

- I ja se slažem sa vama! Dosta smo trpelinjegovu tiraniju i budalaštine.Uz vas sam - rekavši  to pogleda u Džefa.

- Meni je najviše dozlogrdio. Nemam nameru  da više pokrivam njegove kockarske dugove i gluposti.Meri i ja  više nismo znali šta ćemo. Pretio je da nas odvede u bankrot.Naš brak je u krizi  jer nisam mogao da mu okrenem leđa.Slažem se sa vama - složi se i on.Suzana ga pogleda.

- Karte, kocka pa zar i to? - upita zgranuto.Meri potvrdi.

- Da i to. Više nisam mogla da trpim.Džefu sam dala rok od mesec dana da vam kaže istinu.Pa to je više ne izdrživo Suzana, tvoj pšredlog je prava stvar - Sušana je pogleda ostale dve.One samo klimnuše u znak saglasnosti.

- Dobro onda.Vas trojica imate zadatak  da ga smestite a vas tri da vratite majku kući a ja ću sa zadovoljstvom, da gospodinu Tomasu  saopštim  odluku. Slažete se? - upita ih. Oni oberučke prihvatiše .Kao i uvek  najteži zadatak je preuzela na sebe.

Uzalud bežiš od sudbineWhere stories live. Discover now