mavi karanfiller de çok sulandığında solarlar.

5.6K 353 636
                                    

Bu bölüm 4210 kelimedir.

Aslında ikiye bölüp atmam gerekirken, böyle bir sıkıntının içerisine girmemeyi tercih ettim. Çünkü hem sizin kafanız karışabilir, hemde ben bölümleri geciktirebilirdim.

Bir sonra ki kısım bildiğiniz gibi, jimin in babasının belgeleri göndermesinden devam edecek

Flash back'in keyfini çıkartın, ve... Günlere bölmek ten çekinmeyin. Aynı zaman da fikirlerinizi beyan etmekten de.

*

*

*

Geçmişim... Geçmişim hanemize işlenen kara bir lekeden farksızdı sevgilim.

🌺🌺

Flashback: yoongi ve jimin in boşanmadan önce ki 8

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Flashback: yoongi ve jimin in boşanmadan önce ki 8. ayı.


Min Yoongi:

"H-hayır jimin. yemin ederim ki bir anda oldu, hiçbir şey anlamadım."

bana odaksız bir edayla bakan oğlumu, ancak güçlükle yaslayabilmiştim gögsüme doğru. eşimde donup kalmıştı. konuşmuyor, herhangi bir soru sormuyor, hatta olayların nasıl gerçekleştiğini bile merak etmiyordu. belki de... belki de kızmak istiyor, ve sırf hıçkırıklarımı zar zor engelleyebildiğim için susmayı tercih ediyordu.

"ben... ben koltuğun yanına yastık koymayı unuttum. A-ama boşluğuma geldi sevgilim. inan ki isteyerek yapmadım."

neden ağlamıyorsun oğlum? sanki pekte yüksek olmayan koltuğumuzdan hiç  sırt üstü düşmemiş, kafandan can yakıcı bir yumurtanın kırılış sesi gelmemiş gibi davranıyorsun? küçüksün, ve zeminde herhangi bir koruma önlemi de yoktu. jiyoon... jiyoon ağlamıyor oluşun beni çok korkutuyor oğlum. Yemin ederim ki.

"tamam." demiştin sadece oturduğun döner sandalyenden kalktığını belli edercesine, zeminde sürüklenen tekerleklerin gıcırtısını duymama izin verirken.

"tamam sevgilim. hazırlanın, beş dakika içerisinde orada olurum."

bir kaç şey daha söylemek istedim, belki de sadece ona karşı olan sevgimi dillendirmeliydim. ancak... üst üste gelen onca şeye rağmen jimin in telefonu yüzüme kapatmış oluşu üzmemişti. kırmamış, veyahut incitmemişti de. çünkü biliyordum, buraya daha hızlı gelebilmek adınaydı bu fedakar davranışının asıl sebebi. asla ama asla bile isteye beni kırmaya çalışmazdı.

Marriage Contract ▪️YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin