onu kırmış olmalı yaşamında birisi...

1.9K 166 199
                                    

Merhaba yine bennn. Size yeni bir fic yazmakla meşguldüm! Farklı, ve daha önce okumadıgınız bir şeyler olmasına özen gösterdim. Bu yüzden bölüm birazcık gecikti. 👉👈
Affınıza sıgınıyorum.

Yorum ve votelerini benimle paylaşırsanız sevinirim😽.

Hepinize iyi okumalar 🐥♡🐈

*

*

*

*"Onu kırmış olmalı yaşamında birisi… Dinlendikçe, susması, düşündükçe susması… Tek başına iki kişi olmuş kendisiyle gölgesi…"*


Bölüm şarkısı
Jess Glynne - Take me Home

Bölüm şarkısıJess Glynne - Take me Home

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Min Yoongi

karmaşa. hayatım büyük bir karmaşadan ibaretti. 

"N-nasıl böyle bir şey yaparsın?" 

Sesi; Tıpkı çehresini süsleyen çatık kaşları, kıvrık dudakları, parlak gözleri kadar kırılgandı. Sırtım hafifçe gögsüne yaslanmıştı sevgilim. Nefes almanın dahi bünyeme zor geldiği o dakikalarda, yaralı elimin, senin küçük avuçlarının arasında sarmalanmasının nasıl hissettirdiğini bilemezdin. "Sana asla gitmeyeceğimi söyledim." Demiştin beklemediğim bir anda sesini yükselterek, bedenimin bilinçsiz bir edayla hafifçe titremesine sebep olurken. 

hissettin.
kollarının arasında çaresizce sana sığınan ruhumu hissettin, ve ben; bağırdığın için deli gibi pişman olduğunu tam da o an fark ettim.

hiçbir şey söylememişti. avuçlarımı kavrayan ellerinden birini, kırmızı sıvının asıl sahibinden çekerek hızla gögsümden geçirmiştin. yaram büyük değildi. biliyordum. sadece... canım yanıyordu sevgilim. beni sıkıca saran bedenine inat üşüyor, kollarının arasında acizce titriyordum. "y-yoruldum." sesin... sesin o kadar bitkin geliyordu ki, ruhumu kanatan bütün derin yaralarıma inat, içlerinden birinin sargısını düşünmeden sökerek, bandını sana yapıştırmak istedim. her şeye rağmen yanında olduğumu hissetmeliydin. çelimsiz sırtımı, hafif yapılı gögsüne biraz daha yaslayarak, başımı omuzlarının üzerine gelebilecek kadar geriye atmıştım. üzerinde ki montunu çıkartmaya hiç vaktin olmamıştı sevgilim, ama sakın üzülme; belki de içi hava dolu bu yumuşak yelek ilk kez böylesine iyi hissettirmişti. "güçlü durmaya çalışmaktan yoruldum."

ben... ben de yoruldum.

"birbirimizin arasına hapsettiğimiz sırlarımız da canımı yakıyor sevgilim"

Marriage Contract ▪️YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin