CALUM POV.
Ze trekte niet terug of duwde me van haar af! Das een goed teken? toch? Oppeens stopte Sanne de kus en keek rond zich en liep weg, wat moeilijk was met haar krukken. Wow wow wow wat? waarom liep ze weg? Ik liep achter haar aan. Ik was sneller als zij en pakte haar bij haar hand en keek haar in haar ogen. "Was het niet goed?" vroeg ik."Jawel, te goed om de waarheid te zijn." zei ze. "Luister Sanne, Ik heb misschien wel al een paar meisjes gehad maar ik voel dat deze relatie anders gaat zijn. Jij bent anders dan de rest! Je bent zo beeldschoon en ik voel iets voor jouw , wat ik nog nooit heb gevoeld! Jij laat me zweven! Elke keer als ik je zie bonkt mijn hart heel veel. Ik wil gewoon 1 ding.. Ale ja 2 dingen." zei ik. "en dat is?" "Dat je mijn meisje bent" "Ja , is goed.." Ik knuffelde haar heel hard. "Stop stop, sebet stik ik" zei ze. ik liet haar los. "Een wat was dat andere" vroeg ze. " dat je voor altijd bij me blijft." "zal ik doen" mijn hart maakte een vreugde spongetje. Ik was zo blij. Ik mocht haar 'mijn meisje' noemen. "Kom we gaan terug, voor dat de bel gaat" stelde ik voor. "Is goed" zei ze. Ik liep naast Sanne terug op de speelplaats. Er waren mensen die ons aankeken. Dat kon me op dit moment heel weinig schelen. Ik gaf een kus op de wang van Sanne. Ze bloosde, dat vond ik enorm schattig.
Na school
SANNE POV.
Na mijn laatste lesuur kreeg ik een bericht:
van: Calum
Schatje, zin om met mij naar huis te gaan?
xxxhouvanjexxx
En ik stuurde naar mijn moeder:
naar: mama (Katja)
Mamsiee, ik ga even met Calum mee naar huis.
dankje dat ik mag ;)
liefs, je beste dochter x x
een paar minuten later kreeg ik :
van: mama (katja)
jaja, even slijmen! maar het is goed! om 21.30 thuis zijn! x
jeeej! ik mag gaan ! Ik stuurde een bericht naar Calum dat ik mocht gaan. Hij ging me opwachten aan de schoolpoort. Eenmaal aan de school poort gaf hij me een kort kusje. kort maar waardevol. "Kom we gaan, ik woon hier niet ver vandaan. 10 minuutjes stappen." zei hij. Tijdens dat we ernaartoe gingen praatte we over ons dagje. Toen we voor zijn deur waren deed hij de deur open en we stapte binnen. Ik deed mijn boekentas op zij. "Ik hou van je" flapte ik eruit.
"Ik hou ook van je, heel veel" zei hij. Toen gingen we naar boven,naar zijn kamer. "Zou je me je verhaal kunnen vertellen?" vroeg hij. Ik was verbaasd.. welk verhaal? "Welke?" vroeg ik. "Je problemen, waarom pesten ze je?" "Dat is een lang verhaal" "Ik heb tijd en kan luisteren" "Vroeger droeg ik een buitenbeugel en ik kon niet deftig praten en dat vonden ze grappig. Ze lachten me uit, postte foto's van me maar dan overdreven op insta en twitter. Ik was er kapot van. Alsof dat nog niet genoeg was hadden ze me is van een springplank geduwd in het zwembad en ik viel met mijn hoofd op de rand van het zwembad en veil in het zwembad en toen werd alles zwart.. Wat ik me achteraf nog herrinnerde was dat ik in het ziekenhuis was, ik had een hersenschudding. Ik kreeg voor 6 maanden thuis les tot ik dacht dat het terug tijd was om naar school te gaan. Dat was in het 1ste middelbaar. Ik had het fout. Ik had er nog heel veel van in mijn oude school. Ze lachte me allemaal uit zodra ze me zagen en nu? nu lachen ze nog altyd en wachten ze af tot ik breek." Calum bleef emotieloos voor zich kijken.
CALMUN POV.
Wow dat was hard. Ik wist niet wat zeggen.Ik gaf haar een knuffel. "Het komt allemaal goed schatje" dat was het enige wat ik kon uitbrengen. Voor de rest van de avond babbelde we nog wat over ons verleden en rond 21u. ging ze weg.
volgende dag
Ik kwam op school aan en zag iedereen naar mij kijken en lachen. Wat was er nu weer? "Hej dude, ik wist niet dat jij aan zo een meisjes kon geraken"
JE LEEST
Baby,please don't cut(voltooid)
RomanceIk had er genoeg van. Ik wou het niet meer. Vanavond zou het gebeuren. Calum, Ik hou van je! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ Sanne, babe, kom terug, ik kan niet zonder je! Ik mis je meid!~ hoogste #2 romantiek