CALUM POV.
"Wat is er?" Hij toonde me een foto van Sanne zonder kleren maar je zag dat het gefotoshopt was. Ik bekeek hem boos aan. Hij lachte zich kapot. Ik keek rond of ik Sanne zag maar ik zag haar nergens. Waar zou ze zijn? Ik zou haar gaan zoeken
SANNE POV.
Ik had er zo genoeg van. Ik zocht iets scherps in de toiletten van school. Ik zag een scherf van de spiechel. Ik nam die en nam mijn verband er af van mijn pols en liet mijn krukken vallen en viel op de grond. Het kon me weinig schelen. Ik zette het scherpe punt tegen mijn pols en gleed naar beneden. Druppel per druppel viel op de grond. Ik had pijn , veel pijn. Dat kon me niets schelen. Deze snede was dieper dan die van de vorige keer,thuis. Ik voelde me zwak worden dus dacht ik dat het wel genoeg was. Ik gooide het scherf weg in de vuilbak in 1 van de wc's en ging pakte wcpapiers en wreef over mijn snede, pakte het verband weer en deed het rond mijn pols weer. Net op tijd want daar kwam Calum. Ik draaide me om. Hij moest mijn tranen niet zien.
CALUM POV.
Ze was in de wc's. Had ik wel verwacht. Ze verstopt zich altijd hier. Ik kwam binnen en zag haar voor een wcdeur wenen. "Baby, gaat het?" vroeg ik. "Ja hoor, het zijn ten slotte maar roddels" en tog zag ik dat het haar pijn deed. "Heb je het gezien?" vroeg ze. "Ja , maar je zag dat het gefotoshopt was.Babe, jij hebt een mooier lichaam! dat weet ik wel zeker!" probeerde ik haar te troosten. Ze kwam op me afgelopen en gaf me een knuffel. Ze schokte. Dus ze weende. Ik wreef over haar rug en zei dat alles wel goed kwam. Ik leefde echt me haar mee. Vooral ze was al is gepest geweest. Ik liet dat niet nog is zo erg worden. Ik vroeg aan Sanne of ze met me mee naar huis ging want ik vond dat ze zo niet naar huis kon gaan. Ik ging haar beschermen tegen die pesters ookal word ik gepest, zij zal niet gepest worden. Daar was ik zeker van!
JE LEEST
Baby,please don't cut(voltooid)
RomanceIk had er genoeg van. Ik wou het niet meer. Vanavond zou het gebeuren. Calum, Ik hou van je! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ Sanne, babe, kom terug, ik kan niet zonder je! Ik mis je meid!~ hoogste #2 romantiek