SANNE POV.
Vandaag ben ik naar Engeland verhuisd. De zesde keer dat we verhuisd zijn op nog geen half jaar tijd. Ik word overal gepest. Overal word ik uitgescholden. 'slet' 'hoer' 'dikke' 'lelijk' Dat is eigenlijk niet de echte reden waarom we altijd verhuizen. Dat is voor mijn vader. Zijn werk is heilig en daarom moeten we alles doen wat zijn werk zegt , onder andere verhuizen, niet dat ik het erg vind want dan ben ik eindelijk van die pesters af. Voor even, ik word dan opnieuw gepest. Het moet wel aan mij liggen. Deze keer hoop ik dat het anders zal verlopen. Dat ik op 1 school geaccepteerd word zoals ik ben. Is dat dan zoveel gevraagd? Morgen is het mijn eerste schooldag. Eerlijk? ik heb er aan de ene kant wel zin in, maar aan de andere kant niet. Ik ben nieuwsgierig over hoe het gaat zijn, maar ik weet dat ik terug gepest zal worden. Mijn ouders weten van niets. Ze zouden alleen maar overbezorgd zijn en dat wil ik niet. Ze hebben al zoveel voor mij gedaan. Ik ga nu niet het zielenpoot uithangen door het te vertellen van de pesters.
Ik concentreer me weer op het uitpakken. Als ik klaar ben zet ik meteen de tv aan. Ze zijn over Justin Bieber aan het praten. Meteen zet ik het luider. Ik ben namelijk een Justin Bieber-versaafden. Het gaat weeral over Selena en Justin. Ik weet daar al genoeg over. Ze kunnen elkaar niet loslaten, maar ook niet met elkaar leven. Ze maken elkaar aan het huilen en lachen. Ik zet de tv terug uit en kijk hoe laat het is, 18u. Ik pak mijn pc en check mijn Facebook en Twitter snel. Na een tijdje word ik naar beneden geroepen door mijn ouders om te eten. Na ongeveer een uurtje had ik gedaan en ruimde ik af, deed de afwas en ging terug naar boven. Ik maakte mijn boekentas al voor morgen zodat ik zeker was dat ik niets vergat. Nadat mijn boekentas gemaakt was, was het al half 9! Ik ging naar beneden, plofte neer in de zetel en keek wat mijn ouders aan het kijken was. 'Castle', politieserie. Ach ja waarom niet?
Een uur en 3 kwartier later ging ik naar boven, deed mijn pyjama aan, poetste mijn tanden en kroop in bed. Nog geen halfuur later viel ik als een blok in slaap...
*volgende morgen*
Mijn wekker ging af, 7.30, tijd om naar school te gaan. Ik werd zenuwachtig bij de gedachtes alleen al. Pff please! Laat het een normale school zijn. Ik ging naar de badkamer en nam een douche. Toen ik helemaal schoon was, stapte ik uit de douche en legde een handdoek rond me en ging naar mijn inloopkast, pakte een skinny jeans, een fladder rode topje en daarbij rode Vanz. Zo, dat was wel mooi genoeg voor de eerste dag. Ik krulde mijn kastanje bruine , die tot aan ongeveer het midden van mijn rug kwamen, haren, deed wat mascara en eyeliner op en pakte mijn boekentas en keek hoe laat het was,kwart voor 9, shit nog een kwartier en ik moest al op school zijn.Als dat maar goed komt..
JE LEEST
Baby,please don't cut(voltooid)
RomanceIk had er genoeg van. Ik wou het niet meer. Vanavond zou het gebeuren. Calum, Ik hou van je! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ Sanne, babe, kom terug, ik kan niet zonder je! Ik mis je meid!~ hoogste #2 romantiek