CALUM POV.
Ik zit hier al een uur buiten de kamer van Sanne te wachten, geen beweging. Ik heb een geluk dat Austin hier is anders had ik het al lang opgegeven en mezelf iets aangedaan. Eerlijk is Austin een rustig persoon. Daardoor word ik ook rustig. Ik ijsbeerde voor de deur. "Godverdomme!! Kunnen ze zich niet wat haasten!" "Rustig man! Het komt goe. Trust me"zei Austin. "Ik snap niet hoedat jij zo rustig kan blijven e! U zus zit daar op sterven en tis allemaal mijn schuld! Fuck you tis mijn fout..!!" Ik laat me vallen op de grond en verbergde mijn hoofd tussen mijn knieen en begon te wenen. "Man, het is jouw fout niet." "Jawel, ik zei'Ik hou van je' en dan begonne die f*cking machien te piepen!" "Je mag jezelf niet altijd de schuld geven van alles,Calum. Haar leven kan niet fataal worden doordat jij Ik hou van je zei." Ik reageerde niet. Ik wou niets meer zeggen. Austin had het blijkbaar door, want hij zette zich naast me en zei ook niets meer. Ik dacht verder aan een leven zonder Sanne. Alles wat we hebben meegemaakt. Ik begon meer te wenen. "Oei jongen, gaat het wel?" zei een verpleegster. Ik keek op en keek naar haar. Mijn ogen zien er waarschijnlijk rood en dik uit. "Ja hoor, het gaat" loog ik. "Als er iets is, ik ben 3 kamers verder" ik knikte en bergde mijn hoofd weer op en begon weer te wenen. Oke ik ween veel. Maar Sanne is het waard. Ik nam mijn iphone en toetste de nummer van Luke in. Austin keek naar me.
L: hallo met Luke Hemmings
C: hoi! Cal hier..
L: Calum! hoe gaat het?
C: slechter kan niet..
L: Praat met me man!
C: Dus ik ging in haar kamer en ik zei dat ze terug moest komen en dat ik haar miste en ik begon te wenen en er vielen tranen op haar hand en ik zei ik hou van je en toen begonne die kl*ten machien te piepen en dan hebben de dockter mij van haar weggehaald en nu, een uur later zijn ze daar nog altijd binnen. Ik kan het niet meer luke..
L: moeten we naar je toe komen?
C: als jullie zouden willen..
L: Is er iemand bij je?
C: Ja, de broer van Sanne, Austin.
L: Oke , binnen een kwartier zijn we er.
C: Thank you , bro!
"Geeft het als Ashton,Luke en Michael komen?" vroeg ik. "Neen hoor, als ze maar vriendelijk zijn." antwoordde Austin. Ik gaf een kleine lach. Ik was inmiddels al gestopt met wenen. Ik keek naar het plafond. Wat intressant. "Wil je iets drinken?"vroeg Austin. "Ja graag, cola" antwoordde ik. "Oke, ik kom zo terug" ik knikte. En niet veel later; "Cal!Cal!" Ik stond op en zag Luke en Ash en Michael in de verte. Ik rende naar hun en gaf hen een knuffel. Ik kon het weer niet laten en begon te wenen. Ik trekte terug. "Dude, je ogen zien er heel rood en dik uit. Heb je hier de hele tijd zitten te wenen?" vroeg Ashton. Ik keek naar mijn schoenen. Ze leken zoveel interresanter. Ashton zag het en gaf me nog een knuffel. Deze keer een lange want ik begon vervolgens weer te wenen. "Oh hier is je-" Ik keek op en zag Austin met mijn cola. "Moet ik je iets terug betalen? en dit zijn Luke,Ashton en Michael." zei ik "Neen laat het maar en zijn jullie niet 5 seconds of summer?" zei Austin. shit dacht ik. "Betrapt" zei ik. "Dat was dus de reden waarom ik een tijdje niets van me liet horen tegen Sanne.. Ik moest dingens doen voor de band." "Ow.. Nu ja ik ga je niet anders behandelen omdat je beroemd ben" Ik wist niet of het een compliment of niet was maar het kon me niet schelen. "Dankje denk ik" Ik wou me net weer op de grond zetten toen er dockters uit haar kamer kwamen. Ik liep direct naar hun. "En? Hoe is het met haar?!" zei ik een beetje bot. "We hebben haar op tijd kunnen redden. Je mag terug binnen gaan maar een beetje rustig. We weten nog niet of ze het red." Ik ging direct naar binnen en zette me neer naast haar bed. Ik moest plassen. Maar ik wou niet weg gaan van Sanne. "Dude ga maar naar het toilet, we roepen f bellen je wel al er iets is"zei Michael. Ok , hoe kon hij da weten? Ik wou naar het toilet gaan maar ik passeerde een automaat en kocht drinken. Ik had weer dorst en erna ging ik naar de wc. *ring ring* Mijn iphone ging af. Ik pakte hem uit mijn zak en zag dat Luke belde. Ik nam direct op. 'Kom vlug naar hier!!' zei hij. Ik kon niet meer antwoorde want hij haakte al in. Oh nee? wat als er iets gebeurd zou zijn!! Ik rende naar haar kamer en bleef voor de deur staan.. OMG neee!
JE LEEST
Baby,please don't cut(voltooid)
RomanceIk had er genoeg van. Ik wou het niet meer. Vanavond zou het gebeuren. Calum, Ik hou van je! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ Sanne, babe, kom terug, ik kan niet zonder je! Ik mis je meid!~ hoogste #2 romantiek