ASHTON POV.
Sinds dat Calum zelfmoord heeft gepleegd voor Sanne , is er veel mis gelopen. Ik en Luke en Michael begonnen elkaar minder en minder te praten. Als gevolg dat onze band splitte. Anders had ik ook ni verwacht. Wat is 5 Seconds Of Summer zonder Calum? Het is nu 6 maanden nadat Calum Zelfmoord heeft gepleegd. Zijn mama en papa zijn gescheiden doordat zijn mama in een instelling moest gaan omdat ze 'zot' begon te worden na de dood van Calum. Zijn vader? Daar horen we niets meer van. Misschien leeft hij nog. Ik weet het niet. We hadden het onze fans vertelt en sommige werden histerisch, andere pleegde ook zelfmoord maar of het nu ging zoals ze wouden onze band ging uit elkaar.. Michael is met zijn ouders verhuist naar de andere kant van de wereld. Zijn ouders vonden dat we zijn geluk alleen maar in de weg gingen staan. Als ik zijn twitter zie , dan is het niet door ons. Je ziet dat hij Calum ook verschikkelijk hard mist, zoals wij allemaal trouwens. Luke en ik komen elkaar wel tegen om naar school te gaan , maar praten? dat doen we niet meer met elkaar. Best jammer. Onze vriendschap is helemaal verwoest. Laatste keer dat we allemaal nog anast elkaar hadden gestaan was op de begrafenis van Calum. Ik mis Calum elke dag meer en meer. Soms denk ik om hem na te gaan maar dan denk ik aan mijn ouders. Wat als mijn ouders ook zouden scheiden? Wat als mijn mama ook naar een instelling zou moeten gaan? Wat als mijn papa dan ook van de aardbol zou verdwijnen? Het doet allemaal zo een pijn. Elke dag denk ik aan Calum. Ik wist dat dit hard ging zijn, maar zo erg?
Calum, als je ooit naar me zou luisteren, luisteren naar al die gebeden dat ik opzeg voor jouw voor het slapengaan, al mijn gevoelens, please kom op 1 of andere manier terug? Geef me een teken?
Ik mis je Calum! Luke & Michael ook!
Bro's for life
I'l miss you forever..
Love you, bye xx
JE LEEST
Baby,please don't cut(voltooid)
RomanceIk had er genoeg van. Ik wou het niet meer. Vanavond zou het gebeuren. Calum, Ik hou van je! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ Sanne, babe, kom terug, ik kan niet zonder je! Ik mis je meid!~ hoogste #2 romantiek