bab 2

159 5 0
                                    

Kringgggg..... loceng perhimpunan

Semua murid masuk tpi pee kecoh gila lagi ii belah perempuan. Tiba ii senyap yg aku ni pun pelik ah

Aikk tadi bising sangat ni senyap pulak dh ( kepala ke kiri kanan dan... rupa ii nya ada mamat hensem lalu patutlah)
senyap )


Perempuan bila nampak lelaki hensem tiba ii berubah jadi ayu betul x hahahha tiber ..

( perhimpunan bermula )
Dipersilakan murid - murid dan guru - guru bersedia untuk nyanyian lagu negaraku , lagu Pahang dan lagu sekolah dgn iringan lagu .

Setelah selesai membaca doa dan nyanyian lagu . Tibalah masa yg amat membosankan bagi murid seperti Haira dan Alisha iaitu ucapan dari guru yg bertugas .

Murid perlulah mematuhi segala peraturan sekolah dan bla iiiii ( punya lah lama sangat tunggu cikgu habis ckp yg aku ni blh pulak tidur kat belakang )

Tiba ii pengetua ckp ( heii yg belakang tu bangun sebelum saya panggil naik atas pentas ni ) yg aku pun kalot ah bangun dengan muka 😩( hodoh gila )

Semua pandang blkg kau thu. YA ALLAH malunya .... aku ckp ngan Alisha ( we lpsni aku rasa mcm nk ponteng kls ah malu baii nnti kena kecam sbb tidur )

Kau jgn nk mengada ye aku thu kau ponteng mmg aku tembak kau . (Alisha)

Ye lah bidadariku yg cantik ni . ( Haira )

Okey murid ii saya nk bagithu kpd semua yg sekolah kita telah menerima seorang guru lelaki yg baru. Dan dipersilakan cikgu muqhriz utk memperkenalkan diri ( pegetua)

Yg aku muka bosan .

Okey murid ii yg saya kasihi sekalian , nama saya Aeman Muqhriz bin Hamdan . Saya akan mengajar dlm subjek matematik menengah atas okey. Sekian

Yg murid lain ada yg happy dan ada yg muka nk mintak kaki aku yg cantik ni hahahah tiber ( maksud dia muka sedihlah )

GURU MATH JODOHKU  ( Complete)Where stories live. Discover now