Haira bangun pagi Dan Mandi. Kemudian , dia menuju ke bilik Muqhriz.
Tok..tok..tokk awak bangun dah pagi Ni , solat subuh.
Ishh kau Ni pahal bising sangat ni hah. Dah kau gi sambung tidur balik Tak payah nak sebuk Hal akulah.(Muqhriz)
Haira pun masuklah balik dalam dia dia..
Haira POV
Ya Allah aku nak buat apa ye sekarang Ni . Nak masak pun Tak Ada barang.Kalau nak keluar pun awal lagi Ni, pukul 8 Jap lagilah aku keluar Cari makanan kot-kotlah Ada jual dekat sekitar Ni bolehlah aku beli.Assalamualaikum acik Ni Kira macam Mana ye.(Haira)
Oh kalau nasi lemak Ni , biasa RM 1.50 & yang Ada lauk RM 3. Kalau mi pulak RM 1.20..........
Ouh kalau macam tu nak nasi lemak , ayam gorenglah . Nak 2 ye (Haira)
Ok Jap ye nak.
Haira .... Haira kau Kat Mana hah. Asal senyap pulak ni.Aduh Mana pulak lah perempuan Ni pergi. Tak akanlah dating pulak pagi - pagi Ni. (Muqhriz)
Assalamualaikum.(Haira)
Waalaikummussalam . Kau pergi Mana ni . Pagi - pagi pun kau dah keluar eh (Muqhriz)
Ouh awak risau Ehh. Awak janganlah risau Saya pergi beli sarapan dekat kedai depan bus stop tu (Haira)
Siapa cakap aku risau akan kau. Aku cuma nak suruh kau bersiap je sebab nak keluar beli barang dapur(Muqhriz)
Ouhhh okey. Jom Kita makan.
Kau beli apa Ni(Muqhriz)
Nasi lemak, ayam goreng(Haira)
Ouhhhhh
PASAR RAYA
Oiii kau pergi dululah aku nak call Iman Jap. (Muqhriz)
Ouh okey. (Tak gentle langsunglah suami aku Ni biar je isteri yang cantik dia Ni pergi sorang - sorang , kalau aku kena culik macam Mana meroyanlah kau hahaha. Eh lupa dia bukan Sayang aku pun.)(Haira)
Ehhh Haira kau buat apa Kat sini .
Terkejut aku ishh kau Ni Alisha. Kalau aku Ni Ada sakit jantung mati teruslah aku . Takdan aku mendapat cinta daripada orang yang aku Sayang. Tiber
Hihihi banyaklah kau. Ni kau datang sorang je ke . Taklah aku datang dengan .....
Eh Haira kau buat apa Kat sini (Amirul)
Aku nak Mandi kenapa. Kau Ni aku nak beli baranglah ishhh. (Haira)
Hihihi 😁 (Amirul)
Wey Haira aku nak pergi ambik pencuci Muka Jap ye. Kau berboraklah dulu ngan Mirul . Jap lagi aku datang balik. (Alisha)
Ouh okey. Hah Mirul kau Ni cubalah kau tackle Alisha tu. Aku rasa dia single lagi tu . ( Haira)
Aku bukan Tak nak tackle dia tapi Aku dah jatuh cinta dekat seorang perempuan dari tingkatan 1 lagi. Tapi dia Tak nampak yang aku Ni macam suka Kat dia. (Amirul)
Lah ye ke . Tak apa suatu Hari nanti kau pasti akan jumpa perempuan. Yang baik sebabnya kau baik Mirul. Trust me ☺️
Kau doakan aku ye Haira.(Padahal perempuan tu Haira)
Ye aku akan doakan kau sebab Kita Kan kawan. Apa guna kawan kalau Tak doakan benda yang terbaik untuk kawan dia . (Haira)
Wey Mirul jom lah Kita gerak. Aku nak tolong mak Aku buat kek balik Ni sebab Hari jadi Adik Aku (Alisha)
Jom. Bye Haira Isnin Ni Kita jumpa tau . (Mirul )
Ye lah (Haira)
Waww rancak berborak sampai Tak perasan yang aku Ada dekat belakang kau eh. Mentang - mentanglah aku suruh kau pergi dulu terus ambik kesempatan nak jumpa jantan lain eh(Muqhriz)
Eh Tak delah tu Amirul ngan Alishalah. Awak niiii (Haira)
Ikut kau lah . Hah apa lagi kau nak beli nii.(Muqhriz)
Saya rasa semua dah cukup cuma satu je iaituuuuu coklatt yeayy ☺️(terus pergi)
Nak beli Ni boleh Tak awak. Nak KitKat , nak cadburry ngan ais krim Oreo.
Hehhhh Tak payah Nya beli buat membazir je . Bukan penting pun buat kencing Manis adalah.(Muqhriz)
Alaaaaa Tak apalah nanti mintak dekat orang lain . 😔 (Terus pergi)
Amboii perempuan Ni sampai nak mintak dekat orang lain pulak. Ishhhhh Ni buat aku panas niiiiiiii. (Ambik coklat KitKat, cadburry Dan ais krim Oreo dan letak dalam troli dengan just sebagai tanda protest)(Muqhriz)
YOU ARE READING
GURU MATH JODOHKU ( Complete)
RandomCerita ni mula - mula memang membosankan tetapi akan ada kejutan yang menantii. Harap semua dapat menghabiskan baca cerita nii.. 😊 menceritakan tentang seorang guru matematik yang bernama Aeman Muqhriz dengan pelajarnya yang bernama Haira Najwa ...