Oii perempuan kau nk gi mna ni sekarang baru pukul 7. Sekolah kau start pukul 7: 20 , asal awal sangat kau nk pergi Ni atau kau nk dating dulu barulah masuk sekolah Kan (mama)
Tak lah datin Saya memang kena pergi sekolah awal takut nnti x sempat pulak . Lagi pun Saya pergi sklh Jalan kaki je (Haira)
Ouh lupa pulak aku yg kau Ni memang Tak layak nak Naik kereta anak kesayangan aku tu(mama)
Ouh ok . Saya pergi dulu lah datin bye(Haira)
Aku Jalan ii lah sambil menyanyi tiba - tiba je Ada orang sebelah aku , Rupa - rupanya Alisha.
Wey babe asal kau Jalan kaki ni . Mana laki kau , Tak akanlah dah pergi dulu atau kau nk cepat sampai sekolah .(Alisha)
Tak Ada apalah aku saja je nk Jalan kaki . Boleh kuruskan badan hihihi(Haira)
Banyaklah kau punya kurus. Macamlah aku Tak kenal kau, Muka kau Ni macam Ada masalah je . Kalau Ada ceritalah dekat aku (Alisha)
Eh mna adalah . Aku okey je .(tapi hakikatnya)
Ye lah Haira.
Sampai je sekolah aku pun lepak dekat pondok sebabnya sekolah aku tidak dibenarkan murid masuk ke dlm kelas sebelum perhimpunan bermula.
Aku duduklah sebelah Alisha . Lepastu aku pandanglah kereta yang lalu tiba ii aku nampak cikgu Muqhriz ngan Iman dalam kereta wey.( Hancur hatiku kau buatku begini) aku rasa satu perasaan yang x thu macam MNA nk gambarkan. Rasa tu sakit sangat Kat hati Ni tapi aku malas nak layan. Tapi Alisha pulak tegur aku.
Haira aku tahu kau Tak okey sekarang Ni tapi kau kena tahu yang aku selalu Ada untuk kau kalau kau nk share story Kat aku . Aku boleh jadi tempat kau lepaskan marah kalau itu yg terbaik untuk kau (Alisha)
Aku cuma nak dia Sayang aku je. Tapi... Aku rasa aku Tak layak untuk dia Alisha . Aku rasa aku dah jadi orang ketiga dalam hubungan dia ngan Iman . (Haira)
Kau bukan orang ketiga Haira . Kau isteri dia , isteri yang sah tapi Iman hanyalah girlfriend dia sahaja. Kau kena kuat ye , sebab aku tahu kau kuat Haira(Alisha)
Thanks babe , aku Sayang kau sangat - sangat 😘
Aku pun Sayang kau Haira
(Masuk kelas )
Assalamualaikum Dan Salam sejahtera cikgu (kk)
Waalaikummussalam , duduk. Okey Hari Ni Kita akan masuk Bab baru semua bukak muka Surat 13.
Okey semua faham apa yang Saya terangkan tadi . Sekarang Saya akan bagi soalan dekat papan putih ni , setiap orang akan jawab Tak Ada yang terkecuali termasuklah Haira. Faham semua
Faham cikgu
Okey bagus. Kita mulakan dari barisan depan iaitu Fahmi. Kemudian, kalisha .......... Sampailah giliran aku.
Alamak susahnya soalan Ni. Ya Allah macam mna ni okey Haira kau boleh buat. Kau bijak Haira.
Haira Saya bagi awak 2minit sahaja untuk jawab soalan ni . Kalau x lepas awak Akan dikenakan denda, Faham.
Faham cikgu Muqhriz
Okey tamat, awak x lepas nk jawabkan jadi Saya denda awak. Tiba ii je dia pergi Kat telinga aku Dan berbisik .
Aku nak kau pergi dekat Amirul Dan cakap aku nak couple ngan kau . Faham ?
Cikgu tukar boleh x sbb susahlah macam tu. Nanti awek dia marah Saya macam mna.
Ouh kau takut awek dia marah kau daripada aku yang marah kau ye. Macam tu rupanya.
Bukanlah Saya.. cuma.... Ingat yang status Saya apa je . Saya x nk jadi isteri yang curang.(terus gi duduk) Dan senyum.
Yang Muqhriz terdiam je haha. Deeplah tu, padam Muka.
Pandai eh kau perempuan nak kenakan aku Tak apa kau tengaklah nnti aku akan kenakan kau balik 😈
YOU ARE READING
GURU MATH JODOHKU ( Complete)
RandomCerita ni mula - mula memang membosankan tetapi akan ada kejutan yang menantii. Harap semua dapat menghabiskan baca cerita nii.. 😊 menceritakan tentang seorang guru matematik yang bernama Aeman Muqhriz dengan pelajarnya yang bernama Haira Najwa ...