Hari Ni hari Jumaat Dan merupakan Hari terakhir aku duduk ngan mama Muqhriz.
Riz , Haira sini Jap. Ni kunci rumah kamu berdua , kamu berdua jagalah diri baik - baik ye. Janganlah asyik gaduh je Tak baik tau. Ingat tanggungjawab masing - masing.(papa)
Hah baguslah berambus pun kau dari rumah Ni Kan. Aku harap kau Tak datang lagilah dekat rumah Ni kecuali Riz je yang aku benarkan dia jejak kaki disini.(mama)
Isshh kamu Ni Ida x baiklah cakap macam tu . Dia tu menantu Kita tau (papa)
Ye lah bang . Abang je lah yang betul , Ida salah ....
Masuk dalam kereta
Suasana sunyi hanya ditemani oleh bunyi kereta yang memotong sahaja. Tangan aku Ni pun baru je nak on Kan radio tiba - tiba jeOiii sape suruh kau sentuh barang dalam kereta Ni hah. Kalau nak sentuh - sentuh baik kau jalan kaki je bolehlah sentuh tiang lampu sepanjang jalan .(Muqhriz)
Sorry awak. Saya janji Tak buat lagi dah.
Sampai rumah
Ya Allah cantik Nya rumah Ni. Ni Tak sabar aku nak masuk hihihi.
Yang kau Ni asal senyum macam monyet Ni . (Muqhriz)
Sebab rumah Ni cantiklah awak Ni. Kalau Saya masam je muka marah pulak nanti(Haira)
Hah menjawab (Muqhriz)
(Rumah Muqhriz Dan Haira)
Bukak je pintu rumah, benda pertama aku nampak ialah ruang tamu. Cantik gak pandai papa pilih rumah hihihi
(Ruang tamu)
Aku pun jalan - jalanlah sampai Kat dapur . Walaupun Tak Ada barang untuk memasak lagi tapi still cantik.
(Dapur)
Oiii perempuan kau sini Jap aku nak cakap. Bilik kau hujung sekali yang pintu warna coklat muda dan bilik aku yang pintu warna coklat pekat tu. Aku Tak nak kau masuk bilik aku pun , kau Faham (Muqhriz)
Okey awak .☺️
Aku pun masuk lah dalam bilik yang dia cakap tu . Boleh tahan cantik gak. Cukuplah untuk aku sorang duduk dalam Ni. Aku dah bersyukur.
Siap sudah aku masukkan baju dalam almari. Aku pun turunlah bawah sebab lapar kot .
Awak .. awak Kat mna tu (Haira)
Aku Kat dapur Ni . Apahal kau Ni memekak je , kacau aku tahu Tak (Muqhriz)
Sorry. Saya laparlah boleh Tak awak tolong beli makanan untuk Saya . Lagi pun rumah Ni Tak Ada makanan lagi untuk Saya masak (Haira)
Ishh kau ni . Ye lah (Muqhriz)
Assalamualaikum. Nak ambik makanan Ni karang kebulur pulak kau . Lepastu mengadulah Kat papa yang aku Ni Tak bagi makan lah apalah. Mentang - mentanglah kau Ni menantu kesayangan lah konon asyik nak percaya cakap kau je (Muqhriz)
Thanks awak . Sayang awak ☺️
Tapi aku Tak Sayang kau .( Mati senyuman Haira).
Tak apa nanti awak sayanglah saya . Hihihi
Ikut suka hati kaulah. Asalkan kau bahagia.
Selesai makan aku pun tidurlah apa lagi. Perut kenyang , hati riang .
Ekk alhamdulillah kenyang aku. Tapi sebelum tidur aku nak chat Alishalah dulu .
Haira
Salam babe aku dah pindah rumah tau. Nanti aku cerita Kat kau ye . Hari Isnin Masa rehat ye.
Alisha sayangku❤️
Waalaikummussalam. Serious ah untunglah kau boleh duduk serumah ngan orang yang kau Sayang. Aku Ni bilalah lagi 😭Haira
Kau Ni sedih buat apa . Kita still boleh jumpakan bukannya aku pindah sekolah . Lagi 1 ingat tau tu tak kahwin lagi macam mna nak duduk serumah ngan Mirulnya . Hahahahha
Alisha sayangku❤️
Jahat ah kau Ni . Kau tengak lah nanti aku ngan Mirul lagi sweet daripada kau ngan cikgu tu.Haira
Yelah babe . Bye aku nak tidur dah Ni . Lain kali Kita chat lagi ye.Alisha sayangku❤️
Yelah Haira. Night 😘
YOU ARE READING
GURU MATH JODOHKU ( Complete)
RandomCerita ni mula - mula memang membosankan tetapi akan ada kejutan yang menantii. Harap semua dapat menghabiskan baca cerita nii.. 😊 menceritakan tentang seorang guru matematik yang bernama Aeman Muqhriz dengan pelajarnya yang bernama Haira Najwa ...