Denda dia ialahhhhhhh
Aku nak engkau tidur rumah mama aku selama 1 minggu tanpa aku kat rumah tu sekali (Cikgu Muqhriz)
Ye lah ... ala seminggu je pun bukan setahun .
Balik
Aku nak kau kemas barang kau . Packing baju kau utk seminggu.Tapi kau jangan risau sebab aku dah call mama cakap kau nak tinggal kat sana . Mama cakap okey je ,sbb dia lagi suka(C.Muqhriz)Yelah awakkk (redha jelah)
Rumah mama
Assalammualaikum ma. Riz dah sampai niiWaalaikummussalam hah masuk lah . Kamu Haira letak beg tu kat luar biar bibik yg ambikkan ye(mama)
Ok mama
Lepas makan tengahari.
Ma Riz balik dulu ye . Kalau ada apa ii bagi tahu yeKamu jangan risau, pandailah mama jaga Haira nanti
Okey mama (salam tangan)
Oiii perempuan kau jangan ingat kalau kau duduk sini kau boleh jadi princess pulak ye.(mama)
Ye datin. Saya tahu
Malam
Haira POV
Ya Allah bosannyalah. Aku nak buat apa ye. Hah aku whatsapp dia lah.Haira
Assalammualaikum awakkkk. Awak buat apatu 😊Mine ❤
Kau nak apa kacau aku hah aku nak tengak bola pun tak senang.Haira
Kalau ye pun jawab lah salam saya tu dulu.
Bukan apa saya bosan ni . Kalau ada awak saya bolehlah kacau hihihi 😄Mine❤
Suka hati akulah nak jawab ke taknak. Kira okeylah ni aku balas chat kau dari aku bagi bluetick je kat kau .
Kau tak payahlah nak gedik sangat konon nak kacau akulah padahal nak sakitkan hati aku je kan .Haira
Ye lah awak . Saya tahu saya ni sapa kalau nak dibandingkan dengan Iman tu. Macam langit dengan bumi . Jauh beza.Mine ❤
Hah tahu pun kau. So jangan nak kacau aku lepas ni. Tak payah nak whatsapp bagai ye. One more thing , kalau nampak aku ke dekat mall buat ii tak nampak je ye . Okey bubyeHaira
Okeyy ☺Apalah salah aku kat dia sampai dia buat aku macam patung yg tak ada perasaan. Baik aku tidur lagi bagus dari fikir pasal dia
Pagi
awal Haira bangun untuk tolong menyediakan sarapan.
Bik Haira nak tolong buat sarapan boleh xEhh tak apalah Haira kamu tunggu je dekat depan. Kejap lagi bibik sediakan ye.
Ala Haira nak tolonggg .... boleh lahhh.
Hah kau tak payah nak acah baik ehh. Kau jangan risau aku akan bagi kau kerja dalam rumah nii . Tunggu aku fikir kejap ye.Hah aku nak engko pergi cuci semua kereta yang dekat luar tu. Lepas dah siap aku nak engkau kemas semua bilik dalan rumah ni . Semua bilik ada dalam 12 .(mama)
Baik datin . Lepas makan saya buat ye (Haira)
Selesai makan
Haira POV
Haira pun pergi dekat garaj terletaknya semua jenis kereta termasuklah kereta vellfire, ferrari,audi dan 2 buah kereta mewah yang aku tak thu jenama apa. Maklumlah nama kereta pelik ii.Ya Allah banyaknyalah kereta. Sapa je yang guna nii. Kalau aku ada duit banyak lebih baik sedekah dekat rumah anak yatim daripada beli kereta banyak ii macam ni. Buat membazir je....
YOU ARE READING
GURU MATH JODOHKU ( Complete)
RandomCerita ni mula - mula memang membosankan tetapi akan ada kejutan yang menantii. Harap semua dapat menghabiskan baca cerita nii.. 😊 menceritakan tentang seorang guru matematik yang bernama Aeman Muqhriz dengan pelajarnya yang bernama Haira Najwa ...