Bab 11

96 9 1
                                    

Haira kau dh sedia ke nk jadi isteri Cikgu Muqhriz ni hah ke kat takut mlm pertama Ni hihi. Kau jangan risau lah aku thu cikgu x Kan buat punya sbb dia thu kau bljr lagi (Alisha)

Hotak kau Alisha , ishh kau Ni aku cuma risaulah lagi berapa minit je lgi aku akan jadi isteri dia tau. Aku harap semua okey je lah (Haira)

Inshallah , aku doakan jodoh korang panjang tau. Nnti kalau kau dh jadi bini cikgu , kau janganlah lupakan aku pulak tau 😩(Alisha)

Ishh aku x Kan lupakan kau lah sbb kau lah kawan dunia akhirat aku . Tiberr(Haira)

Tok tok tokk..
Haira pengantin lelaki dh sampai Ni (kata alongku)

Ye lah long

Baik Kita mulakan ye .
Aeman Muqhriz bin Dato Sri Hamdan (Saya) aku nikahkan dikau dgn Haira Najwa dgn mas kahwinnya RM 22.30 tunai...

Eh jap Haira apa nama bapak cikgu tadi Dato Sri Ehh weyy ke aku salah dgr nii (Alisha)

Ye bapak dia Dato Sri.

Untung ah kau Kan . Aku pun nk macam kau gakk dpt kahwin ngan ank Dato Sri kot.(Alisha)

Ishh kau Ni dh ahh.

Ehemm.. terkejut aku hihihi(spe x terkejut tiba ii je Ada dpn muka . Itulah lain Kali fokus bukannya borak ngan orang lain)

Hulur tangan tu Haira (mak Haira)

Aku pun hulurlah. Sempat aku dengar yg cikgu berbisik "hidup kau x akan tenang lps Ni kau tunggulah". Aku tersentak tpi muka chill je.

Haira dah jadi isteri org ni besar tau tanggungjawab dia , kamu Kena ingat tu . Kamu jangan tinggikan suara pun tau nnti nerakalah tempat mu(amboi mak aku Ni )

Ye lah mak Haira thu . Mak jangan risau tau . Haira janji akan buat hidup Haira berubah menjadi lebih baik .

Ye lah Haira. Hah jaga diri tau , mak nk balik dh Ni bye assalamualaikum anakku muahh

Waalaikummussalam emakku muah
Hahahahha

(Haira Dan Alisha)

Wey beb alhamdulillah semua berjalan dgr lancarkan. Aku harap kau akan lebih bahagia , cepat tau dapat ank sbb aku blh main ngan ank kau hihihi.

Kau Ni awal lagi lah agak ii lah . Ye nnti kalau aku pregnant kau lah orang pertama yg aku bagi thu . Okey.

Ishh kau Ni kau bagi thulah dlu cikgu lps tu barulah aku. Hah okey

Okeylah

Dah lah aku nk balik dlu Ni . Muah kawanku . Hati ii malam nii hihihi

Ishh kau Ni x habis ii lagi Kan . Aku bagi thu Kang kat Amirul yg kau suka dia baru thu.

Kau Ni jangan lahh Malu lah aku

Hah thu pun .

Dah ah aku nk balik nii bye Hairaku syg .

Bye Alishaku syg.

Jangan lupa vote Dan comment ye ❤️









GURU MATH JODOHKU  ( Complete)Where stories live. Discover now