Bab 35

96 5 0
                                    

Hari ni dah mula sekolah sejak cuti dua hari ni. Serius sepanjang cuti ni selera aku hilangg. Tidur aku tak lena asyik terbayang je wajah Muqhriz ketika menghalau ku ..

Aku penat dengan semua ni. Ya Allah dalam banyak - banyak orang mengapa aku yang engkau pilih untuk terima ujian ini. Aku tak kuattt.

Sekolah
Alisha kau dah okey ke dengan cikgu Muqhriz. Aku risaulah exam SPM nak dekat sangat ni lagi seminggu je.. (Alisha)

Aku macam tulah. Aku dah whatsapp tapi dia palaukan aku bila aku call voice mall. Sakit hati aku . Aku dah penat asyik nak jaga hati dia je tapi dia tak pernah faham aku.

Kau sabar ye. Aku selalu ada untuk bagi kekuatan . Aku sayang kau sangat - sangat Haira.

Aku pun sayang dekat kau Alisha.

Math
Haira POV
Serius aku rindu Muqhriz. Sangat ii . Aku nak tengak senyuman dia. Kalau boleh semua pasal dialahh. Ahhhhhh ( jerit hatiku )

Muqhriz POV
Aku perasan yang Haira pandang aku tapi aku buat bodoh je. Hati aku sangat sangat bila tengak muka dia. Gambar dia dengan Mirul berlegar - legar di dalam kepalaku. Aku bencii semua niii..

Balik
Haira makan ye nak . Kamu ni berapa hari tak makan. Tak kesian ke hah dekat diri kamu tu. Badan tu perlukan tenaga tau (mak)

Mak , Haira tak laparlah. Takpe Haira cuma nak tidur je nii. Penatt. Serius aku cepat sangat penat. Aku tak tahu kenapa..

Malam
Selesai solat aku terus keluar sebab tiba - tiba je tekak aku ni nak makan KFC.

Makkk ... oh makk.

Ye Haira. Kamu nak apa nii terjerit macam beruk je . Hahaha (mak)

Eh mak ni jahatlah . Haira cuma nak minta sesuatu ni . Boleh tak mak suruh abah belikan KFC untuk Haira sebab laparlah

Eh kamu nii. Nasi ada pergilah makan ni tak  , nak KFC juga. Mengada. (Mak)

Hihihi 😆 ( senyumku macam kerang wangi)

Nasiblah abah aku pergi belikan kalau tak kempunanlah aku hahahaha..

Sekolah
Serius wey cikgu banyak yang tak ada. Kau bayangkam lagi beberapa hari je kami yang form 5 ni akan SPM. Boleh pula takde cikguuu

BM
Kamu semua ni kena target A+ tau untuk subjek saya ni. Saya yang berjaya capai . Saya akan bagi kamu hadiah yang lumayan tau ( Cikgu Yahya)

SN
Selepas kejadian dimana C. Razif yang kat kem tu . Nasib lah cikgu lain yang ganti kalau tak serius aku akan ponteng setiap kalin waktu sn. Semua mesti tanyakan cikgu tu macam mana sebenarnya aku merayu dekat pihak polis untuk batalkan kes ini walaupun salah. Nasiblah cikgu tu dah minta maaf dan dah kahwin hahahah baru je bulan lepas. Tak sangkakan . Setiap manusia layak diberi peluang betul kan ?

SEJ
Seperti yang kamu tahu. Sejarah merupakan subjek yang wajib kamu lulus agar kamu dapat sijil. Cuba bayankan semua subjek lulus tapi sejarah je tak lulus jadi yang lain semua tak bermakna . Jadi silalh berusaha untuk lulus sejarah dan siapa yan berjaga peroleh A+ dalm subjek saya. Saya akan belanja makan dwkat hotel 5 bintang.

Math
Okey semua , minggu depan exam real SPM. Jadi, saya nak semua dapat berikan saya result yang ohh super gempaklah ye. Terutama yang lemah tu kena hard work . Kalau boleh saya tak nak sorang pun yang gagal.
Sebab saya yakin semua ank murid saya ni bijak ii belaka

Rehat
Alisha kau target berapa SPM ni.
Sebab aku target semua A+ tau hahah .

Aku pun sama . Kalau boleh nak semua A tau. Aku nak banggakan mak ngan ayah aku .(Alisha)

GURU MATH JODOHKU  ( Complete)Where stories live. Discover now