Lps habis je rehat aku ni kalotlah masuk kls takut nnti dorang perasan yg aku dgr apa yg sorang ckp.
Haira POV
Ya Allah apa patut aku buat ni . Aku perlu selamatkan cikgu atau biarkan benda ni jadi. Bantulah aku Ya Allah.
Wey Haira kau pahal termenung ni. Mcm ada masalah je cuba cerita kat aku mna thu aku blh tlg kau ke (Alisha )
Memang Ada pun tpi aku x leh cerita skrg . Blik nntilah kita lepak kat taman dpn rumah kau tu baru aku cerita .Okey kawanku (Haira )
Ye lah Haira 😔
TAMAN INDAH PERMAI
Haira apa yg kau nk cerita tadi kat aku hah (Alisha)
Ish kau Ni blh sabar x , Kita x sempat nk duduk tau (Haira )
Ye lah sorry ii. Ha cerita cpt (Alisha)
Mcm Ni tadi aku Jalan ii lah kat blok C tu lpstu aku terdengar Ada lah org ckp berbisik - bisik . Yg aku pun takut lah Mula ii . Rupa - rupanya geng Amira tu yg lepak kat blok tu . (Haira )
Eh kau Ni biar betul bkn ke blok tu cikgu x bagi lepak ke . Asal kaki kau gatal sangat nk gi kat situ hah. ( Alisha )
Ishh kau Ni aku blm habis ckp lagi lah 😒. Lps tu aku pun tercuri dengarlah apa yg dorang ckp . 'tercuri' dengar ye bukan sengaja. Tpi hakikatnya mmg sengaja pun.
Terkejut aku tau lps aku dgr tu rasa mcm menyesal pulak . Hihihi.
Ish kau nii cuba straight to the point je terus. X de lah aku nk tunggu lama sangat . (Marah Alisha)
Ye lah sorry ii. Kau thu x yg Amira tu nk buat perangkap untuk cikgu Muqhriz.
Hahhhhhh seriuss ahh. Dia Gila ke weyy ( Alisha )
Entahlah. Aku rasa mcm nk tlg cikgu ah dari jadi semua benda ni . Tpi aku x thu mcm mna .
Kau jgn buat gila Haira . Kalau kau nk mati awal kau buatlah . (Alisha)
Kalau tu jalan terbaik aku sangup wey (Haira )
Kau Ni asal wey. Kau suka cikgu Muqhriz ke apa sampai sanggup gantikan diri kau Ni hah ( marah Alisha)
Ehhh sedap kau ckp mcm tu . Mna Ada lah , mmg x lh nk suka cikgu sendiri kot ( Haira)
Kau jgn nnti kot ii kau lah yg setiap malam 'abang Muqhriz ii ' baru thu kau . Hahahah ( Alisha)
Kepala hotak kau. Ngok ah kau ni Alisha , tgk kau aku bagi thu Amirul yg kau suka kat dia (Haira )
Wey jgn ah habis ah aku kalau dia thu . Malu aku , mna nk letak Muka cantik aku Ni 😘(Alisha)
Eeeee .. perasannya kau niii . Cantik ke Alisha Syafina Ni ee... Menyampah aku( Haira)
Yg kau menyampah Ni lah yg selalu Ada ngan kau tau . (Alisha)
Ye lah syg ku (flying kiss)(Haira)
YOU ARE READING
GURU MATH JODOHKU ( Complete)
RandomCerita ni mula - mula memang membosankan tetapi akan ada kejutan yang menantii. Harap semua dapat menghabiskan baca cerita nii.. 😊 menceritakan tentang seorang guru matematik yang bernama Aeman Muqhriz dengan pelajarnya yang bernama Haira Najwa ...