Ďakujem, Ďakujem :33 . Som rada že to aspoň niekto číta :) Veľmi pekne ďakujem a snažím sa sem ttie časti pridávať čo najskôr :) Tak tu je ďalšia. O ničom, ale dúfam, že vydržíte do ďalšej časti kde už bude zahrnutý aj Larry ♥♥ So hope u like it ♥♥ Ďalšiu pridám za 15+ seen :))
Harry P.O.V
'' Mami!! Daj mi prosím ťa ešte pár minút! '' ohlásil som sa na mamu cez celú izbu až do chodby. Prisťahovali sme sa sem len pred niekoľkými dňami, tak je normálne, že tu máme všade krabice a všeličo také o čo vždy zakopnem a kričím ako keby som zomieral.
Zo svojich krabíc som vybalil všetko čo šlo a zbehol som dolu do ešte väčšieho bordelu nájsť mamu. Stále som sa obzeral aby som ju našiel, no márne. Nakoniec som išiel podľa jej hlasu. Našiel som ju ako sa prehrabuje v hnedej krabici v kuchyni.
'' Tak som tu mama, čo si potrebovala? '' hodil som na ňu očko a sledoval ju.
'' Oh, áno zlatko, prosím mohol by si vziať túto krabicu a položiť ju na tamten stôl? '' žmurkla.
'' Samozrejme '' zamrmlal som. Samozrejme sa mi vôbec nechcelo. Ale čo neurobíš pre mamu? Tak som teda vzal tú krabicu odniesol ju na ten stôl a premýšľal som.
'' Mami? Mohol by som sa ísť neskôr poobzerať po novom okolí? '' váhavo som to zo mňa vyŕklo.
'' Samozrejme Harry, ale buď späť do tretej hodiny, dobre? '' hodila na mňa ten matkovský výraz. Bože ako ho len ja neznášam.
'' Áno, samozrejme '' ako keby som niekedy meškal. Uškrnul som sa a schody do svojej izby som bral po dvoch.
Pozrel som sa na seba a uvažoval som, či sa mám prezliecť. Predsa len som mal na sebe čierne obtiahnuté džíny, biele krátke tričko a ľahkú miniku. Tak som teda otvoril skriňu a vzal si z nej len čiapku a pohodlný, hnedý a jemný kabát. Zapol som ho a prechádzal som okolo Gemmy. Áno, to je moja sestra. Je o niečo staršia odomňa, má blond vlasy a je celkom pekná. Nakláňala sa cez moje dvere s prefíkaným úsmevom.
'' Čo je? '' spýtal som sa nechápavo.
'' Ale nič braček '' stále sa na mňa uškŕňala.
'' Gemma! No tak hovor! '' už to bolo až podozrivé, tak som trochu pritvrdil.
Hľadeľa na mňa s divným výrazom v jej očiach a sladkým úsmevom. Počkať, ten úsmev nebol viac sladký ako prefíkaný a diabolský.
'' Oh Harry. Tie hormóny.. Neopováž sa zviesť nejakého mladšieho chlapca a dostať ho rovno do postele dobre? '' zasmiala sa a ja som videl tie jej biele zuby.
'' Gemma!! '' skríkol som a cítil som, ako naberám červeň.
'' Oh Harold, tie hormóny a ten tvoj ... '' nestihla dopovedať a znovu som zvýšil hlas.
'' No tak Gemma!! Prestaň! '' povedal som a rukou som si pľacol do čela. Au. To bolelo.
'' No jal len hovorím, že nemáš nikoho priviesť domov, pretože Harry. nebývaš tu len ty ale aj tvoja drahá sestrička a mama. '' pozrela na mňa a uškrnula sa. Zasa.. Toto neznášam.. Neznášam keď sa Gemma uškŕňa .
'' Maj sa '' drahá '' sestrička. '' uškrnul som sa aj ja. Áno som gaym ale to neznamená, že mi toto môže robiť. Navyše, je to moja staršia sestra a mala by mi ísť práve ona vzorom.
'' Ahoj mami! '' skríkol som trošku hlasnejšie než som chcel.
'' Nezabúdaj, do tretej máš byť doma! '' ozvala sa .
'' Dobre, dobre '' s buchnutím dverí som vyšiel von. Keď som vyšiel tak mi do očí spadol staro vyzerajúci dom. Divné. Myslel som si, že je toto je už nový pozemok. Trochu som cúvol, keď som zrazu začul bolestné kňučanie a plač. Utekal som preč z tohto pozemku. Kurva! Čo sa to deje v tom dome?!!
Louis P.O.V
'' Tak teraz ma poslúchaj kurva! Nikdy, ale už nikdy viac sa neopováž vzdorovať mi! Rozumieš?! '' kričal a ja som sa hrozne bál.
'' Á-áno'' povedal som so slzami, ktoré mi tiekli dolu tvárou.
'' A tiež sa neopováž kurva plakať bez dôvodu! Inak ti ten dôvod dám! '' kričal a prskol na mňa.
Znovu sa surovo zdvihol a pritlačil ku stene, tento krát sa s rukou pohyboval od môjho ramena ku krku a tak mi bránil dýchať.
'' Ja...Ja nemôžem... nemôžem dýchať '' zakňučal som a hneď som dostal kolenom do rebier.
'' Sklapni! To je tvoj dôvod že nemôžeš dýchať! Ak by si nedýchal, tak by si tu už nebol! '' zavrčal a napľul na mňa. Nechal ma klesnúť na zem. Teda ma skôr šmaril o zem. Lapal som po dychu a snažil som sa vyčistiť si hlavu od toho všetkého. Cítil som sa chorý, bolo mi naozaj zle a vážne som mal chuť zvracať, al viem že to nemôžem urobiť. Váhavo som sa otočil aby som videl Maxa ako stojí v rohu s mačacím obojkom.
'' Toto by si sa mal naučiť ovládať ty moja kurvička. '' zamrmlal a prvý krát ma jemne chytil za vlasy a ušká. Zdvíhal ma hore. Dal mi na krk ten zle vyzerajúci obojok a pripútal mi ho trochu tesnejšie než inokedy. Chcel som mu niečo povedať, ale vedel som čo sa môže stať ak by som to tak urobil.
'' Radšej zostaň poslušný, rozumieš? '' Vrátim sa čoskoro a .... tošku sa spolu zahráme. '' zašepkal do môjho uška.
Počul som ako jeho kroky, ktoré sa vzďalovali aj utíchli. No potom sa znovu otvorili dvere a on znovu kričal. Stále dookola to isté. Poslušnosť.. Potom som počul iba '' cvak '' v zámku. Super znovu ma zamkol. Bol to signál, ktorý mi oznamoval, že som tu opäť uveznený sám..
'' Cvak '' skvelé. Teraz môžem iba čakať kým príde a zabaví sa so mnou. Ale ja sa baviť nebudem! To rozhodne nie! Ja viem, že urobím iba pár vecí. Pustím slzy von, ušká si stiahnem k hlave a budem sa snažiť brániť, aj keď viem, že ma to bude stáť veľa bolesti, sĺz a úderov.
Woah!! Great! Dala som to za hodinku a je tu cca 1000+ slov! Bola by som rada za komentáre.. lebo neviem či sa mi to vôbec oplatí písať .. :/ Tak do toho :)
xxAnit
ČTEŠ
Painful Past ♥
FanfictionLouis měl bolestivou a hroznou minulost. Byl zneužíván a znásilněn jen proto, že byl trochu jiný. Byl hybrid. Hybrid koťata, jehož vytvořili vědci. O pár let později ho koupili. Koupil ho Max. Na sex, vzrušení a uživání. Jeho první majitel mu způso...