Takže som tu s ďalšou časťou ♥♥ O ničom ako vždy :D Ale mám na pláne sem pridať ďalšiu časť do Nového Roku :33 A sľubujem! Že tam bude už Larry moment! Taký otrejší a pikantnejší :D :D ♥♥ Hope u like it ♥♥ Thanks
-Anitt
Sedel som na okne a hľadel som do diaľky, ako každý uteká parkom aby sa vyhol kvapkám vody čo padajú z neba. O chvíľu som už len počul ako buchli dvere a hneď som vyštartoval, pretože som vedel, že to je Louis s našou malou Amy .(ich dcéra) Oboch som poriadne vystískal a šiel som prezliecť Amy. Keď sme prišli Lou mal všetko pripravené. Naraňajkovali sa, šli na prechádzku a pozrieť moju mamu. Nevidel som ju už veľmi dlho. Amy ju mala veľmi rada. Po návšteve sme šli do parku na zmrzlinu a hneď na to domov. Uložili sme maličku spinkať a ja som začal bozkávať Louisa. Bol naozaj sladký a ......
Rýchlo som sa strhol zo sna keď som počul ako moje malé zlatíčko plače.
''Louis. '' Čo to bolo? Harry?
'' Louis!! '' počul som to znovu.
'' Louis! No tak! '' konečne som sa zobudil a uvidel hľadal som hlas, ktorý na mňa volal. Harry. Skočil som mu do objatia a plakal.
'' Har-rry. '' vzlykal som pomedzi slzy. Veľmi som plakal. Potrebujem to všetko zo seba vypustiť von.
Harry si ma chytil do náručia a ja som svoju tvár zaboril do jeho hrude. Nechal so svoje slzy aby si našli cestu von, aj keď som vedel, že Harrymu zamáčam celé tričko.
Po asi stých slzách som sa znovu pozrel na Harryho, priamo do jeho smaragdových očí. Videl som v nich strach, obavy a všetko.
'' Lou? Čo sa stalo? Zaspal si na sedačke, ta som ťa vzal hore do spálne a ty si sa začal triasť a kopať ma. '' vysvetľoval mi a ja som sa cítil ako idiot.
'' P-prepáč. Jja.. Nechcel som ťa k-kopnúť. '' zašepkal som mu a začal som tíško plakať. Harry si obtočil svoje ruky okolo môjho pása a pobozkal ma do vlasov.
Chvíľu sme tam len tak mlčky sedeli a objímali sa. Harry si ma pritiahol ešte bližšie a stále ma hladil po chrbtici dolu. Toto sa mi veľmi páči.
'' Lou? '' po dlhej chvíli sa Harry opäť ozval. Pozrel som sa mu do očí so strachom. Strachom z toho, čo sa chce spýtať, aj keď som vedel čo to je. Tak som sa zhlboka nadýchol a začal som mu rozprávať čo sa stalo.
Hneď ako som s tým skončil, pocítil som, ako niečo vlhké spadlo z Harryho líca.
'' Neplač.. Harry.. P-prosíím. Teraz..S-som v bezpečí. '' šepkal som mu do uška a chytil jeho ruky. Pozrel som sa na neho a posunul som sa bližšie na jeho hruď. Cítil som, že je stále strnulý. Niečo ma napadlo.
Vyskočil som na neho a začal som ho štekliť. Harry chvíľu na mňa hľadel ako na nejaké šteniatko ale potom i tie dotyky opätoval.
'' Si neskutočný ! '' zasmial sa a ja som sa zmenil na malú paradajku.
ČTEŠ
Painful Past ♥
FanfictionLouis měl bolestivou a hroznou minulost. Byl zneužíván a znásilněn jen proto, že byl trochu jiný. Byl hybrid. Hybrid koťata, jehož vytvořili vědci. O pár let později ho koupili. Koupil ho Max. Na sex, vzrušení a uživání. Jeho první majitel mu způso...