Part 11

538 47 2
                                    

Tak nech sa páči :)) Je tu ďalšia časť :)) Ďalšiu sa pokúsim pridať za 5 vote na tejto časti. :) a chcela by som ju venovať tebe :)) ♥♥ sardelinka :)) 

Harry P.O.V

Niekto zaklopal, ale ja som to nevnímal. Stále som bol pohľadom uprený na Louisovi. Ani som si to neuvedomil a pozeral som sa na neho asi desať minút a keď som šiel otvoriť, nikto tam už nebol.

Presunul som sa naspäť do obývačky kde som nechal Louisa a začal som sa prehrabávať v krabici s filmami. Počul som ako sa Louis chychotá tak som sa otočil a uvidel som ho ako leží na gauči.

'' Na čom sa ty ta dokážeš chychotať? '' spýtal som sa s úškrnom na tvári.

'' Ty '' odpovedal a nabral červeň.

'' Prečo? '' znovu som mu položil otázku. Pri tomto sa cítim ako malé dieťa, ktoré musí všetko vedieť.

'' Ty.. Vyzeráš šťastne a tak zábavne '' odpovedal a pozrel sa mi priamo do mojich očí.

'' Si hlupáčik vieš o tom? Tak krásny a môj hlupáčik '' povedal som a on sa usmial. Jeho zvuky som mohol počúvať celé dni. Ba, celý život. Ešte tu je len dva dni a ja som si uvedomil, že mi prirástol ku srdiečku. Je naozaj dokonalý. Konečne som našiel to DVD čo som hľadal, tak som sa premiestnil k prehrávaču a vložil ho tam.

'' Čo to je? '' spýtal sa, keď som sa presúval k nemu.

 '' Uvidíš. '' žmurkol som na neho a sadol si k nemu.

'' Hmmmm. '' je milý.

Louis vyzeral naozaj neodolateľne. Mal na sebe jeden z mojich svetrov, ktorý mu bol trošku veľký, ale pristal mu. Svoje oči upieral na mňa a ja som sa na neho pozrel, pričom z jeho úst vyšiel malý ston.

'' Lou? Chcel by si si ľahnúť pohodlnejšie? '' spýtal som sa a rukou som mu naznačil, aby si ľahol do môjho lona. Vyzeral vystrašene.

'' Lou?? Stalo sa niečo? '' opatrne som sa spýtal a hľadel som do jeho modrých očiek.

'' P-prosím.. Ne-erbo to. '' snažil som sa ho upokojiť, aj keď neviem prečo bol vystrašený.

'' Ja..Ja to n-nechcem robiť Harry. '' povedal s menším zastavením dychu.

 '' Ako to myslíš, že to nechceš robiť? '' spýtal som sa ho a hneď mi prišlo čo si myslí. Myslí si, že ho tu chcem využiť, ojebať a odkopnúť.

'' Nie. Nie Louis. Nie je to tak, ako si myslíš. Len som chcel, že by si si mohol ľahnúť do môjho lona a mohli by sme si už pozrieť ten film v pokoji. '' spustil som vysvetlenie.

'' Aha. D-dobre. '' povedal a ľahol si s hlavou v mojom lone. Začal som mu jemne hladiť vlásky a všimol som si že pradie?! Louis? A pradie?! To nie je možné?!

'' Nevedel som, že aj pradieš '' oznámil som mu opatrne.

'' To preto, že sa c-cítim príjemne. '' zamrmlal a ja som videl, že sa jeho kútiky úst vyzdvihli do úsmevu.

Pomaly som prechádzal prstami po Louisovom krku a začal som mu masírovať ramená. Topil sa pri mojich dotykoch. Spustil som prsty dolu po jeho chrbtici, ale cítil som, že sa napol.

'' To je v  poriadku. '' zašepkal som mu do uška a prstami som prechádzal po jeho chrbtici, krku a späť do vlasov. Louis sa natlačil viac na mňa a uvidel som, že jeho oči sú zatvorené. Vedel som, že si to užíva a páči sa mu to. Tak veľmi som ho chcel spoznať.

'' Hunny? Môžem sa ťa na niečo spýtať? Naozaj by som ťa chcel poznať lepšie, teda ak ti to nevadí. '' pozrel som sa na neho a uvidel som, že sa pohol ďalej odo mňa.

 '' Dobre. '' povedal.

'' Koľko máš rokov? '' spýtal som sa ho .

 '' 18 '' odpovedal a položil mi tú istú otázku.

'' Ja mám 17. '' oznámil som mu s úsmevom.

'' Skoro rovnako ako ja!! '' zachichotal sa a  ja som sa ešte viac usmial.

'' Haha. Tak to máš pravdu Lou. A ako dlho si bol s Maxom? '' spýtal som sa uvidel som ako sa jeho tvár zmraštila v  boľavý výraz a jeho ušká sa stiahli spolu s chvostíkom. Cítil som sa blbo, že som mu položil túto otázku. Kby som to mohol vziať späť, tak by som radšej svoje pery zamestnal tými jeho! Ale na moje prekvapenie Louis zodvihol hlavu a pozeral sa mi priamo do očí. Už sedel na mne.

'' A-asi trinásť rokov. '' ozval sa a videl som, že sa snaží udržať slzy.

'' Takže ťa našiel keď si mal päť rokov? '' spýtal som sa šokovane. Na znak súhlasu mi dal len malé kývnutie hlavou a začal plakať.

'' Pšššt.. Louis to bude dobré. Viem, nemal som sa pýtať. '' som to ale ja debil.

'' N-nie.. To j-je v pohode.. '' povedal cez vzlyky a snažil sa o úsmev, ktorý vyzeral skôr ako keby zjedol niečo extra kyslé. Pri tom výraze som sa musel usmiať.

'' Je tu ešte niečo čo by si mi chcel povedať? '' jemne som sa spýtal, pričom som hladil jeho zamatové ušká.

'' Milujem, keď sa so mnou maznáš .. A .. A aj to čo robíš teraz. '' povedal a ja som cítil motýlikov v bruchu.

'' Máš rád keď sa spolu maznáme? ''

'' A-ano. Cítim sa v b-bezpečí. '' povedal a ľahko sa na mňa usmial.

'' Si rozkošný mačiatko'' behal som pohľadom z jeho očí na pery.

'' Mačiatko? '' spýtal sa s pohľadom na moje pery.

'' Em..Nepáči sa ti to? '' bol sladký.

'' P-páči. '' naklonil sa ku mne a ja som cítil jeho dych na mojich perách.

'' Dobre zlatko. Pozrieme si teda ten film? '' už by som ho vážne chcel vidieť.

'' A.. Nem-môžeme sa radšej m-maznať? '' spýtal sa opatrne s hlavou k zemi.

'' Samozrejme že môžeme Lou. '' uškrnul som sa.

Posunul som sa bližšie k Louimu a on si automaticky obtočil chvostík okolo nás oboch. Naše tváre boli od seba len pár centimetrov. Pozerali sme si priamo do očí. V jeho modrých očkách bola malá iskierka šťastia, ktorá vo mne budila nepopísateľný pocit.  Naše telá sa takmer dotýkali a ja som bol šťastím bez seba.

'' Takto to bude lepšie, uvidíš. '' povedal som mu a Loui si ľahol celou svojou váhou na moje telo. Bol to príjemný pocit.

'' N-neublížim t-ti? '' spýtal sa a zahľadeľ sa mi do očí, ktoré boli  bez bolesti.

'' Nie zlatko, tvoja váha mi nerobí problém, si ľahučký a sladký. '' povedal som s povzdychom a Louis si položil hlavu na moju hruď a spokojne vydychoval.

Ležali sme tam spolu asi tak .. No ani vlastne neviem koľko, ale vedel som dve veci. To, že Lou sa cíti v bezpečí a to hlavné, že ho milujem. Áno milujem!

'' Sľubujem, že už nikomu nedovolím aby ti ublížil, ak ti ublíži, ublíži tím aj mne a to by som neprežil. Sľubujem ti to a  nikdy ťa neopustím zlatko. Ľúbim Ťa '' zašepkal som Louisovi do jeho hnedých vláskov, aj keď som vedel že ma nepočuje. Ale mne to nevadilo. Bol som rád, že tu so mnou je.

Sedel som pri okne a  hľadel som do diaľky, ako každý uteká parkom aby sa vyhol kvapkám vody čo padajú z neba. O chvíľu som už len počul ako buchli dvere a hneď som vyštartoval, pretože som vedel, že to je Louis s našou malou Amy .(ich dcéra) Oboch som poriadne vystískal a šiel som prezliecť Amy.  

Painful Past ♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat