Předem se omlouvám za pozdní přidání části. Ale bude toršku jiná. nevím co chtěla Anita napsat. Ale tak mě poprosila jestli bych za ni nemohla přidávat další části .. Takže tady to je. Doufám že se líbí a děkujeme za každý vote :) ♥♥ Další přidám pokud zde bude 20+ reads :))) Good Luck!
Elsa
Co to sakra bylo !! Myslím, že sám už nikam nejdu! To znělo, jako kdyby tam někdo vraždil .. Shit !! Zrychlil jsem tempo, a když jsem procházel za roh ulice jsem do někoho narazil.
'' Promiň ''mate''! Neviděl jsem tě! '' Zaslechl jsem, jak se Irský přízvuk rozlil do větru.
'' Hej, žádný problém ''mate'', opravdu je vše v pohodě. '' Mávl jsem rukou na signál, že se nic neděje.
'' Ještě jsem tě tu předtím neviděl, jsi tu nový? '' Zeptal se Ir.
'' No, ano. Přistěhovali jsme se sem jen včera. '' Odpověděl jsem mu na jeho otázku a ruce jsem si pořád nervózně mnul o džíny.
'' Tak potom vítej v našem světě! '' Řekl to jako v nějakém filmu.
'' Ha-ha-ha. Dík bro. '' Zasmál jsem se.
'' Jsem Niall. Niall Horan '' jeho ruka automaticky vystřelila ke mně.
'' Harry Styles. '' Přistoupil jsem blíž a udělal totéž.
'' Dobře Harry, dnes večer by si měl přijít ke mně. Zvu všech nových, takže by si určitě neměl chybět. Mohl by ses tam seznámit s někým! '' Řekl Niall vrzušene a jinak jak bych to mohl odmítnout. Ten jeho slaďoučký ksichtík.
'' Samozřejmě! a kde bydlíš? '' Zeptal jsem se opatrně.
Poté co mi dal Niall veškeré informace o jeho adrese nastal čas jít domů. Šel jsem domů k mámě a plánoval jsem jí říct, že den nebudu doma. Jak jsem kráčel, tak jsem mohl opět vidět ten starý dům. Proběhla mi zima po celém těle. Nechtěl jsem s tím nic mít. Bylo to strašidelné a ten zvuk! Jako kdyby tam někdo někoho zabíjel! Kráčel jsem, no lépe řečeno běžel jsem kolem toho domu, ale byl jsem až velmi zvědaví, co to bylo za zvuk. Chtěl jsem tam jít, ale věděl jsem, že bych pravděpodobně zemřel kdybych to udělal a navíc, jsem rád že žiju. Někdy.
Jak jsem vstupoval do domu, Gemma ke mně přišla a já jsem se jí hodil kolem krku.
'' Takže, našel sis nějaký ten objekt? '' Ušklíbla se, ale vůbec na mě nedívala.
'' Ne sis. Dnes večer půjdu pouze ke kamarádovi poznat nějakých nových lidí. '' Řekl jsem vyčerpaně.
'' Aháá.. Dobře a příjemnou zábavu. Jinak Harry. Drž svůj pen ... '' ani nestihla doříct a už cítila mou ruku na ústech.
'' Gemma !! '' Zakřičel jsem.
'' Jen jsem chtěla. Drž si ho v kalhotách dobře? '' Zase se zasmála.
'' Zabiju tě! '' Sykl jsem a snažil jsem se nezasmát.
'' Rada bych viděla jak se o to snažíš. '' Zasmála se znovu. O pár minut jsem si všiml že za námi stojí naše máma.
'' Am .. Mami? Dnes večer jdu ke kamarádovi poznat někoho nového. Vadí? '' Čekal jsem jak zareaguje.
'' Samozřemě že ne, myslím si, že je to dobrý nápad. '' Usmála se na mě.
'' Skvělé, děkuji! Jdu se připravit a když půjdu dám ti vědět! '' Ušklíbl jsem se a vyběhl jsem nahoru po schodech.
Ze skříně jsem vytáhl modré tričko a nějaké skinny džíny. Samozřejmě nesmělo chybět beanie. Rychle jsem se do toho převlékl a svůj outfit jsem dokoce úpravou vlasů. Měl jsem jen zacuchané vlasy aka '' weirdo ''. Vyběhl jsem dolů jak jsem jim slíbil.
'' Ahoj mami! Ahoj Gemma! '' Ozval jsem se jak jsem byl na odchodu.
'' A Harry! Pamatuj na to co jsem ti řekla! '' Její smích jsem tak nesnášel a byl slyšet až ven.
'' Sklapni a čaute! '' Sykl jsem.
Šokovaně na mě podívala, tak jsem jí vyplázl jazyk a zavřel za sebou dveře.
Jak jsem šel dolů cestou tak jsem se díval na každé číslo domu a hšadal to, které mi Niall řekl.
'' 35 ''
'' 36 ''
'' 37 ''
Počkat! Ha! Našel jsem to! Zaklepal jsem na dveře a čekal.
'' Ahoj Harry! '' Řekl Niall vzrušeně a naznačil mi, že mám jít dál.
Zahleděl jsem se kolem sebe a uviděl jsem, že tam sedí dva další kluci. Seděli na celkem pěkném gauči. Vlastně tento dům byl celý pěkný! Jeden kluk měl krátké hnědé vlasy, a oříškové oči. druhý měl tmavší černé vlasy a také hnědé, ale o tošku tmavší oči. Hned jsem si všiml jeho vlasy, které byly sčesané do stylu '' quiff ''. Cpal se chipsami. Já a Niall jsme k nim kráčeli a zastavili se až tense vedle nich.
'' Ladies, představuji vám Harryho, toto je Niall a tento co se cpe je zase Zayn. '' Chvíli jsme byli všichni mlčky.
'' Takže Harry je zde nový, buďte dobrý. A myslím to smrtelně vážně. Ne že ho vystrašíte a on uteče i přes zavřené dveře! '' Podíval se na Liama.
'' No ty jsi ten pravý kdo to říká však Ni ?! '' Řekl Liam pobaveně.
'' Aho Harry. '' Řekl ten s těmi tmavými vlasy. Prošel jsem kolem něj a sedl jsem si vedle Liama. Vypadal jako milý člověk.
'' Ahoj '' ozval jsem se uvědomil jsem si, že trošku pozdě.
'' Čauko '' řekl Liam.
'' Takže nový? '' Zeptal se Zayn s plnými ústy.
'' No ano. '' Konverzace po chvíli nabrala tišší spád a já jsem si všiml že Liam je tichý a milý člověk. Samozřejmě o Zaynovi jsem si myslel totéž. Až na to chroupání .. Byl jsem rád že mám nějakých nových přátel. Opravdu jsem se teď cítil lépe.
Po dlouhé konverzaci o fotbale se kluci usadili a začali dívat '' The Hangover '' a jedli popcorn. Navíc jsem šťastný, že jsem potkal právě těchto tří kluků. Ještě před tím než jsem si sedl mezi ně jsem Niallovi pomohl udělat další popcorn.
Takže aby ste vedeli
''mate'' = niečo ako priateľ alebo friend ♥
ČTEŠ
Painful Past ♥
FanfictionLouis měl bolestivou a hroznou minulost. Byl zneužíván a znásilněn jen proto, že byl trochu jiný. Byl hybrid. Hybrid koťata, jehož vytvořili vědci. O pár let později ho koupili. Koupil ho Max. Na sex, vzrušení a uživání. Jeho první majitel mu způso...