Nj.. Nebudu vás týrat.. Zde je další část. Ve škole máme už volno a já mám čas psát a psát části pro vás. Doufám, že jste spokojený, že jsem nepřestala psát a to len díky vám.. Love ya guys ♥♥ Tuhle část psala ješte Anitt :))
Viedol som ho do kúpeľne po schodoch, po fňukaní a kňučaní sme tých pár schodov zvládli a zamierili si to rovno do dverí napravo.
'' Dobre Lou. Tu stoj a ja ti zatiaľ napustím vaňu. Dobre? '' naklonil som sa k nemu a zašepkal som mu. Pustil som vodu a Lou v tom momente uskočil.
'' To je v poriadku, to nič nie je. '' pozrel som sa na neho a vyzeral, ako keby sa ho niekto práve pokúšal zabiť.
'' Dobre. Tak teraz sa môžeš vyzliecť a ja ti idem po nejaké čisté veci. A nezabúdaj, nemusíš sa báť. '' oznámil som mu ešte skôr ako som vyrazil do spálne.
Vzal som biely na dotyk hebký sveter, čierne boxerky, nejaké ponožky a zladil som to s čiernymi obtiahnutými džínsami. Dúfal som, že mu to bude dobré keďže je tak vychudnutý. Rýchlo som bežal na miesto, kde som ho nechal. Ani sa nepohol. Stále stál na rovnakom mieste a pozeral na svoje dlane.
'' Louis? Čo sa deje? Stalo sa niečo? '' spýtal som sa a on stále hľadel dolu.
'' J-ja... Nemôž-žem sa vyzliecť..B-bolí to.. '' šepkal a slzy sa mu začali kotúľať dolu a ja som sa ho snažil upokojiť.
'' Umm.. Tak.. Chceš aby som ti trošku pomohol? '' opatrne som sa ho spýtal aby sa nebál ešte viac. V tom momente začal plakať ešte viac a ja som si uvedomil ako to vyznelo. On si myslí, že mu chcem ublížiť.
'' Nie, nie, nie Louis.. Ja ti len chcem pomôcť aby si sa mohol poriadne vykúpať. Nemám v pláne ti ublížiť. Nemusíš sa ma báť. '' rýchlo som tie slová zo seba vysypal a Lou sa pomaly kľudnil.
'' Ah-aha. '' povedal ticho. Potrebujem ho vyzliecť. Iba ho dostať z týchto vecí.
Ostatné veci som vypustil z hlavy a začal som mu opatrne ťahať tričko. Najskôr to nešlo, pretože bol až príliš ďaleko, no ja som si ho pritiahol bližšie načo Louis cukol. Chvíľu som počkal a potom som mu tričko pretiahol cez hlavu dolu. Hneď ako som uvidel jeho telo, do očí sa mi nahrnuli slzy. Škrabance mal po celom tele. Taktiež mal odtlačok niečej ruky na rebrách. Naozaj bol na tom zle. Odhodil som tričko do kúta a pozrel som sa na neho. Vyzeral tak ubolene a nevinne. Bol nižší ako ja, a tak zodvihol hlavu a pozeral sa mi do očí, pričom mi venoval menší smutný úsmev.
'' Dobre láska. Chcel by si mať kľud alebo chceš aby som tu zostal s tebou ? '' spýtal som sa kľudne, ale videl som ako zatriasol hlavou na znak nie. Tak som sa teda pobral preč, ale hneď som sa zastavil.
'' P-pomôžeš m-mi? '' ťažko zašepkal a ja som videl že má zatvorené oči. Šiel som teda bližšie k nemu a chytil ho za lem jeho džínsov. Hneď začal plakať a vzlykať.
'' Louis.. Lou..Louis.. To som ja.. Ja som Harry. '' povedal som ale on mal stále zatvorené oči a plakal.
'' N-nie.. Prosí-ím.. Nubliž-žuj mi. '' smrkla a plakal.
'' Louis! Ja som HARRY!! '' zvýšil som hlas a on konečne otvoril oči.
'' Harr-ry '' trošku sa ukľudnil a čakal čo bude ďalej.
'' Louis..Teraz mi povieš pravdu..Dobre? Čo sa teda naozaj stalo? Prosím. '' spýtal som sa ho a on sa mi hodil na krk a ja som ho teda chytil okolo pása.
'' Čo ti teda robil? '' opatrne som sa spýtal a cítil som, ako jeho objatie silnie.
'' O-on mi rád.. Ub-bližoval.. Sex..Sexuálne. '' Louis zašepkal a ja som zostal v šoku.
'' Ako..Niečo ako že ťa znásilňoval? '' spýtal som sa a vtlačil som mu jemný bozk na krk.
'' Nie..Nie.. To nemôže byť pravda zlato. '' pozrel som sa teraz už na vzdialeného chlapca, ktorý stál naproti mne. Bol zlomený.
'' A-ale jee. '' pozrel sa na má so slzami v očiach.
'' Láska.. Ako často? '' znovu som mu položil otázku a dúfal som, že nepovie to čo si myslím.
'' N-no.. Takmer..K-každý deňň. Od m-mojich ôsmych.. '' šepkal so slzami.
Nemohol som veriť tomu čo počujem. Ako mu mohol niekto ubližovať?
'' Dobre Lou. Tak teraz ťa vyzlečiem a ty pôjdeš do vane dobre? Prosím. Ja nebudem robiť nič, čo t nebudeš chcieť. Dobre? '' spýtal som sa a pozeral na neho. Kývol mi na súhlas.
Tak som sa teda pustil do toho. Vyzliekol som mu nohavice a hodil som ich do kúta, kde už je tričko. Lou bol už len v boxerkách. Pozrel som sa na neho a videl som že má zatvorené oči, tak som mu dal dolu aj tie. Prešiel som za neho a zašepkal som mu, že môže ísť otvoriť oči a všetko je v poriadku.
'' Lou.. Teraz potrebujem aby si otvoril oči a aby som ťa mohol položiť do vane .. C'mon love '' pomaly otvoril oči a smutno na mňa pozeral.
Vzal som ho do náručia a pomaličky som ho položil do vody. Ako náhle sa ho voda dotkla, Lou sa nalepil ešte viac na mňa, čo spôsobilo to, že som takmer spadol s ním do vane. Nechcel sa ma pustiť tak som ho ešte chvíľu nechal v mojom objatí. Po pár minútach ma pustil a ja som mu mohol pomaličky umývať chrbát. Trochu gélu som si vylial na jemnú špongiu a začal som mu s ňou jemne prechádzať po chrbáte. On mi zato jemne priadol.
'' Harry?? J-je mi z-zima.. '' pozrel sa na mňa a zašepkal.
'' Dobre láska. Tak ma tu chvíľu počkaj a ja idem po niečo, do čoho si ťa zabalím a vezmem dobre? '' povedal som mu s jemným úsmevom.
Louis P.O.V
Konečne. Konečne sa cítim čisto. Nemohol som tomu veriť. Harry je tak jemný, opatrný a veľmi príjemný. Prečo som ho nemohol spoznať skôr? Prečo? A tie jeho očká. Keď sa nimi na mňa pozerá. Idem sa roztopiť. A láska? Prečo mi hovorí láska? No nevadí.. Vždy je to lepši ako nejaké nadávky.
Harry P.O.V
Bože. Kde len mama nahádzala tie uteráky?! No nič. Nenašiel som uteráky, tak som vbehol do Gemminej izby a otvoril ten jej šatník. Vždy som vedel že to má uložené tak, aby vždy všetko našla. Tak som si vzal osušku z jej izby.
'' Tak Lou.. Poď zabalíme ťa a odnesieme do postele. '' usmial som sa a pomohol Louímu vstať z vane. Osušku som omotal okolo neho a vzal ho do postele. Stále pozeral na mňa.
Keď sme prišli do spálne položil som ho na posteľ a sadol si k nemu. Začal som mu hladiť vlasy a ušká.
'' Tak zlatko. Je čas na spánok. ak chceš, tak môžeš spať tu alebo so mnou. Je to len na tebe. '' začervenal som sa.
'' S-s tebou.. '' zamumlal a bol sladký.
Preniesol som ho do mojej postele a ľahol som si vedľa neho. Snažil som sa byť opatrný aby som ho nevyplašil.
'' H-Harry? '' spýtal sa a ja som sa na neho prekvapene pozrel.
'' M-môžem ťa ob-bjať? '' spýtal sa a bol som ešte vo väčšom šoku.
Šiel som teda bližšie k nemu. Boli sme k sebe otočený tvárou tvár a delilo nás iba len pár centimetrov. Stále som skákal pohľadom z jeho očí na jeho pery. Tak veľmi som ho chcel pobozkať. Ale nemohol som, tak som si ruky obmotal okolo neho a zaželal mu dobrú noc.
Pohled autora
Byly od sebe jen pár centimetrů, ale ani jeden nemohl udělat nic. Louis se svinul do klubíčka a Harry ho objal. Menší kluk usnul jako první a ten starší se ještě chvíli na něj díval. Nechtělo se mu vůbec spát, ale konec konců .. Vůně, objetí, Louisův dech na jeho tváři a Louis samotný ho k tomu donutily. Oba spali dokud první ranní paprsky slunce nevzbudili Louise.
ČTEŠ
Painful Past ♥
FanfictionLouis měl bolestivou a hroznou minulost. Byl zneužíván a znásilněn jen proto, že byl trochu jiný. Byl hybrid. Hybrid koťata, jehož vytvořili vědci. O pár let později ho koupili. Koupil ho Max. Na sex, vzrušení a uživání. Jeho první majitel mu způso...