Ahojte! Tak som tu zasa ♥ J to trochu kratšie a o veľa, ale tak napíšte si či chcete a ďalšiu šasť pridám až keď tu bude 5+ Seen :) ♥
a) dlhšie časti
b) kratšie
Budem rada za vote :) Ďakujeme ♥♥ xxAnit&Els ♥♥
Louis P.O.V
'' Vstávaj kotě! Je čas vstávať! '' zakričal na mňa a oblial mi tvár studenou vodou. Skríkol som a vďaka tomu som si zaslúžil facku.
'' Povedal som ti, aby si mohol kričať? '' znovu ma okríkol a ťahal ma von. Bolesť prechádzala cez celé moje telo. Pritlačil ma o stenu, čo mi spôsobilo závrat a slabé kňučanie.
'' Čo som ti kurva povedal? '' zakričal a hneď ako na naklonil k mojej tvári som z neho ucítil alkohol. Ušká som si stiahol dolu a obalil som sa svojím chvostíkom.
'' Nemusíš sa báť,'' zašepkal mi a jeho ruka smerovala k mojim bokom.
'' Nie, prosím nie, stále ma to bolí. To z minulej noci,'' snažil som sa odtlačiť ho odomňa. Áno, minulú noc mi spôsobil veľa bolesti a trápenia. To nie je nič nové, znovu mal so mnou sex. To sa stáva takmer každý deň a už ma to zabíja. Nedá sa to vydržať. Vytiahol mi chvostík spoza mojej košele a ťahal ho.
'' Pro-s-s-sím '' zafňukal som a snažil som sa bojovať. Ale on na mňa tlačil stále viac a viac. Bolelo to.
'' Vieš Louis,'' obmotal si môj chvostík okolo prstov '' už som ti povedal, že sa nemusíš báť kitty. '' naklonil sa a zašepkal mi do hnedého uška.
'' Áno, je. '' zašepkal som mu a hneď na to som to oľutoval. Videl som jeho oči zaplavené temnotou a hodil ma cez celú izbu a hneď sa rozbehol za mnou. Znovu som za sebou cítil tú chladnú bielu stenu.
'' Prečo znovu hovoríš? '' zakričal a začal ma kopať do rebier. '' Ty nie si nič iné iba obyčajná buzna! Už som ti vravel, že sa nemusíš ničoho báť! '' dal mi facku a kopol ma do tváre.
Pred ďalšou ranou som videl už rozmazane. Cítil som, ako moje telo slabne a ako sa blíži niečo chladné. A potom prišla tma.
ČTEŠ
Painful Past ♥
Fiksi PenggemarLouis měl bolestivou a hroznou minulost. Byl zneužíván a znásilněn jen proto, že byl trochu jiný. Byl hybrid. Hybrid koťata, jehož vytvořili vědci. O pár let později ho koupili. Koupil ho Max. Na sex, vzrušení a uživání. Jeho první majitel mu způso...