Achojte! :) Som tu zasa :) Táto časť sa mi vôbec nepáči, niesom s tým spokoná, je kráta.. ale však čo sa dá robiť s chrípkou :) V tejto časti sa niečo skomplikuje :) Nech sa páči :))
-Anitt
MAX
Bol som preč už dlhú chvíľu, dúfam, že ten bastard tam neskapal. Sedel som v aute a premýšľal som, ako si ho po dlhej dobe užijem. Vezmem si ho hneď ako tam prídem? Alebo to urobím až keď mu dám najesť? No pravdu povediac, tá prvá úvaha sa mi páči viac.
Od môjho plánu ma delila už len jedna zátačka a asi kilometrová rovinka. Bože, už sa na neho tak neskutočne teším! Už sa teším ako ho hodím na postel, strhnem z neho všetko čo má na sebe -aj keď v skutočnosti toho moc nemá- , zviažem ho a možno si na ňom, vyskúšam aj tie nové vecičky čo mi predal Mike.
Dorazil som, auto som nechal pred domom a pridal do kroku, pretože som riadne nadržaný. Odomkol som dvere a vkročil tam, kde som ho naposledy nechal.
'' Kitty!! Som doma! '' zaručal som tak, aby ma bolo počuť.
'' Viem že tu si! Tak vylez, inak pocítiš čo j to bolesť?! '' zaručal som znova aj keď sa niekto neozýval. Rozbehol som sa k jeho posteli - teda ak sa to dá nazvať posteľ.- ale on tam nebol. Prehľadal som celý dom, ale Louisa nikde.
'' Kurva! Kurva! Kurva! Ten bastard mi ušiel! Prisahám, že ak ho nájdem, tak ho zabijem! '' stále som si to dookola opakoval a do všetkého čo mi prišlo do cesty kopal.
'' Sakra! On mi predsa nemohol utiecť! On je predsa iba môj! Nie! To nemohol! '' stále som kričal a z vrecka som vyťahoval mobil.
'' Hey Mike!! Mám problém! Vieš.. Ten bastard, o ktorom som ti hovoril. On kurva ušiel! '' zakričal som, div že Mike neohluchol.
'' Hej, upokoj sa.. Kde môže byť? '' odpovedal mi Mike po pár sekundách.
'' Neviem! Nemá kam ísť! Nikoho tu nepozná a ani nemá! '' a s týmito slovami som mu zložil.
HARRY
Už som chcel, že sa odtiahnem ale niečo sa stalo. Niečo, čo by som od neho nečakal ani vo sne . Louis si ma pritiahol bližšie so slovami ''spáľňa'' . Chytil som ho pod zadok a tak ako chcel som namieril smer spáľňa.
Jemne som ho položil na postel a naklonil sa nad neho, pričom som sa opieral o lakte, aby som ho nezamačkal. Začal som ho jemne bozkávať, najskôr noštek, pusa, krk a rukami som šiel pod tričko, ktoré som mu začal vyzliekať.
'' Lou.. Ak nechceš...'' ani som nestihol dopovedať a už bol nalepený na mojich perách. Rukami mi vchádzal pod tričko a jemne ma hladkal. Ja som sa zatiaľ presúval perami z jeho krku na hrudˇa až na podbruško . Louis si zaklonil hlavu a užíval a bolo vidieť, že si tie jemné dotyky užíva. Ani neviem ako, ale Louisovi sa podarilo to tričko dostať zo mňa dolu. Už som cítil ako sa plazí rukami k mojej šnúrke na teplákoch a jemne za ňu ťahá.
Posadil som sa a vyzliekol som Louisovi tepláky aj boxerky. Chcel som urobiť to isté aj zo sebou, no Louis bol rýchlejší a tam sme sa ocitli obaja nahý. Stiahol si ma späť a bozkávali sme sa. Pomaly som sa presúval bozkami k jeho brušku a plánoval som skončiť až pri jeho chloube. Vzal som si ho do rúk a jemne som ho začal lízať. Louis ma stále pozoroval. Po chvíli som si ho do úst vložil celého a začal pohybovať rukamiaj hlavou hore, dolu.
'' H-Harry..'' počul som ako Louis vydýchol spolu s vyslovením môjho mena.
Prvá otázka :D :D
Mám pokračovať s touto časťou a rozviesť ju na sex? Alebo ich mám nechať len pri vyfajčení? :D :D :D
ČTEŠ
Painful Past ♥
FanficLouis měl bolestivou a hroznou minulost. Byl zneužíván a znásilněn jen proto, že byl trochu jiný. Byl hybrid. Hybrid koťata, jehož vytvořili vědci. O pár let později ho koupili. Koupil ho Max. Na sex, vzrušení a uživání. Jeho první majitel mu způso...