Part 15

493 40 5
                                    

Hoj! :D Som tu zasa :33 aby sa nepovedalo, tak pridávam časť.. Ale je opäť krátka.. Prepáčte.. Ale škola..Škola a škola. Všetko sa točí teraz iba o nej :(( -_- :) Thanx + môj prvý LS sex.. :D Tak prosím .. Viem je to hrozné. :(( 


'' H-Harry.'' počul som, ako sa Louis urobil spolu s vyslovením môho mena.  

Zobral som zo stolíka servítok a poutieral som Louimu bruško. Ani som nedvedel ako, ale ocitol som sa pod ním. Pritisol sa svojim maličkým telom na mňa a bozkával ma. 

Louis

'' H-Harry.'' hneď ako som zakričal jeho meno som sa urobil . Bol som celý špinavý, tak si Harry vzal servítok a utrel ma. 

To čo som urobil som nemal v pláne. Zatlačil som Harryho pod seba a začal som ho obsypávať bozkami.. Toto určite nečakal. Zo začiatku som ho bozkával jemne a postupom som do toho vložil všetko. Na svojom chrbáte som cítil Harryho príjemne teplé ruky ako vždy.

Presúval  som sa perami po brušku až k jeho kamarátovi, ktorého som následne vzal do úst tak, ako to urobil Harry. 

'' Lou..'' zakňučal Harry a zaryl sa nechtami do môjho chrbáta. Ja som to nevnímal, ba naopak.. Pritvrdil som a  vzal som si ho do úst celého.  Začal som pohybovať hlavou a pridal som k tomu aj ruky. 

Harry sa prehol a zaryl nechty hlbšie a tak mi spôsobil pekné ''tetovanie'' ak sa to dá tak nazvať. Pridal som na tempe a počul som iba Harryho vzdychy, ktoré sa rozliehali po izbe. 

'' L-Lou..'' znovu som počul ako Harry zavzdychal moje meno a po pár minútach na to sa urobil priamo do mojich úst. Vyškriabal som na Harryho a vlepil som mu poriadny bozk. 

Harry

Nechal som Louimu čas na predýchanie, no vlastne aj sebe. 

'' Lou? Naozaj to chceš?'' spýtal som sa minimálne zadýchaný. Lou mi len kývol na skúhlas a už sa dával na kolená. 

Kľakol som si za neho a dal mu letmý bozk na krk,. Neskôr som svojou rukou prešiel po jeho chrbtici až dolu. Lou mi zatiaľ podal zo stolíka lubrikant a ja som si ho trochu vytlačil na prsty a rozotrel si ho. Následne som začal do Louiho prenikať prstami. Najskôr jedným a keď som videl, že ho nič nebolí pridal som ďalší. Pomaly som nimi pohyboval dnu a von. 

'' Harry..P-prosím'' zavzdychal Lou a zatvoril oči. Ja som z neho vybral prsty a vzal si gél, ktorý som následne vytlačil na jeho otvor a aj na moju chloubu. Gél som rozotrel po celej svojej dĺžke a naklonil sa k Louimu. 

Začal som do neho pomaly vnikať a bozkával mu pri tom chrbát. '' Harry..Harry..'' Lou kňučal nie tak bolesťou ako slasťou. Páčilo sa mu to. Po chvíli som do neho prirazil úplne a Lou vykríkol. Začal som prirážať pomalým tempom aby som mu neublížil a následne zrýchľoval. Prirážal som do neho a počúval som jeho vzdychy presne tak ako on počúval tie moje. Vzal som si do rúk ešte Louiho kamaráta a pohyboval rukami. Ani nviem ako dlho, ale ucítil som, že sa Lou uvolnil a zasa sa urobil. Chvíľu po ňom som sa urobil aj ja do Louiho. Ľahol som si vedľa neho a pobozkal ho,. 

Painful Past ♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat