Part 13

484 37 1
                                    

Naša prvá časť v  roku 2015 :)) Je krátka, ale nám sa už začala škola, tak nemáme toľko času na to ako sme mávali. Snažíme sa, veľmi a Ďakujeme va Reads, Votes a všetko ostatné :)) Hope u like it ♥

-Anitt

Môj malý kocúrik už konečne zaspal. Nikdy by som nepovedal, že by bol Louis taký odhodlaný a dotýkal sa ma. Bolo to priam neuveriteľné. Jeho dotyky na mojom tele, jeho pery neuveriteľne blízko mojich.  Mohli by sme si to zopakovať aj nabudúce, ale len pod podmienkou, že by sa do toho zaplietli i naše pery.

Stál som pri posteli a s mojej pozície som mal perfektný výhľad na spiace mačiatko, ktoré vydávalo malé fňukanie.

'' Lou? Si v poriadku? '' opatrne som sa spýtal a videl som, ako sa jeho modré očká zodvihli ku mne.

''B-bolí to.. S-strašne moc to b-bolí. '' zašepkal, a ja som presne vedel o čom hovorí. Zasa mal ten sen, ten sen, ktorý samu sníva stále dookola.

Šiel som k nemu a pevne si ho pritisol k sebe. Bol tak neuveriteľne maličký a krehký. Začal som mu jemne prechádzať dlaňou po chrbte a pri tom som mu šepkal upokojujúce slová. ale to nepomohlo. Stále sa triasol od strachu.

'' Lou... Je to iba sen, ak chceš, tak môžem dnes zostať s tebou celý deň. Uvidíš. Všetko bude v  poriadku. Sľubujem. Už ti neublíži. '' zašepkal som mu do uška a v tom momente sa Lou prestal triasť. zodvihol hlavu a pozrel sa mi do očí. Ja som mu úsmev opätoval a zrazu sa moje pery ocitli na tých jeho.

'' Oh, prepáč Lou.. Nechcel.. '' ani som nestihol dopovedať a Lou sa mi prilepil na pery. Bozkávali sme sa a ja som cítil v žalúdku taký pocit, ktorý som necítil s nikým iným.  O pár minút neskôr som sa snažil dostať svoj jazyk do jeho úst no márne. Nepovolil, naopak sa odtiahol a ja som sa bál, že som urobil niečo zlé.

 '' Harry? Som hladný a myslím, že teba si nechám na neskôr. '' uškrnul sa a vyplazil na mňa jazyk. V tom momente mi padol zo srdca kameň. Uff takže iba hladný. 

'' Dobre tak podˇ kitty , čo by si si dal? '' usmial som sa na neho a obaja sme namierili sme kuchyňa. Louisa som posadil na jednu z vysokých stoličiek a ja som sa pustil do varenia. Pripravil som si cesto na palačinky a začal som variť.

Keď už som mal všetko hotové, tak som ešte na jeho tanier pridal jahôdku a nutelu. Viem, že ju má veľmi rád a šiel som tam, kde som môjho chlapca nechal. 

'' Tak, už sa to nesie, dobrú chuť. '' usmial som sa na neho a on si odkusol z palačinky.

'' Hmm...Mm.. Ďakujem Hazz .'' opatil mi úsmev a obaja sme začali jesť.

'' Lou? Nechcel by si ísť dnes so mnou niekam von? '' spýtal som sa ho a sledoval ako prežúva. Sladké.

'' A kam von? '' to by nebol Louis keby sa nespýtal kam .. :)

'' Uvidíš, to bude prekvapenie. Tak čo ? '' uškrnul som sa na neho a uvidel ten výraz zvedavosti ale aj strachu.

'' Fajn.. Hazz, toto bolo výborné! '' usmial sa na mňa a ja na neho. V tom momente som sa začal smiať.

'' Na čom sa smeješ?! '' reagoval takmer podráždene. 

Nič som mu na to nepovedal, len som sa k nemu naklonil a prilepil svoje pery na tie jeho.

'' Mal si tam čokoládu Lou.'' zašepkal som mu pomedzi bozky. Už som chcel, že sa odtiahnem ale niečo sa stalo. Niečo, čo by som od neho nečakal ani vo sne . 

Painful Past ♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat