Uhm som tu Hlava bolí.. Teplota.. Sľúbila som tak je tu.. Síce krátka.. Ale je tu :))
-Anitt
Harry
Ráno som sa zobudil a bol som neskutočne šťastný. Lou ešte spal a nechcel som ho zobudiť. Pobozkal som ho na čelo a šiel do kúpeľne, kde som vykonal rannú hygienu.
Čistý, prebraný a navoňaný som sa vydal do kuchyne pripraviť nejaké jedlo. Chcel som Louimu pripraviť sladké raňajky.
Vytiahol som si potrebné suroviny na lievance a panvicu. Všetko som si pripravil a už som len varil. Vôňa sa niesla celým domom.
Medzitým ako som robil lievance som vytiahol nutelu, jahody a šľahačku, ktorou to všetko ozdobím.
Netrvalo to ani hodinu a už som mal všetko pripravené a ešte predtým ako som uvidel Louiho ako stojí na schodoch iba v mojom tielku a boxerkách.. Som stihol naliať do stopkových pohárikov.
"Bré ráno maznáčik" pozdravil som ho a obdaroval bozkom.
Louis
Ako som sa prebúdzal hmatal som osobu vedľa seba, no miesto bolo prázdne. Automaticky som ako raketa vystrelil na nohy a zacítil sladkosť a to ma upokojilo.
Ľahol som si naspäť do postele a premýšľal som čo budeme s Harrym dnes robiť.
Ležal som tam asi 20 minút a už ma to prestávalo baviť. Vstal som a obliekol som si Harryho tielko a boxerky. Vydal som sa do kúpeľne kde som si vyčistil zuby a umyl. Vrátil som sa späť do spálne a chvíľu premýšľal či ísť za ním dolu alebo čakať tu. Rozhodol som sa ísť.
Schádzal som schody a keď som bol uz na poslednom zastal som.. Uvidel som svojho princa v celej kráse. Usmieval som sa ako idiot.
"Bré ráno maznáčik" povedal mi Harry a venoval mi bozk, pri ktorom som sa rozplíval ako nejaká 15 ročná baba.
Bozk som mu oplatil a usmial som sa. Harry ma schmatol za rukáv a viedol smerom ku stolu. Sadli sme si a vez jediného slova sme sa pustili so jedla.
"Um! Hazz bolo to fakt výborné!" povedal som keď sme dojedli a Hazz umýval riady. Prešiel som k nemu od zadu a venoval som mu medvedie objatie.
ČTEŠ
Painful Past ♥
FanfictionLouis měl bolestivou a hroznou minulost. Byl zneužíván a znásilněn jen proto, že byl trochu jiný. Byl hybrid. Hybrid koťata, jehož vytvořili vědci. O pár let později ho koupili. Koupil ho Max. Na sex, vzrušení a uživání. Jeho první majitel mu způso...