Part 10

628 53 3
                                    

Ahojte! :)) Pokud bude na týhle povídce 500+reads a 60+ votes :)) Přidám daší část :)) Good Luck :) A díky tím co to čtou.. Jinak první koment bude mít věnování na další část :)) + Je trošku kratší :)) Nemám nápady :(( 

 Louis P.O.V

Cítil jsem jako první ranní paprsky slunce svítí přímo do pokoje kde je postel. Probudit jsem se a pomalu jsem otvíral oči abych si je velmi nepodráždí. Tiše jsem zamumlal a hned jak jsem se chtěl otočit na druhou stranu mě zastavili dvě věci.

Za prvé to byla ostrá bolest, která si dělala cestu po celém mém těle. A ta druhá. Ta druhá věc byla, že mě někdo drží a můj ocásek mám obtočený kolem někoho. Chtěl jsem zmizet, ale jakmile ten člověk vydal ze sebe hlas, tak jsem si uvědomil, že ten hlas vlastně není cizí. Je to Harry.

Vzpomínky se mi už z včerejší noci pomaličku vraceli a já jsem se mírně uklidnil. Ještě jsem se na něj podíval, abych se ujistil, že je to opravdu on. Jeho ospalé oči se zahleděli do těch mých. Zelené nádherné oči.

'' Ahoj .. '' řekl mi z jeho hrubým ranním hlasem a já jsem měl divný pocit v žaludku. Jako kdyby mi tam létalo několik motýlů. Hned jsem se začervenal.

'' Ahoj '' zašeptal jsem mu zpátky.

'' Chtěl bys něco sníst? '' Řekl znovu a jeho hlas byl již normální. Kývl jsem mu hlavou na souhlas a on se usmál.

'' Dobře, tak pojďme. '' Postavil se ale vzápětí si hned sedl zpátky na postel. Velmi pozorně jsem ho sledoval, protože se mi vľmi líbilo všechno co udělal. Když se na mě podíval rychle jsem odvrátil zrak a dělal, že já nic. Přešel do koupelny kde si vyčistil zuby, umyl se vodou a přešel k mé posteli kde jsem ještě ležel.

'' Jak ti je dnes? '' Zeptal se a já jsem mohl v jeho hlase slyšet starost.

'' R-stejně. Iba..T-trošku lepší .. '' řekl jsem tiše. Když jsem si na to vzpomněl co všechno mi dělal, znovu mi bylo do pláče.

'' Promiň .. Uvidíš, bude to lepší. Slibuji. '' Slyšel jsem jak jeho hlas posmutněl.

'' T-to není t-tvoje chyba Harry. '' Zašeptal jsem mu a viděl jsem jak se na jeho tváři objevil menší úsměv.

'' Dobře, tak běž si umýt tvoje zoubky a pak se půjdeme najíst. '' Řekl Harry a já jsem se snažil si sednout si na postel, umýt si zuby a něco si na sebe obléci. Pomalu jsem se postavil a scoj ocásek si obmotal kolem pasu pro podporu. Podíval jsem se na Harryho a viděl jsem jak se od dveří šklebí. Nezbývalo mi nic jiného jen se na něj podívat milým a prosebným pohledem aby mi pomohl.

Tak nakonec s Harryho pomocí jsem si vyčistil zuby, umyl si jemně obličej a oblékl se. Hned na to mě snesl dolů po schodech a posadil si mě na vysokou židli v kuchyni. Hledal jsem na něj jako tam něco připravuje a přísahám, že uvnitř jsem se i trošku vymlouval radostí.

Když jídlo dokončil pustili jsme se do toho. Bylo to opravdu vynikající. Nevěděl jsem jak mu to můžu všechno vynahradit. Byl opravdu milý. Asi nejmilejší člověk v mém životě. Po chvíli mě otřásl zimou a Harry si to všiml.

'' Je ti zima? '' Zeptal se a já jsem m kývl na souhlas. Někam se sebral a já jsem si myslel že po nějakou deku. Jak jsem na něj čekal tak jsem se začal hrát se svým ocáskem jelikož jsem už měl všechno snědené. Čekal jsem tam asi pět minut a ani jsem si neuvědomil, že Harry stojí za mnou i se svetrem v rukách. Ihned jsem pustil ocásek a sklonil hlavu.

'' Zábava? '' Zeptal se a ušklíbl se na mě.

'' Jsi opravdu překrásný Louis. '' Slyšel jsem jak se Harry ozval ještě předtím než si stoupl naproti mě. I když jsem seděl na vysoké stoličce, byl stále vyšší odomna.

Pomalu se ke mně naklonil a pohladil mě po líci. Podíval jsem se na něj a viděl jsem mu v očích jemnost a starost. Naznačil mi abych seskočil ze židle a tak jsem i udělal. Harry mě přidržoval abych nespadl a když jsem byl už už na zemi .. Ma zradili mé nohy a já jsem spadl na Harryho.

Chvíli jsme tam jen tak stáli. Tváří tvář. Jeho dech mě přímo mlátil a mluvil tak už ho polib !! Harry se ke mně naklonil ještě blíž a já jsem ocásek obmotal kolem nás. Hleděli jsme si do očí .. A tehdy se to stalo. .. 

Painful Past ♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat