Chapter 27

984 47 4
                                    

Mell's Pove
მახსოვს როგორ დავეცი ძირს.ხალხის ყვირილი.შეშინებული შეძახილები და ისტერიკა.სასწრაფოს და პოლიციის სირენის ხმა.საკაცე და მეტი არაფერი...
მხოლოდ სიბნელე და ხელზე მოკიდებული ვიღაცის თბილი ხელები,რომელიც ამ ცხოვრებისკენ მექაჩებოდა...
საავადმყოფოში მიმიყვანეს და სასწრაფოდ საოპერაციოში გამგზავნეს.ოპერაცია საათ ნახევარი გძელდებოდა,ყველა გარეთ მიცდიდა,საშინლად ნერვიულობდნენ და ეშინოდათ.
-როგორ არის მელი?ხომ კარგადაა?მალე გამოჯანმრთელდება?-პალატიდან გასულ ექიმს მიაყარა კითხვები ნიკმა.
-ჯერ კომაშია,თუმცა კარგად არის,საბედნიეროდ დანა სუფთა იყო და არც ღრმად შესულა.ორი საათი კიდევ კომაში იქნება.ერთს შეგიძლიათ შესვლა,მხოლოდ 5 წუთი.
-მადლობა ექიმო,დიდი მადლობა.
ნიკი ბედნიერი სახით გაშორდა ექიმს და მელის პალატაში შესვლა დააპირა,თუმცა გაახსენდა რომ მისი მშობლებიც აქ იყვნენ.
-თქვენ შედით ქალბატონო,დედა ხართ.
-მიდი ნიკ შედი,შენს სიახლოვე უფრო სჭირდება ახლა.
ნიკი მელთან შევიდა და გვერდით მიუჯდა,თან მისი ხელი აიღო და აკოცა.
-მელ აქ ვარ,მელ გესმის ჩემი?მალე გამოკეთდები და კარგად იქნები.ყველა გარეთაა და შენ გიცდიან.ლუკი და ალექსიც კი ჩამოვიდნენ რომ გაიგეს შენი ამბავი,ნინაც მოვიდა.ყველა გარეთაა,აბსოლიტურად ყველა.
დიდხანს ესაუბრებოდა ასე ნიკი მელს,შემდეგ პალატიდან გავიდა და დასვენების საშუალება მისცა.
-მე ქვემოთ ჩავალ,ყავას მოგიტანთ-მიმართა ყველას მერიემმა.
-მეც წამოვალ-უთხრა კრისმა და გოგოს გაყვა,მერიემი კი გაკვირვებული დარჩა.
ქვემოთ ჩავიდნენ,კრისი დაჯდა და თავი დახარა,სახეზე სევდა ეტყობოდა.
-კრის კარგად ხარ?-მიუახლოვდა მერიემი.
-ჩემს საწყალ დას რამდენი რამე დაემართა.მთელი ცხოვრება დაუნგრია ბილმა,იმ ნაძირალამ ბოლო მოუღო ჩემს დას,ერთადერთ დას.
-დამშვიდდი კრის,მელი მალე კარგად იქნება,ბილს კი დაიჭერენ,ციხეში ჩასვამენ.
-დაჭერილი არ იყო განა?როგორ გამოაღწია იქიდან იმ ნაბო*ვარმა?როგორ მახერხა ციხიდან გამოსვლა?
-ვინმემ ფული გადაუხადა ალბათ და გამოიყვანა.
-ხოდა კიდე ეგრე გამოიყვანენ,რა აზრი აქვს მის დაჭერას?ჩემი ხელით მოვკლავ და ვერაფერს ვეღარ იზამს-გვერდითა სკამს მუჭი დაკრა კრისმა.
-კრის დამშვიდდი,დაუშვად და ბილი მოკალი,მერე?მაგით მელს უშველი რამეს?უარესს არ დამართებ გოგოს?შენ რომ ციხეში ჩაგსვამენ მაგაზე უფრო არ ინერვიულებს?
-რა გავაკეთო აბა მერიემ?რა მოვუხერხო იმ ლაჩარს?როგორ მოვიდა და გოგო როგორ დაჭრა?ქალს მოერია?-წამოენთო კრისი.
-კრის დაწყნარდი და ნორმალურად იფიქრე.
-მოვკლავ იმ ნა*იარალს,ყელს გამოვჭრი და მის თავს ჩემი სახლის წინ ჩამოვკიდებ.
-ნუ ბოდიალებ კრის,გასულელდი?რა აზრებია?დაწყნარდი და ისე იფიქრე-ადგა მერიემი და თითის ქნევით გააფრთხილა კრისი.
კრისი მოულოდნელად ადგა და მერიემს მოეხვია,მთელი ძალიით მიიკრა სხეულზე.მერიემი რათქმაუნდ შეკრთა და მთელს სხეულზე ბუსუსებმა დააყარა.
შემდეგ ორივე ზემოთ ავიდა და მომლოდინეებს ისინიც შეუერთდნენ.ყველა მელის კომიდან გამოსვლას ელოდა,ნერვიულობდნენ და ძალიან ღელავდნენ.

_____________________________

Vote & comment ❣️❣️❣️

from hate to love [COMPLETED] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang