West a suli első hat évében a valaha volt legnagyobb lúzernek számított. Az apja volt a kisváros alkoholistája, akit mindenki ismert. Mr.Brook, az apja, a legnagyobb botrányok okozója volt és számtalanszor tette családját és magát nevetségessé. Egyszer részegen, segg csupaszon sétált végig a városon és aztán Lewis rendőrbának kellett bevinnie az örsre. Legközelebb Ronaldék kocsmáját szállta meg, ahol először karaokézott egy jót, majd asztalokat borogatott.
Nem egyszeri példa volt az sem, hogy véletlenszerűen bekopogott valakihez és közölte, hogy ő most verekedni fog.
Szerencsére erről már többnyire leszokott, miután valaki tényleg kiállt ellene és laposra verte.
Szóval ha ennyi nem lett volna elég West Brooknak, hogy szekálják a suliban, még a megjelenése sem volt túl előnyös. A családja miatt ráragasztott előítéletek mellett még fogszabályzót, vastag keretes szemüveges és pattanásos volt.
Az iskolában nem telt el úgy nap, hogy ne szólt volna be neki legalább nyolc ember. Az már egy könnyű napnak számított. Sajnos a lelki bántalmazás nem volt mindig elé. Volt, hogy megverték, vagy bezárták a mosdóba is. Bár ilyen inkább akkor történt, amikor valami új történet kezdett terjengeni a családjától. Olyankor volt mindig igazán nagy a West Brook-őrület.
Nekem személy szerint semmi problémám nem volt vele, sőt! Még örültem is ha a közös óráinkon vele raktak engem párba, mert hihetetlenül okos volt. Mindigis jó jegyei voltak és a tanárok is szerették, próbálták megvédeni a többiektől.
Egészen Addig a nyárig ez így volt.
Én nem tudom pontosan mi történt akkor, mert az egész szünetet a nagyszüleim farmján töltöttem. Csak akkor láttam az "eredményt", amikor szeptemberben visszajöttem.
Ugyanis West Brook a gimnázium második év szeptemberétől új emberként jelent meg. Először meg sem ismertem új, körbe oldalt borotvált hajával és friss ruháival. Valami az arcával is történt, mert már nem tűnt annyira ragyásnak.
A fogszabályzó is lekerült, fehér magabiztos mosoly került a helyébe. A szemüveget pedig kontaktlencsére váltotta.
-Szia Jess! - állt meg mellettem a kezeit lazán, új pulcsijának zsebébe süllyesztve. Annyira meglepődtem, hogy hirtelen válaszolni se tudtam. Végül Avery barátnőm bökött oldalba, úgy tértem magamhoz valamennyire.
-West! - csak ennyit bírtam kinyögni. Még mindig nem hittem el, hogy őt látom. Az új megjelenése mellett mintha még nőtt is volna pár centit.
-Wow! Jól nézel ki! - hoztam össze egy épkézláb mondatot. West beletúrt fölül hosszan meghagyott hajába és egy újabb mosollyal ajándékozott meg.
-Köszi! Te mindig jól nézel ki! - kacsintott, amit szerintem még soha nem láttam tőle. Mikor lett West Brook (akit én ismerek) helyes és magabiztos?
-Talizunk törin! Sziasztok! - köszönt el és folytatta útját a folyosón szekrénye felé.
-Egy nyárra megyek csak el. Kettő teljes hónapra és lemaradok mindenről? - ráncoltam a homlokom Averyre nézve.
-Hát ez van. Mindenestre nekem úgy tűnt hiányoztál neki - kacsintott egy sokatmondó vigyorral. Zavartan megvakartam a tarkóm, reakciómon barátnőm felnevetett, majd belém karolt és elindultunk órára.Ha tetszett, kövess be instagramon ( carmenwrites_ ) és olvasd el a többi történetemet is!
Szép napot!
YOU ARE READING
AMARE - Szerelmes novellák ✔️
RomanceSzereted a rövid történeteket és a romantikát? Ebben a könyvben ezt találsz. Különböző emberek, párok és pillanatok. Lehet éppen most jönnek össze, vagy már rég együtt vannak, esetleg békülnek? Mindegy mi legyen az, itt megtalálod. Meghitt, szerelm...